UAB Digital Repository of Documents 33 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
93 p, 3.8 MB Comunicació política a Instagram durant la campanya electoral del 10-N 2019 / Codina Solé, Mariona ; Ferré Pavia, Carme 1969-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau és una anàlisi dels perfils d'Instagram dels partits estatals i dels autonòmics catalans durant la campanya electoral del 10 de novembre i el període posterior. Els objectius principals són conèixer com utilitzen l'aplicació, quines estratègies han fet servir, la seva comunicació amb els seguidors i la tipologia de publicacions que utilitzen.
Este trabajo de fin de grado es un análisis de los perfiles de Instagram de los partidos estatales y los autonómicos catalanes durante la campaña electoral del 10 de noviembre y el periodo posterior. [...]
This final degree project is an analysis of the Instagram profiles of Catalan state and regional parties during the November 10 election campaign and the subsequent period. The main objectives are to know how they use the application, what strategies they have used, their communication with followers and the type of posts they use.

2020
Grau en Periodisme [971]  
2.
76 p, 1.3 MB Els discursos del 21D. Anàlisi Crítica del Discurs dels grups polítics catalans sobre els fets del 21 de desembre de 2018 / Galià Rodríguez, Laia ; Giró Martí, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi Crítica del Discurs dels principals actors polítics involucrats en els fets del 21 de desembre de 2018 a Barcelona. El treball estudia l'ús del llenguatge que fa cada grup d'acord als seus interessos polítics.
Análisis Crítica del Discurso de los principales actores políticos involucrados en los hechos del 21 de diciembre de 2018 en Barcelona. El trabajo estudia el uso del lenguaje que hace cada grupo de acuerdo con sus intereses políticos.
Critical Discourse Analysis of the main political actors involved in the facts occurred the 21st December 2018 in Barcelona. The paper studies the use of language of each group according to their political interests.

2019
Grau en Periodisme [971]
2 documents
3.
619 p, 4.1 MB Més enllà del Sénia. Partits polìtics catalans i valencianisme fusterià : evolució dels vincles (1980-2017) / Marco Palau, Francesc, 1989- ; Culla, Joan B. (Joan Baptista), (Joan Baptista) dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Història Moderna i Contemporània
Les relacions entre els partits polítics catalans amb consciència nacional i els partits polítics del valencianisme fusterià han estat canviants al llarg del període 1980 - 2017. Aquesta recerca exposa quins han estat aquests vincles i analitza com i per què han anat evolucionant des dels anys vuitanta fins a l'actualitat. [...]
The relations between the Catalan political parties with national conscience and the political parties of the Fusterian Valencianism have been changing throughout the period 1980 - 2017. This research describes these links and analyses how and why they have evolved since the eighties until nowadays. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
4.
183 p, 6.3 MB Anàlisi de la comunicació política a Instagram durant la campanya electoral de les eleccions del 21D per part dels líders candidats a governar amb major representació al Parlament de Catalunya / Puig Piqué, Clara ; Carrillo Pérez, Nereida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball de Fi de Grau és un estudi sobre la utilització d'Instagram que van fer els líders polítics dels partits majoritaris a Catalunya durant la campanya electoral de les eleccions del 21 de desembre del 2017, mitjançant una anàlisi qualitatiu i quantitatiu amb l'objectiu de conèixer quin ús fan amb els seus perfils i amb els seus posts, la finalitat i les intencions de la seva comunicació, així com conèixer el feedback i les interaccions amb els seus seguidors.
Este Trabajo de Fin de Grado es un estudio sobre la utilización de Instagram que hicieron los líderes políticos de los partidos mayoritarios en Cataluña durante la campaña electoral de las elecciones del 21 de diciembre de 2017, mediante un análisis cualitativo y cuantitativo con el objetivo de conocer qué uso hacen con sus perfiles y con sus posts, la finalidad y las intenciones de su comunicación, así como también el feedback y las interacciones con sus seguidores.
This Final Year Project is a study on the use of Instagram by the political leaders of the major parties in Catalonia during the political campaign of the elections held on December 21th, 2017. The main objective of this study is to understand the way they use their profiles and the purpose and intentions behind their posts, as well as evaluate the feedback and interactions with their followers through a qualitative and quantitative analysis.

