1.
|
|
2.
|
|
3.
|
35 p, 764.5 KB |
Percepció sobre la docència i l'aprenentatge a la Facultat de Veterinària
/
Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Farmacologia, de Terapèutica i de Toxicologia) ;
Llonch, Pol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Manuelian, Carmen L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Izquierdo Tugas, Maria Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Albanell Trullas, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Juan Godoy, Bibiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Solà Oriol, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Ripolles-Avila, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Veterinària
Les jornades d'innovació docent a la Facultat de Veterinària tenen per objectiu avaluar els aspectes de millora del model docent actual de la Facultat de Veterinària per tendir cap a un nou model ensenyament-aprenentatge més competencial, centrat amb l'alumne, que aprofiti els recursos digitals disponibles i connectat amb les necessitats reals en un entorn professional. [...]
2022
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, 7ena : 2022
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
12 p, 7.6 MB |
Gitanas y gitanos en la universidad : dificultades y acciones para su superación
/
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Abad-Merino, Silvia (Universidad de Córdoba) ;
García, Sonia (Universidad de Córdoba) ;
García, Tania (Catalunya. Generalitat) ;
García, María del Mar (Universidad de Córdoba) ;
Giménez Adelantado, Ana (Universitat Jaume I) ;
Macías-Aranda, Fernando (Universitat de Barcelona) ;
Peña, Paz (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ;
Segovia, Blas (Universidad de Córdoba) ;
Soler, Marta (Universitat de Barcelona) ;
Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aumentar el nivel educativo es imprescindible para revertir la situación de pobreza y exclusión social en la que se encuentra la población gitana en España. En las últimas décadas, se han realizado esfuerzos en este sentido. [...]
2022
|
|
7.
|
18 p, 1.1 MB |
Geolocalitzar el coneixement per a 'centennials'
/
Paloma, David, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Cid-Leal, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Perpinyà i Morera, Remei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ;
Recoder, Maria Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Perceval, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Els estudiants universitaris són experts a consultar adreces i calcular rutes en mapes virtuals. Però són capaços de geolocalitzar el coneixement? La comunicació presenta una experiència sobre geolocalització portada a terme per un equip que treballa en àrees i facultats diferents. [...] College students are expert at querying directions and calculating routes on virtual maps. However, are they able to geolocate knowledge? The communication presents an experience of geolocation carried out by a team working in different areas and faculties. [...]
2021
Revista del Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI), Núm. 5 (2021)
|
|
8.
|
212 p, 1.6 MB |
Abordant la crisi de les cures : polítiques, treballs i experiències locals
/
Carrillo Gómez, Silvia ed. ;
Díaz Gorfinkiel, Magdalena ;
Espinosa Sánchez, Wendy Raquel ;
Keller Garganté, Christel ;
Roca-Escoda, Mireia ;
Rubio Cano, Xavier, 1968- ;
Sol Torelló, Miriam ;
Ezquerra, Sandra, 1976- ;
Institut de Ciències Polítiques i Socials.
Barcelona, Catalunya
Barcelona : Institut de Ciències Polítiques i Socials, 2019 (Grana (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 37) (Ciutats i persones)
|
|
9.
|
0 p, 14.5 MB |
El Nuevo diseño institucional sobre educación superior y los cambios en la producción científica del profesorado en la Pontificia Universidad Católica del Ecuador
/
Flores Núñez, Querubín Patricio ;
Armengol Asparó, Carme, dir. ;
Gairín Sallán, Joaquín, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
L'estudi destaca la raó de ser de la universitat, el seu origen i trajectòria en context d'eficiència, eficàcia i la globalitat actual en aspectes de docència, investigació i vinculació amb la societat, s'estudia l'aportació de la universitat en la construcció de la ciència, la formació dels professionals i el rol de les professions en el quefer de la gestió del coneixement i s'analitza la importància de la universitat en la formació del professorat i la incidència de la universitat en el món de la producció acadèmica i científica. [...] El estudio destaca la razón de ser de la universidad, su origen y trayectoria en contexto de eficiencia, eficacia y la globalidad actual en aspectos de docencia, investigación y vinculación con la sociedad, se estudia el aporte de la universidad en la construcción de la ciencia, la formación de los profesionales y el rol de las profesiones en el quehacer de la gestión del conocimiento y se analiza la importancia de la universidad en la formación del profesorado y la incidencia de la universidad en el mundo de la producción académica y científica. [...] The study highlights the raison d'être of the university, its origin and trajectory in the context of efficiency, effectiveness and current globality in aspects of teaching, research and relationship with society, the contribution of the university in the construction of science is studied , the training of professionals and the role of professions in the task of knowledge management and the importance of the university in teacher training and the impact of the university in the world of academic and scientific production are analyzed. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
|
|
10.
|
|