UAB Digital Repository of Documents 20 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
1.
76 p, 29.7 MB Living Earth: Creación de una tienda online / López Núñez, Irene ; Maas Olivas, Marcel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'una marca distribuidora de productes d'higiene i ús diari sense plástics i sostenibles. Disseny de la pàgina web i la identitat de marca, així com gestió i planificació de les xarxes socials.
Creación de una marca distribuidora de productos de higiene y uso diario sin plásticos y sostenibles. Diseño de la página web y la identidad de marca, así como gestión y planificación de las redes sociales.
Creation of a distributor brand of hygienic products and daily use without plastics and sustainable. Website design and brand identity, as well as management and planning of social networks.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
107 p, 4.8 MB Pla de Comunicació per a l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona: l'estratègia de les xarxes socials / Blanco Martínez, Laura ; Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball consisteix en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a l'Oficina del Parlament Europeu a Barcelona.  L'anàlisi que es duu a terme, tenint en compte les sevesmancances comunicatives, resulta en el projecte de creació d'un Social Media Plan. [...]
El siguiente trabajo consiste en la elaboración de un Plan de Comunicación para la Oficina del Parlamento Europeo en Barcelona.  El análisis que se realiza, atendiendo a sus deficiencias comunicativas, da como resultado el proyecto de creación de un Social Media Plan. [...]
This following project consists in the development of a Communication Plan for the European Parliament Office in Barcelona.  The analysis that is carried out, taking into account its communicative deficiencies, results in the project of creating a Social Media Plan. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
84 p, 2.3 MB ¿Están los influencers perdiendo su credibilidad? : Estudio sobre la credibilidad que el consumidor otorga al mensaje emitido por el influencer en la plataforma Instagram dentro del sector cosmético / Garcia Fortuny, Helena ; Ávalos del Pino, Carmen (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Los influencers forman parte de nuestro día a día. Han pasado de ser personas que compartían sus experiencias, gustos y opiniones en sus redes sociales a ser personas capaces de emitir un mensaje que llegue a millones de personas en pocos segundos. [...]
Els influencers formen part del nostre dia a dia. Han passat de ser persones que compartien les seves experiències, gustos i opinions en les seves xarxes socials a ser persones capaces d'emetre un missatge que arribi a milions de persones en pocs segons. [...]
Nowadays influencers are part of our daily life. At the beginning they were people who shared their experiences and opinions in their social networks but now they are able to deliver a message that reaches millions of people within a few seconds. [...]

2018  
4.
100 p, 1.2 MB Un viaje a través de Instagram : una investigación cualitativa sobre las estrategias utilizadas por los influencers españoles / Pereira, Priscila Aubin Cardoso ; Estanyol Casals, Elisenda (Dir) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Con el desarrollo vertiginoso de las Tecnologı́as de Información, la creación de Internet y el avance de la Comunicación a través de las redes sociales, la población mundial está dejando de ser mera receptora para participar activamente en los procesos de emisión de contenidos, sea compartiendo ideas en sus per_iles, sea creando y comprometiendo sus propios contenidos digitales. [...]
With the rapid development of Information Technologies, the creation of the Internet and the advancement of Communication through social networks, the world population is no longer just a receiver but an active participant in the content delivery processes, whether it is sharing ideas in their pro_iles, or creating and engaging their own digital content. [...]

2018
2 documents
5.
103 p, 17.7 MB Marketing con influencers en Instagram : la estrategia publicitaria del momento / Miguel De Los Santos, Alba ; Ramón Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Amb l'arribada de les noves tecnologies i l'auge de les xarxes socials la publicitat s'ha vist obligada a canviar. Un dels motors d'aquest canvi ha estat l'aparició dels nous prescriptors de la web 2. [...]
Con la llegada de las nuevas tecnologías y el auge de las redes sociales la publicidad se ha visto obligada a cambiar. Uno de los motores de este cambio ha sido la aparición de los nuevos prescriptores de la web 2. [...]
With the advent of new technologies and the rise of social media the advertisement has been forced to change. One of the engines of this change has been the emergence of the new prescribers of web 2. [...]

2018
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
6.
126 p, 16.6 MB Estudio sobre la personalidad de los influencers en Instagram / Ramírez Villanueva, Andrea ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han esdevingut una eina més per al nostre dia a dia, presentant així un nou model de comunicació i deixant enrera la forma tradicional de com la societat es relaciona. Aquesta investigació pretén conèixer si existeix una sèrie de factors comuns o característiques en la personalitat dels influencers, els quals han esdevingut un model publicitari, on el seu paper va més enllà de ser intermediaris entre la marca i els seus públics o ambaixadors de la propia marca.
Las redes sociales se han convertido en una herramienta más para nuestro día a día, presentando así un nuevo modelo de comunicación y dejando atrás la forma tradicional de como la sociedad se relaciona. [...]
Social networks have become a tool for our day to day, thus presenting a new communication model and leaving behind the traditional way of how society relates. This research aims to know if there are a number of common factors or characteristics in the personality of the influencers, which have become an advertising model, where their role goes beyond being mere intermediaries between the brand and its public or ambassadors of the same.

