UAB Digital Repository of Documents 80 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
94 p, 12.1 MB Pangea : creació d'un mitjà multiplataforma de viatges i elaboració d'un monogràfic multiplataforma / Camp Calvo, Marina ; Casanovas Espinosa, Sergi ; Tamborero Viadiu, Vicenç, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El sector dels viatges ha experimentat un creixement exponencial en els últims anys i la tendència segueix a l'alça. Per aquest motiu, cada cop calen més visions i maneres de tractar aquest àmbit. [...]
El sector de los viajes ha experimentado un crecimiento exponencial en los últimos años y la tendencia sigue al alza. Por este motivo, cada vez son necesarias más visiones y maneras de tratar este ámbito. [...]
The travel sector has experienced an exponential growth in the last years and the trend is still increasing. For this reason, more and more visions and ways of dealing with these field are needed. In this way rises up Pangea, a new concept of travel media, which is present in different platforms: web, magazine, online video and social networks. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
12.
30 p, 2.0 MB Wehaico, una eina per millorar la comunicació interna a les empreses / Garcia Rosich, Xavier ; Orbis Artal, Teresa, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest treball es focalitza en la creació d'una aplicació mòbil per a l'empresa Coaching Ability, una consultoria dedicada a la gestió del talent, a la felicitat organitzacional i al endomàrqueting. [...]
2020
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
13.
1 p, 6.0 MB Benvinguts, nous graus : Comunicació interactiva i comunicació en les organitzacions / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Bravo San José, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició organitzada per la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General entre el 10 de setembre i el 21 d'octubre de 2019 amb material bibliogràfic per donar la benvinguda als nous graus Comunicació interactiva i Comunicació en les organitzacions de la Facultat de Ciències de la Comunicació de la UAB.
2019
3 documents
14.
96 p, 2.1 MB La comunicació interna en una institució pública : el cas del Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya / Ruiz Nus, Núria ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és un anàlisi de l'estat de la comunicació interna al Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. En aquesta investigació s'estudien els fluxos de comunicació interna, les eines de comunicació interna emprades en la gestió de la institució i la motivació del personal, entre d'altres aspectes, per tal d'oferir una aproximació de com es gestiona la comunicació amb els públics interns en aquesta institució pública.
Este trabajo es un análisis del estado de la comunicación interna en el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya. En esta investigación se estudian los flujos de comunicación interna, las herramientas de comunicación interna usadas en la gestión de la institución y la motivación del personal, entre otros aspectos, para así ofrecer una aproximación de la forma en que se gestiona la comunicación con los públicos internos en esta institución pública.
This project is an analysis of the state of the internal communication in the Education Ministry of the Government of Catalonia. In this investigation it is analysed the communication flows, the internal communication tools which are used to manage the institution and the worker's motivation, among other aspects. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
15.
108 p, 824.7 KB La comunicación interna com a eina per prevenir crisis internes en una empresa / Fontserè Pla, Berta ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest estudi es vol investigar la comunicació interna com una eina per prevenir crisis internes. L'objectiu d'aquest treball és conèixer com s'ha de gestionar aquest tipus de comunicació i quins mitjans i canals son els més eficaços i utilitzats per transmetre informació dins una empresa. [...]
En este estudio se investiga la comunicación interna como una herramienta para prevenir crisis internas. El objetivo de este trabajo es conocer cómo se debe gestionar este tipo de comunicación y que medios i canales son los más eficaces y utilizados para transmitir información dentro de una empresa. [...]
In this study the purpose is the research of the internal communication as a tool to prevent internal crisis. The aim of this study is to research how this type of communication has to be managed and which means and channels in this type of communication are the most used and effective to notify information inside a company. [...]

