32.
|
|
33.
|
6 p, 111.0 KB |
Tecnologies Aplicades II: del Píxel al Coneixement, Digitalització i Visió per Computador [44251]
/
Fornes Bisquerra, Alicia ;
Martí Godia, Enric ;
Vilariño Freire, Fernando ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en els temes d'adquisició i digitalització d'imatges i vídeo, introduint també la digitalització 3D i el modelatge de sòlids. Aquesta assignatura se centra en l'estudi de documents humanístics i culturals per mitjà de l'anàlisi i reconeixement d'imatges (visió per ordinador) i a la creació de models geomètrics 3D que permetin crear representacions virtuals d'objectes o edificis arqueològics, històrics, artístics. [...] Este módulo pretende introducir al alumnado en los temas de adquisición y digitalización de imágenes y vídeo, introduciendo también la digitalización 3D y el modelado de sólidos. Esta asignatura se centra en el estudio de documentos humanísticos y culturales por medio del análisis y reconocimiento de imágenes (visión por computadora) y a la creación de modelos geométricos 3D que permitan crear representaciones virtuales de objetos o edificios arqueológicos, históricos, artísticos. [...]
2020-21 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
|
|
34.
|
5 p, 106.5 KB |
Comunicació i Aprenentatge: Experiències d'Usuari [44249]
/
González-Monfort, Neus ;
González Marcén, Paloma ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul introdueix a l'alumnat en el disseny de productes culturals relacionats amb l'educació patrimonial, des del punt de vista de la comunitat d'usuaris / es a la qual està destinat. Les temàtiques que s'abordaran principalment seran l'anàlisi dels diferents tipus d'usuari / a, els processos d'ensenyament-aprenentatge, algunes metodologies educatives, i l'eficàcia de la tecnologia per implementar els mecanismes d'aprenentatge i ensenyament. [...] Este módulo introduce al alumnado en el diseño de productos culturales relacionados con la educación patrimonial, desde el punto de vista de la comunidad de usuarios/as a la que está destinado. Las temáticas que se abordarán principalmente serán el análisis de los distintos tipos de usuario/a, los procesos de enseñanza-aprendizaje, algunas metodologías educativas, y la eficacia de la tecnología para implementar los mecanismos de aprendizaje y enseñanza. [...]
2020-21 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
|
|
35.
|
6 p, 112.0 KB |
Creació i Gestió de Projectes Digitals en Matèria Cultural [44255]
/
Carreras Monfort, César ;
González Marcén, Paloma ;
Masriera Esquerra, Clara ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en la planificació integral de projectes d'innovació cultural i d'humanitats en un entorn plenament digital. Es proporcionen els materials i els mètodes que permetin planificar el projecte usant eines digitals, determinant el públic potencial, l'accessibilitat a les dades culturals, humanístics, patrimonials per a tota la població, el seu àmbit territorial i institucional i els agents socials implicats. [...] Este módulo pretende introducir al alumnado en la planificación integral de proyectos de innovación cultural y de humanidades en un entorno plenamente digital. Se proporcionan los materiales y los métodos que permitan planificar el proyecto usando herramientas digitales, determinando el público potencial, la accesibilidad a los datos culturales, humanísticos, patrimoniales para toda la población, su ámbito territorial e institucional y los agentes sociales implicados. [...]
2020-21 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
|
|
36.
|
6 p, 113.7 KB |
Aplicacions de la Tecnologia en Humanitats i Estudis del Patrimoni II: Tecnologies en el Tractament i l'Anàlisi de la Paraula i el So [44254]
/
Valdés, Ramón ;
Machuca Ayuso, María Jesús ;
Amores, Montserrat ;
Garriga Escribano, Cecilio ;
Simone, Giuseppe ;
Buenafuentes de la Mata, Cristina ;
Gallego, Ángel J.. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul optatiu pretén introduir a l'alumnat en el tractament i anàlisi de produccions orals, escrites i sonores amb tecnologies digitals. En el cas dels textos escrits i corpus textuals es proposa reflexionar sobre les implicacions de el pas de l'edició en paper a l'edició digital per centrar després en l'edició digital. [...] Este módulo optativo pretende introducir al alumnado en el tratamiento y análisis de producciones orales, 1 Este módulo optativo pretende introducir al alumnado en el tratamiento y análisis de producciones orales, escritas y sonoras con tecnologías digitales. [...]
2020-21 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
|
|
37.
|
|
38.
|
|
39.
|
|
40.
|
6 p, 110.8 KB |
Patrimoni, Tecnologia i Humanitats Digitals [44248]
/
Barceló, Juan A ;
Casacuberta, David 1967- ;
Valdés, Ramón ;
Roquer González, Jordi 1974- ;
Vallverdú Segura, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu fonamental consisteix a formar l'alumnat en els usos de la tecnologia de l' informació i de computació en disciplines com la filosofia, la lingüística, l'art, la literatura, la història, l'antropologia i altres ciències socials. [...] El objetivo fundamental consiste en formar al alumnado en los usos de la tecnología informática y de computación en disciplinas como la filosofía, la lingüística, el arte, la literatura, la historia, la antropología y otras ciencias sociales. [...]
2020-21 Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
|
|
41.
|
|