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
290 p, 9.9 MB ¡Mamá, de mayor quiero ser influencer! : investigación y análisis de la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España / Evangelista Guillot, Paula ; Soley Rodríguez, Elisabeth ; Menal Casas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball, ens dedicarem a analitzar l'activitat comercial que engloba el fenomen influencer a Espanya, especialment en els perfils classificats com "lifestyle", entesos com a creadors de continguts capaços de liderar moviments i crear tendències en diferents àmbits del dia a dia. [...]
En este trabajo vamos a dedicarnos a analizar la actividad comercial que engloba el fenómeno influencer en España, especialmente en los perfiles categorizados como "lifestyle", entendidos como creadores de contenido capaces de liderar movimientos y crear tendencias en diferentes ámbitos del día a día. [...]
In this work, we will analyse the commercial activity that encompasses the influencer phenomenon in Spain, especially in those profiles categorized as "lifestyle", understood as content creators capable of leading movements and creating trends in different areas of everyday life. [...]

2018
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
8.
92 p, 3.4 MB La comunicació de moda en l'era digital : el sorgiment i la consolidació del fenomen influencer / Rodríguez Bosch, Oriol ; Niqui Espinosa, Jacint, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
D'ençà de l'aparició de la web 2. 0, les relacions entre els diferents actors socials s'han modificat i han aparegut noves formes de negoci. Des de ben aviat, en aquest nou escenari, els 'bloggers', especialment els de moda, van assolir un important protagonisme com a líders d'opinió i l'entrada en crisi del model de publicitat tradicional, acompanyada de l'aparició d'Instagram, va propiciar la seva consolidació. [...]
Desde la aparición de la web 2. 0, las relaciones entre los diferentes actores sociales se han modificado y han aparecido nuevas formas de negocio. Desde muy pronto, en este nuevo escenario, los 'bloggers', especialmente los de moda, alcanzaron un importante protagonismo como líderes de opinión y la entrada en crisis del modelo de publicidad tradicional, acompañada de la aparición de Instagram, propició su consolidación. [...]
Since the emergence of web 2. 0, the relationship between the different social actors has changed and new ways of business have arisen. Very soon, in this new context, bloggers reached an important role as opinion leaders and the beginning of the crisis of the traditional advertising model, next to the appearance of Instagram, promoted their consolidation. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
83 p, 13.6 MB Pla de comunicació d'una aplicació mòbil per a propietaris de mascotes / Closa Ferré, Maria ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació d'una nova aplicació mòbil per a propietaris i futurs propietaris de mascotes. Per eleborar l'estratègia comunicativa s'ha fet un estudi de l'entorn tant intern com extern, s'ha creat una imatge de marca i el missatge que es vol comunicar, finalment s'han creat diverses accions comunicatives que han estat pressupostades i organitzades dins un periode de temps concret.
Este proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación de una nueva aplicación móvil para propietarios y futuros propietarios de mascotas. Para elaborar la estratégia comunicativa se ha hecho un estudio del entorno tan interno como externo, se ha creado una imagen de marca y el mensaje que se quiere comunicar, finalmente se han creado diversas acciones comunicativas que han estado presupuestadas y organizadas dentro de un periodo de tiempo concreto.
The aim of this project is to create a communication plan of a mobile app for pets owners and future owners. To create the comunicative strategy we have done an internal an external enviromental test, we have create a brand image and the message we want to transmit. [...]

2017
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
171 p, 6.8 MB Análisis de un canal de YouTube : el caso de la youtuber Zoella. / Lite Muñoz, Nuria ; Ramón Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Zoe Sugg, coneguda a internet com Zoella, té més d'11 milions de seguidors al seu canal de YouTube. És una de les youtubers britàniques més conegudes mundialment i la seva influència li ha fet batre rècords a diferents àmbits comunicatius, superant a molts famosos de la comunicació tradicional. [...]
Zoe Sugg, conocida en Internet como Zoella, tiene más de 11 millones de seguidores en su canal de YouTube. Es una de las youtubers británicas más conocidas mundialmente y su influencia le ha hecho batir récords en diferentes ámbitos comunicativos, superando a celebrities de la comunicación tradicional. [...]
Zoe Sugg, known on the internet as Zoella, has more than 11 million followers on her YouTube channel. She is one of the best known British youtubers in the world and her influence has made her break records in different communicative fields, beating celebrities of traditional communication. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

UAB Digital Repository of Documents : 20 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.