UAB Digital Repository of Documents 80 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
1.
96 p, 3.9 MB La comunicació corporativa a les ONG: El cas de Proactiva Open Arms / Cugota Guillén, Mar ; Badia Perea, Jordi, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Una bona gestió de la comunicació és clau perquè una empresa pugui competir al mercat, però també ho és per a les ONG. Tot i ser organitzacions sense ànim de lucre tenen objectius molt clars quant a difusió del seu missatge i la recaptació de fons per poder seguir funcionant. [...]
Una buena gestión de la comunicación es clave para que una empresa pueda competir en el mercado, pero también lo es para las ONG. A pesar de ser organizaciones sin ánimo de lucro tienen objetivos muy claros cuanto a difusión de su mensaje y recaudación de fondos para seguir en funcionamiento. [...]
Good communication management is key for a company to compete in the market, but it also is for NGOs. Despite being non-profit organizations, they have very clear objectives in terms of spreading their message and raising funds to continue operating. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
58 p, 460.1 KB Estrategias de comunicación digital de las ONG : análisis del uso, objetivos y beneficios en las redes sociales / Farrés Rubí, Paula ; Zeler, Ileana Lis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest estudi és analitzar les estratègies de comunicació digital de les ONG a les xarxes socials mitjançant una enquesta realitzada als responsables de comunicació de 81 ONGD, en el qual es va estudiar l'ús que fan de les xarxes socials, els objectius que tenen i els beneficis que esperen aconseguir. [...]
El objetivo de este estudio es analizar las estrategias de comunicación digital de las ONG en las redes sociales mediante una encuesta realizada a los responsables de comunicación de 81 ONGD, en el que se estudió el uso que hacen de las redes sociales, los objetivos que tienen y los beneficios que esperan conseguir. [...]
The objective of this study is to analyze the digital communication strategies of NGO on social networks through a survey of the communications managers of 81 NGDO, which studied their use of social networks, the goals they have and the benefits they hope to achieve. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
222 p, 6.5 MB Pla de comunicació digital d'una entitat esportiva : el RCD Espanyol de Barcelona / Pedret i López, Dolça ; Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte s'analitzarà com una entitat esportiva d'elit com el Reial Club Deportiu Espanyol de Barcelona utilitza les seves principals xarxes socials per, posteriorment, formular un seguit de propostes de millora per tal que el club assoleixi els seus objectius comunicatius.
En este proyecto se analizará como una entidad deportiva de élite como el Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona usa sus redes sociales principales para, posteriormente, formular varias propuestas de mejora para que el club pueda lograr sus objetivos comunicativos.
In this project we'll analize how an elite sports entity as the football club Real Club Deportivo Espanyol de Barcelona uses their social media and, later, we'll formulate several suggestions for helping the club to achieve their communicative goals.

2020
Grau en Periodisme [971]  
4.
109 p, 7.0 MB Creació d'un pla de comunicació digital per a Kilsy Case, com fer créixer una marca online / Valls Cunillera, Clara ; Astals Serés, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació digital per a una empresa acabada de néixer que es dedica a la venda online de fundes amb corretja per a telèfons mòbils. [...]
Este proyecto de fin de grado consiste en la realización de un plan de comunicación digital para una empresa acabada de nacer que se dedica a la venta online de fundas con correa para teléfonos móviles. [...]
This final degree project consists of the development of a digital communication plan for a newly founded company that sells strap-on cases for mobile phones online. The project consists of an analysis of the sector and the proposal of a communication strategy with the corresponding action plan.

