UAB Digital Repository of Documents 248 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
2 p, 249.1 KB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals. Prototip. APP / Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica)
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Blanc") del el Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC Centre de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i que que buscava proposar nous usos per a la col·lecció digital de Fanzins de la UAB. [...]
2024 (Eines per a la recerca)
5 documents
2.
8 p, 6.3 MB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals. Prototip. Mapa de fanzins / Amaya Flórez, Valentina ; Bohórquez Mendoza, Catalina ; Climent González, Elena ; Lechón Peralta, Javier ; Sancho Blanco, Gonzalo (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Fernández García, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Olives Piris, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell)
Prototip elaborat i presentat per un dels grups de treball ("Equip Negre") del Laboratori "Fanzins atemporals", organitzat pel Servei de Biblioteques de la UAB, que va tenir lloc del 7 al 9 de febrer de 2024 al COMTEC Centre de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General i que buscava proposar nous usos per a la col·lecció digital de Fanzins de la UAB. [...]
2024
10 documents
3.
13 p, 2.0 MB Capacitant als estudiants : Emulació de xarxes en qualsevol lloc i en tot moment / Gómez González, Ivan ; Martí Escalé, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El treball de fi de grau ha consistit en elaborar Nethermir, una eina de gestió i automatització de servidors i màquines virtuals amb una plataforma Web per ajudar en la docència de les assignatures de xarxes de telecomunicacions, en la que l'alumnat pot crear i connectar-se mitjançant un túnel VPN a les seves màquines virtuals per a la creació d'entorns de xarxa virtualitzats i el professorat pot gestionar l'estat global dels servidors. [...]
El trabajo de fin de grado ha consistido en elaborar Nethermir, una herramienta de gestión y automatización de servidores y máquinas virtuales con una plataforma Web para ayudar en la docencia de las asignaturas de redes de telecomunicaciones, en las que el alumnado puede crear y conectarse mediante un túnel VPN a sus máquinas virtuales para la creación de entornos de red virtualizados y el profesorado puede gestionar el estado global de los servidores. [...]
The end-of-degree project has consisted of developing Nethermir, an automated server and virtual machine management tool with a Web platform to help teaching the subjects of telecommunications networks, in which students can create and connect through a VPN tunnel to their virtual machines to create virtualized network environments and professors can manage the global state of the servers. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
15 p, 1.6 MB EstèticaConnect: Pàgina Web per a centre d'estètica amb reserva i compra de productes / Subirana García, Èric ; Bolta Torrell, Helena, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Avui dia, ens trobem immersos en un entorn que evoluciona cap a la digitalització en diverses àrees, i la indústria de la bellesa no n'és una excepció. Amb l'augment de la demanda de serveis estètics i benestar personal, sorgeix la necessitat d'una plataforma en línia que no només ofereixi una nova experiència, sinó que també contribueixi a optimitzar el temps i la comunicació entre professionals i clients. [...]
Hoy en día, nos encontramos inmersos en un entorno que evoluciona hacia la digitalización en diversas áreas, y la industria de la belleza no es una excepción. Con el aumento de la demanda de servicios estéticos y el bienestar personal, surge la necesidad de una plataforma en línea que no solo ofrezca una nueva experiencia, sino que también contribuya a optimizar el tiempo y la comunicación entre profesionales y clientes. [...]
Nowadays, we find ourselves immersed in an environment evolving towards digitization in various areas, and the beauty industry is no exception. With the increasing demand for aesthetic services and personal well-being, there arises the need for an online platform that not only provides a new experience but also contributes to optimizing the time for both professionals and clients. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
61 p, 42.4 MB The role of universities in innovation and regional development : Findings of the RUNIN Project
This report summarises the excellent results of 14 young PhD researchers who have, together with regional partners,investigated the role of universities in regional innovation processes and driving economic growth.
Limburg, Netherlands Green Writing 2021 - 10.31265/usps.77  
6.
