UAB Digital Repository of Documents 355 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
91 p, 2.8 MB Projecte d'implementació d'una aplicació web dinàmica i anàlisi de posicionament SEO / El Aichouni Jouied, Ismael ; Pedret Ferré, Carles, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials
El treball fi de grau proposat consta de dues parts diferenciades: la programació d'una aplicació web dinàmica i l'assessorament/recomanació de tècniques de posicionament. Es parteix d'una pàgina web d'un grup de recerca de la UAB (www. [...]
2018
Graduat o Graduada en Empresa i Tecnologia [948]
2 documents
2.
72 p, 1.8 MB Creatius made in Barcelona: consells sobre la creativitat publicitària / Universitat Autònoma de Barcelona. Universitat Autònoma de Barcelona ; Roca, David ed ; Martínez, Unai ed ; Felip, María ed
Entrevistes a director creatius que treballen a Barcelona. Cada entrevista s'estructura en 4 apartats: la persona creativa, l'entorno creatiu, el procés creatiu i els aspirants. Les entrevistes van ser realitzades per alumnes de l'assignatura de "Book Creatiu".
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2019  
3.
2 p, 228.0 KB Hipersexualització, entre la mirada incòmoda i l’oblit de la realitat / Ferré Pavia, Carme, 1969- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
El març de 2012 la senadora francesa per París Chantal Jouanno va presentar un detallat informe parlamentari contra la hipersexualització, un terme que remet a l’erotització forçada o avançada dels infants, amb la generació d’una imatge d’adults sexuals en miniatura que es difon, s’assumeix o s’imita.
2012
Idees. Revista de temes contemporanis, Núm. 35 (2012) , p. 22-25  
4.
4 p, 104.9 KB Symposium grafica : Cuarto encuentro académico en diseño gráfico / Balbuena Palacios, Leonor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Gráfica contó con la presencia de profesionales y estudiantes del ámbito de la comunicación y la creatividad gráfica. Además de tener el soporte de las revistas “grafica” y “questiones publicitarias”. [...]
El IV Simposi Gràfica va comptar amb la presència de professionals i estudiants de l'àmbit de la comunicació i la creativitat gràfica. A més de tenir el suport de les revistes "gràfica" i "questions publicitàries". [...]
The IV Graphic Symposium was attended by professionals and students in the field of communication and graphic creativity. In addition to having the support of "graphic" magazines and "advertising questions". [...]

2019 - 10.5565/rev/grafica.147
Grafica, Vol. 7 Núm. 13 (2019) , p. 69-72 (Reseñas)  
5.
1 p, 504.3 KB Presentació : dossier "La Publicitat" / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
2018
Butlletí de la Societat Catalana d'Estudis Històrics, Num. 29 (2018) , p. 39  
6.
La realidad aumentada en la hipermodernidad: el caso de la publicidad comercial : análisis comparativo y clasificación de proyectos, desarrollos y actores en España y Reino Unido / Gómez Bernal, Gemma, autor. ; Franquet, Rosa, 1955- supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat.
Ante el mutable ecosistema mediático hipermoderno, el ámbito publicitario se encuentra en un escenario complejo y altamente competitivo que dificulta su práctica e incide en la efectividad de su mensaje. [...]
In light of the mutable media ecosystem of hypermodernity, the field of advertising has to confront a complex and highly competitive scenario that hinders its practice and impacts on the effectiveness of its message. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
7.
38 p, 651.3 KB "La Publicitat" durant la Guerra Civil (1936-1939). Periodisme entre dos focs / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
L'article s'ocupa de la situació de "La Publicitat" durant el període bèl·lic de 1936 a 1939 exposant, a través del mateix periòdic i de bibliografia específica, una panoràmica del contingut, des de la perspectiva periodística, no pas política, i de la història del diari en el període citat. [...]
2019
Butlletí de la societat catalana d' estudis històrics, Núm. 29 (2019) , p. 131-168  
8.
76 p, 3.1 MB Anàlisi del valor de marca : cas del Club Joventut de Badalona / Pérez Laviña, Carla ; Rueda Gallardo, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball analitza el valor de marca de l'equip de bàsquet Club Joventut de Badalona com element determinant per sobreviure a situacions de crisi financera i esportiva. Per tal de realitzar l'anàlisi, s'ha estudiat la història i els èxits esportius dels 10 últims anys del conjunt verd-i-negre, però sobretot es dibuixa la situació actual. [...]
El presente trabajo analiza el valor de marca del equipo de baloncesto Club Joventut de Badalona como elemento determinante para sobrevivir a situaciones de crisis financiera y deportiva. Para realizar el análisis, sea estudiado la historia y los éxitos deportivos de los 10 últimos años del conjunto verde-y-negro, pero sobre todo se dibuja la situación actual. [...]
This study analyze the brand value of Club Joventut de Badalona basketball team as a determining factor to survive situations of financial and sports crisis. For the analysis, the history and the sporting achievements of the last 10 years of the green-and-black set have been studied, but above all, the current situation. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
116 p, 4.4 MB Las campañas institucionales contra la violencia de género ¿más machismo? / Muñoz Caballero, Patricia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació és el resultat de l'anàlisi de la representació de l'home maltractador, dona víctima, familiars i amics/es i societat realitzat sobre les tretze campanyes audiovisuals institucionals impulsades pel Govern d'Espanya i les dues produïdes pel l'Institut Català de les Dones. [...]
La presente investigación es el resultado del análisis de la representación de hombre maltratador, mujer víctima, familiares y amigos/as y sociedad realizado sobre las trece campañas audiovisuales institucionales impulsados por el Gobierno de España y las dos producidas por el Institut Català de les Dones. [...]
This investigation is the result of the analysis of the representation of abusive man, victim woman, family, friends and society carried out on the thirteen institutional audiovisual campaigns promoted by the Government of Spain and the two produced by the Institut Català de les Dones. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
10.
118 p, 9.6 MB Anàlisi de l'evolució publicitària de la marca de desodorants, gels i fragàncies AXE des d'una perspectiva de gènere / Martínez Agustí, Sara ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en una anàlisi de les campanyes publicitàries d’AXE des d’una perspectiva de gènere, des de la seva creació el 1983 fins a dia d’avui. L’estudi dels anuncis permetrà veure si el contingut d’aquests va lligat al present que la societat experimenta en cada moment de la història. [...]
Este trabajo consiste en un análisis de las campañas publicitarias de la marca AXE desde una perspectiva de género, desde su creación el 1983 hasta día de hoy. Su estudio permitirá observar si el contenido de estos guarda relación con el presente que la sociedad experimenta en cada momento de la historia. [...]
This project consists of an analysis about the advertising of AXE’s brand from a gender perspective, since its creation in 1983 until nowadays. This research will allow us to discover if the content is related with society’s present and with every important moment of history. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  

UAB Digital Repository of Documents : 355 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.