2019
Grau en Periodisme [971]  
16.
59 p, 8.9 MB Creació d'un mitjà : Cultura en rama / Díaz Arasanz, Adriana ; Makanga Jiménez, Aïcha ; Martínez Vallejo, Alba ; Maldonado López, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Cultura en Rama" sorgeix de la inquietud de 3 persones per la cultura i el neguit per explicar-la. D'aquesta manera, presentem el projecte d'un pla empresarial amb totes les dades necessàries per a muntar una empresa amb les següents característiques: un portal web centrat en cultura popular (cinema, sèries, música, teatre, literatura, etc. [...]
"Cultura en Rama" surge de la inquietud de 3 personas por la cultura y la desazón para explicarla. De este modo, presentamos el proyecto de un plan empresarial con todos los datos necesarios para montar una empresa con las siguientes características: un portal web centrado en cultura popular (cine, series, música, teatro, literatura, etc. [...]
"Cultura en Rama" arises of the restlessness of 3 people for the culture and the discomfort to explain it. In this way, we present the project of a business plan with all the necessary data to mount a company with the following characteristic: a web portal centred in popular cultura (cinema, series, music, theatre, literature, etc. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
17.
214 p, 2.4 MB Factors d'eficàcia comunicativa davant d'actes terroristes : l'ús de Twitter per part dels Mossos d'Esquadra i els mitjans de comunicació (Betevé, TV3 i TVE) durant els atemptats de Les Rambles i Cambrils / Vinardell Lahoz, Cristina ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Davant la situació actual del terrorisme, és necessari que els cossos de seguretat tinguin un pla de comunicació de crisi per gestionar un possible atemptat terrorista i establir relacions amb els mitjans de comunicació. [...]
Ante la situación actual del terrorismo, es necesario que los cuerpos de seguridad tengan un plan de comunicación de crisis para gestionar un posible atentado terrorista y establecer relaciones con los medios de comunicación. [...]
Due to the current situation of terrorism, it is necessary that security bodies have a crisis communication plan to manage a possible terrorist attack and establish relations with the media. This paper analyzes the use of Twitter by the Mossos and the media Betevé, TV3 and TVE during the attacks of Las Ramblas and Cambrils to know what were the factors of communicative effectiveness of their coverage.

2018
Grau en Periodisme [971]  
18.
175 p, 12.6 MB Pla d'empresa : RuscMagazine.SL / Soriano Ardiaca, Laia ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball recull el pla d'empresa de Rusc, una revista creada per Rusc Magazine. SL. que neix amb la voluntat depublicar les últimes tendències en els àmbits de l'art i la cultura, així com articles i reportatges d'interès general amb una mirada fresca. [...]
Este trabajo recoge el plan empresarial de Rusc, una revista creada por Rusc Magazine. SL que na ce con la voluntad de publicar las últimas tendencias en los ámbitos del arte y la cultura, así como artículos y reportajes de interés general con una mirada fresca. [...]
This project presents the business plan of Rusc,a magazine by Rusc Magazine. SL, that is born with the will to publish the last trends in the fields of art and culture, as well as articles and in-depth pieces of general interest with a fresh look. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
19.
80 p, 2.6 MB Pla empresarial de Ràdio Gelida : projecte de millora d'una emissora local / Silva Fernández, Diana ; Sabater Casals, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ràdio Gelida és una emissora de ràdio local fundada el 1981. Actualment emet pel dial 107. 6 de la freqüència modulada i la seva programació és creada pels seus col·laboradors voluntaris. L'objectiu d'aquest projecte és crear un nou pla d'empresa per a l'emissora per tal de renovar-la i adaptar-la a les noves tecnologies que caractaritzen la realitat comunicativa actual i fer que la seva existència suposi un benefici econòmic i social per la població.
Radio Gelida es una emisora ​​de radio local fundada en 1981. Actualmente emite en el dial 107. 6 de la frecuencia modulada y su programación es creada por sus colaboradores voluntarios. El objetivo de este proyecto es crear un nuevo plan de empresa para la emisora ​​para renovarla y adaptarla a las nuevas tecnologías que caracterizan la realidad comunicativa actual y hacer que su existencia suponga un beneficio económico y social para la población.
Radio Gelida is a local radio station founded in 1981. It currently broadcasts for dial 107. 6 of the modulated frequency and its programming is created by its volunteer collaborators. The objective of this project is to create a new business plan for the station to renew it and adapt it to the new technologies that characterize the current communicative reality and make its existence an economic and social benefit for the village.

2018
Grau en Periodisme [971]  
20.
93 p, 3.3 MB Rediseñando la Penya Barcelonista Anguera / Rodríguez Ortiz, Irene ; Sagrera Rejes, Aleix ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Després d'una anàlisi exhaustiva de la situació actual de la Penya Barcelonista Anguera, dins del panorama del futbol base a Barcelona, hem dut a terme una reconstrucció de l'entitat mitjançant un pla de màrqueting i de comunicació. [...]
Tras un análisis exhaustivo de la situación actual de la Penya Barcelonista Anguera, dentro del panorama del fútbol base en Barcelona, hemos llevado a cabo una reconstrucción de la entidad mediante un plan de marketing y de comunicación. [...]
After an exhaustive analysis of the current situation of Penya Barcelonista Anguera, within the panorama of grassroots football in Barcelona. We have carried out a reconstruction of the entity through a marketing and communication plan. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  

UAB Digital Repository of Documents : 80 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.