1.4 MB Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals / Barea Molina, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Andreu Nebot, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Veterinària) ; Aznar Santiago, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Medicina) ; Calderón Lamas, Cruz (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Cano Llavero, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Carbonell Ferrando, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Coré Bradineras, Raul (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats) ; Esteban Carrillo, Toni (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Fernández García, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials) ; Florensa Farré, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat Tècnica i de Projectes) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Didàctica de l'Expressió Plàstica) ; Gonzàlez Gavara, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Olives Piris, Irina (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell) ; Amaya Flórez, Valentina ; Bohórquez Mendoza, Catalina ; Climent González, Elena ; Lechón Peralta, Javier ; Sancho Blanco, Gonzalo (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
El Servei de Biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) ha celebrat els dies 7, 8 i 9 de febrer del 2024 el "Laboratori bibliotecari Fanzins Atemporals UAB", una experiència d'innovació, cocreació i participació ciutadana al campus de Bellaterra. [...]
2024
6 documents
7.
5 p, 230.2 KB Editorial del número especial "Jordi Domènech i la didàctica de les ciències" / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Navarro Palà , Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Hernández Rodríguez, María Isabel ; Garrido Espeja, Anna ; Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Politècnica de Catalunya. Institut de Ciències de l'Educació) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En aquest editorial repassem la trajectòria del Jordi Domènech com a autor de la nostra revista, destacant el seu gran impacte tant en número de cites com en número de descàrregues. Seguidament, presentem l'estructura del monogràfic i la diversitat d'autories que inclou, amb la voluntat de reflectir com de ric i variat el seu llegat.
In this editorial, we review Jordi Domènech's trajectory as an author for our journal, emphasizing his significant impact in terms of both citation numbers and download figures. Subsequently, we outline the structure of the monograph and the diversity of authorship it encompasses, aiming to reflect the richness and variety of his legacy.
En este editorial repasamos la trayectoria de Jordi Domènech como autor de nuestra revista, destacando su gran impacto tanto en el número de citas como en el número de descargas. Seguidamente, presentamos la estructura del monográfico y la diversidad de autorías que incluye, con la voluntad de reflejar como de rico y variado es su legado.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.502
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 2-6 (Editorial)  
8.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
9.
25 p, 557.1 KB L'Orientació Educativa pensada des d'una perspectiva de transformació social / Arnau Monterde, Daniel ; Griera Llonch, Eudald, dir. ; Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
L'orientació educativa és una pràctica instaurada en els centres educatius què prové de la pedagogia. En els últims anys, i aprofitant el descrèdit de l'educació, s'han implementat moltes pràctiques noves sota el marc pedagògic de la innovació educativa.
La orientación educativa es una práctica instaurada en los centros educativos qué proviene de la pedagogía. En los últimos años, y aprovechando el descrédito de la educación, se han implementado muchas prácticas nuevas bajo el marco pedagógico de la innovación educativa.
Career guidance is a practice established in the educational institution that comes from pedagogy theory. In recent years and due to the discredit that the education is suffering, many new practices have been implemented under the pedagogical framework of educational innovation.

2023
Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]  
10.
156 p, 58.9 MB Nude verse : el nou espai virtual de Nude Project que incrementa la percepció d'innovació de la marca / Jiménez Isach, Mariela ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix a estudiar el Metavers com la nova plataforma virtual i la seva relació amb el món de la moda. Paral·lelament, he elaborat una anàlisi de la marca líder del sector urbà a Espanya, Nude Project, per esbrinar els punts fort i debilitats. [...]
Mi proyecto consiste en estudiar el Metaverso como la nueva plataforma virtual y su relación con el mundo de la moda. Paralelamente, he elaborado un análisis de la marca líder del sector urbano en España, Nude Project, para averiguar los puntos fuertes y debilidades. [...]
My project consists of studying the Metaverse as the new virtual platform and its relationship with the fashion world. At the same time, I have drawn up an analysis of the leading brand in the urban sector in Spain, Nude Project, to find out its strengths and weaknesses. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

UAB Digital Repository of Documents : 248 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.