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
117 p, 1.8 MB Pla de Comunicació per a visibilitzar l'activitat de Frit Ravich / Tresserras Reyner, Carla ; Vancells Morató, Mariona ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza i planteja la necessitat comunicativa actual de Frit Ravich. A partir d'un ampli estudi de la situació actual, es pretén solucionar una de les mancances comunicatives més importants de la companyia. [...]
Este trabajo analiza y plantea la necesidad comunicativa actual de Frit Ravich. A partir de un amplio estudio de la situación actual, se pretende solucionar una de las carencias comunicativas más importantes de la compañía. [...]
This work analyses and considers the ongoing communicative necessity of Frit Ravich. From a wide study of the current situation, the project pretends to solve one of the company's most important communicative lacks. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
6.
132 p, 2.0 MB Creación de un Plan de Comunicación de Crisis para el Ilustre Colegio de la Abogacía de Barcelona (ICAB) / Ventura Panal, Sara ; Danes Vilallonga, Arantza, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Actualment, vivim en un món tecnològic on no existeix cap organització que quedi exempta de viure una situació de crisi. Si una entitat vol superar amb èxit una situació crítica, haurà de fer un ús estratègic de la comunicació. [...]
Actualmente, vivimos en un mundo tecnológico donde no existe ninguna organización que quede exenta de vivir una situación de crisis. Si una entidad quiere superar con éxito una situación crítica, tendrá que hacer un uso estratégico de la comunicación. [...]
Today, we live in a technological world where there is no organization that is exempt from experiencing a crisis situation. If an entity wants to successfully overcome a critical situation, it will have to make strategic use of communication. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
7.
109 p, 1.5 MB La gestió de la comunicació interna : el cas del Grup Damm / Galvan Cara, Aldrin Jhay ; Barbeito Veloso, Ma. Luz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball vol abordar l'estudi de la gestió de la comunicació interna en les organitzacions. Per dur a terme l'anàlisi, s'ha realitzat una revisió de les teories que aborden la gestió de la comunicació interna. [...]
Este trabajo quiere abordar el estudio de la gestión de la comunicación interna en las organizaciones. Para llevar a cabo el análisis, se ha realizado una revisión de las teorías que abordan la gestión de la comunicación interna. [...]
This project wants to approach the study of the management of internal communication in organizations. To carry out the analysis, several theories that deal with the internal communication management have been reviewed. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
8.
117 p, 2.7 MB La gestió de la comunicació de crisi d'empreses hoteleres. Estudi de cas : Riu Hotels and Resorts / Fornés Coll, Francisca ; Enrique, Ana Mª, (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Per les empreses fer front a una situació de crisi especialment quan té ressò mediàtic no és gens fàcil de gestionar. En el present treball s'analitzarà com la cadena hotelera Riu Hotels and Resorts ha gestionat tres moments de crisi amb una elevada exposició mediàtica. [...]
Para las empresas hacer frente a una situación de crisis, especialmente cuando los medios de comunicación la cubren, es una tarea difícil de gestionar. En el presente trabajo se analizará como la cadena Riu Hotels and Resorts ha gestionado tres momentos de crisis con una elevada exposición mediática. [...]
For companies is not easy to manage how to deal with a crisis situation, especially when it has media coverage. In the present work, it is going to be analysed how the hotel chain Riu Hotels and Resorts has managed three moments of crisis with a high level of media exposure. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
9.
96 p, 4.1 MB Plan de Empresa : DConcept / Carrió i García, Arnau ; Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball és un pla d'empresa de DConcept, un mitjà online sobre música i cultura urbana. Aprofita l'afiançament del gènere per oferir contingut en format d'entrevista, així com musical, basant el seu model de negoci en el Branded Content. [...]
El trabajo es un plan de empresa de DConcept, un medio online sobre música y cultura urbana. Aprovecha el afianzamiento del género para ofrecer contenido en formato entrevista y musical, basando su modelo de negocio en el Branded Content. [...]
This thesis is a business plan of DConcept, an online media platform about music and urban culture. It takes advantage of the rise of the genre to offer interviews and music videos, with Branded Content as the business model. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
10.
174 p, 8.4 MB Gas a la vida : pla de comunicació per un taller de pneumàtics local / Canalejo Bastardas, Laia ; Marca Frances, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent Treball de Fi de Grau proposa un pla de comunicació 360ª per a SAS Pneumàtics, un taller de pneumàtics local i independent al Baix Llobregat. El projecte treballa l'anàlisi dels entorns, l'establiment d'objectius smart i la creació d'una proposta estratègica de valor amb el seu corresponent pla d'accions, calendari KPI's i pressupost.
El siguiente Trabajo de Fin de Grado propone un plan de comunicación 360ª para SAS Pneumàtics, un taller de neumáticos local e independiente en el Baix Llobregat. El proyecto trabaja el análisis de los entornos, el establecimiento de objetivos smart y la creación de una propuesta estratégica de valor con su correspondiente plan de acciones, calendarización, KPIs y presupuesto.
This Final Degree Project proposes a 360º communication plan for SAS Pneumàtics, a local and independent tire centre in Baix Llobregat. The project works on the environment's analysis, the establishment of smart goals, and the creation of a strategic value proposal with its corresponding action plan, KPI's, calendar and budget.

2020
Grau en Periodisme [971]  

UAB Digital Repository of Documents : 80 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.