2018
Grau en Periodisme [971]  
5.
67 p, 12.7 MB La CUP, un nou model de comunicació política / Malé Bas, Queralt ; Gómez Garrido, Aurea Beatriz, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball "La CUP, un nou de model de comunicació política" pretén estudiar el model de comunicació política alternatiu que planteja la Candidatura d'Unitat Popular (CUP). A partir de l'anàlisi de l'estratègia comunicativa que van realitzar els partits polítics per la campanya de les eleccions del 21D es pretén corroborar si s'ha creat un nou model o si la CUP segueix els paràmetres tradicionals dels models de comunicació política.
El trabajo "La CUP, un nuevo de modelo de comunicación política" pretende estudiar el modelo de comunicación política alternativo que plantea la Candidatura de Unidad Popular (CUP). A partir del análisis de la estrategia comunicativa que realizaron los partidos políticos en la campaña de las elecciones del 21D se pretende corroborar si se ha creado un nuevo modelo o si la CUP sigue los parámetros tradicionales de los modelos de comunicación política.
The projecte "The CUP, a new model of political communication" aims to study the alternative political communication model proposed by the Candidatura d'Unitat Popular (CUP). Based on the analysis of the communicative strategy carried out by the political parties in the campaign of the 21D elections, is is aims to corroborate if a new model has been created or if the CUP follows the traditional parameters of the models of political communication.

2018
Grau en Periodisme [971]  
6.
91 p, 7.0 MB Les noves maneres de comunicar en política a Catalunya : les eleccions del 21D / Arderiu Reñé, Lídia ; Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball presenta com les xarxes socials han canviat la manera de comunicar que tenen els partits polítics, sobretot durant una campanya electoral. Per fer-ho, s'han estudiat quines són les xarxes socials i l'ecosistema dels mitjans catalans en el 2018. [...]
Este trabajo presenta cómo las redes sociales han cambiado la manera de comunicar que tienen los partidos políticos, sobretodo durante una campaña electoral. Para hacerlo, se han estudiado cuáles son las redes sociales y el ecosistema de los medios catalanes durante el 2018. [...]
This essay shows how social networks have changed the way that political parties communicate, especially during the election campaign. To give some context, it describes the media ecosystem in Catalonia in 2018. [...]

2018
Grau en Periodisme [971]  
7.
46 p, 873.8 KB El relat dels Comuns : les campanyes d'En Comú Podem, primera pedra d'una nova identiat política / Ribas Vilanova, Jaume ; Guimerà Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén estudiar com s'ha creat un nou discurs polític a Catalunya. S'han analitzat les campanyes d'En Comú Podem per a les eleccions generals espanyoles del 20 de desembre de 2015 i el 26 de juny de 2016 a través dels propis documents interns de la candidatura, articles de premsa, conferències i entrevistes. [...]
El trabajo pretende estudiar como se ha creado un nuevo discurso político en Cataluña. Se han analizado las campañas de En Comú Podem para las elecciones generales españolas del 20 de diciembre de 2015 y el 26 de junio de 2016 a través de los propios documentos internos de la candidatura, artículos de prensa, conferencias y entrevistas. [...]
The work aims to study how a new political discourse has emerged in Catalonia. There have been analysed the campaigns fort the Spanish general election of the 20th of December 2015 and 26th of June 2016 of the coalition En Comú Podem through its own internal documents, press articles, conferences and interviews. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
8.
101 p, 1.6 MB La comunicació en els partits polítics : el cas d'Esquerra Republicana de Catalunya / Vilar Román, Júlia ; Morales Serrano, Francisca, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació ha esdevingut essencial per a les empreses i institucions, que s'han vist obligades a dotar-la de certa planificació i gestió. Els partits polítics, com a organitzacions i actors en la nostra societat, treballen la comunicació com a part de la seva estratègia. [...]
La comunicación se ha convertido esencial para las empresas e instituciones, que se han visto obligadas a dotarla de cierta planificación y gestión. Los partidos políticos, como organizaciones y actores en nuestra sociedad, trabajan la comunicación como parte de su estrategia. [...]
Communication has become essential for companies and institutions, which have been forced to give themselves improved organization and planning. Political parties, as organizations and actors in our society, work on communication as a part of their strategy. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
9.
12 p, 427.6 KB ¿O catalanistas o fachas? : La influencia del eje nacional sobre la percepción de los partidos catalanes en el eje izquierda-derecha / Rico, Guillem
Barcelona: Institut de ciències polítiques i socials (ICPS), 2016 (Quaderns de l'ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 12)  
10.
9 p, 474.7 KB Identitats d'elits polítiques i votants a Catalunya / Bermúdez, Sandra ; Cordero, Guillermo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències Polítiques i Socials
Barcelona: Institut de ciències polítiques i socials (ICPS), 2014 (Quaderns de l'ICPS (Institut de Ciències Polítiques i Socials) ; 06)  

UAB Digital Repository of Documents : 33 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.