UAB Digital Repository of Documents 575 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
6 p, 79.7 KB Teories i pràctiques contemporànies en educació [102011] / Rodriguez Bosch, Josep-Lluís ; Jordán Sierra, José Antonio ; Alvarez Canovas, Isabel ; Urrea Monclus, Aida ; Ferrer Miquel, Joana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es pretén introduir a l'alumnat en l'estudi de les principals teories educatives dins el món contemporani. Igualment, vol mostrar-se, també, l'evolució històrica d'aquestes teories i la seva posada en pràctica. [...]
It's to introduce students to the study of main educational theories in the contemporary world. At the same time, also he wants to show the historical evolution of these theories and their implementation. [...]
Se pretende introducir al alumnado en el estudio de las principales teorías educativas en referencia al mundo contemporáneo. Igualmente, quiere mostrarse, también, la evolución histórica de estas teorías y su puesta en práctica. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
12.
6 p, 83.2 KB Pràcticum IV [102062] / Olmos Rueda, Patricia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Pràcticum IV té un caràcter generalista i es vincula a un àrea curricular determinada. Un dels seus objectius més importants és que el futur mestre aprengui a dissenyar una seqüència didàctica i la pugui portar a la pràctica. [...]
Practicum IV has a general nature and it is linked to a particular curricular area. One of its most important objectives is that the future teacher learns to design and implement a teaching sequence. [...]
El Prácticum IV tiene un carácter generalista y se vincula a un área curricular determinada. Uno de sus objetivos más importantes es que el futuro maestro aprenda a diseñar una secuencia didáctica y la pueda llevar a la práctica. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
13.
4 p, 72.6 KB Veu, direcció, cançó i la seva didàctica [102029] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Vallvé Cordomí, Joaquim Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Obtenir recursos per adquirir una bona actitud corporal necessària en el cant i en la direcció musical. Conèixer les bases fonamentals per cantar amb una veu natural que sigui alhora un bon model per als alumnes. [...]
TRANSLATION PENDING REVIEW Get resources to acquire a good body attitude required in singing and musical direction . Learn the fundamentals to sing with a natural voice that is both a good model for students . [...]
Obtener recursos para adquirir una buena actitud corporal necesaria en el canto y en la dirección musical. Conocer las bases fundamentales para cantar con una voz natural que sea a la vez un buen modelo para los alumnos. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
14.
5 p, 85.1 KB Connexions i contextos en matemàtiques [102060] / Tinoco Balongo, Juan Carlos ; Boukafri Itahriouan, Kaouthar ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Davant la llum blanca, Isaac Newton, va idear un pla per fer-la passar a traves d'un prisma de vidre que va revelar un preciós arc de sant Martí que va deixar meravellats als experts de la Royal Society. [...]
With the white light, Isaac Newton, he devised a plan to make it pass through a prism of glass revealed a beautiful rainbow that left astonished the experts of the Royal Society. This generated a direct question; white light is composed of all colors or was it the prism which colored it light? No more complexity than passing the multicolored light with an identical prism reversed the effect, returning to the vision of white light. [...]
Ante la luz blanca, Isaac Newton, ideó un plan para hacerla pasar a través de un prisma de cristal que reveló un precioso arcoíris que dejó maravillados a los expertos de la Royal Society. Esto generó una pregunta directa, ¿está la luz blanca compuesta por todos los colores o era el prisma el que tintaba la luz? Sin más complejidad que hacer pasar la luz multicolor por otro prisma idéntico, revertió el efecto, regresando a la visión de la luz blanca. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
15.
5 p, 81.5 KB Educació física i la seva didàctica I [102051] / Estrada Aguilar, Joan ; Galera Pérez, Antonio David ; Lopez Cancho, Judith ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a tercer curs i dóna continuïtat a l'assignatura d'Educació Física en l'Etapa Primària de 5 crèdits que es va realitzar a segon curs del Grau de Magisteri d'Educació Primària. [...]
This module takes place in the third year and is a continuation to the 5-credit module Physical Education in the Primary Stage, which the students took in the second year of their programmein teaching in primary education. [...]
Esta asignatura se desarrolla en el tercer curso y da continuidad a la asignatura de Educación Física en la Etapa Primaria de 5 créditos que se realizó en segundo curso del Grado de Magisterio de Educación Primaria. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
16.
6 p, 90.8 KB Literatura Infantil [103537] / Reyes Lopez, Lara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Assignatura optativa orientada a aprofundir en l'educació literària dels infants a l'escola. Adopta la forma de taller de tipus pràctic on s'adquireixen coneixements sobre el corpus literari i es desenvolupen habilitats de dinamització del material literari i ficcional a través de projectes literaris i d'animació a la lectura. [...]
Elective course aimed at deepening the literary education of children in school. Takes the form of practical workshop on acquired knowledge about the literary corpus and develop skills and dynamism of literary material through fictional literary projects and encourage reading. [...]
Asignatura optativa orientada a profundizar en la educación literaria de los niños en la escuela. Adopta la forma de taller de tipo práctico donde se adquieren conocimientos sobre el corpus literario y se desarrollan habilidades de dinamización del material literario y ficcional a través de proyectos literarios y de animación a la lectura. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
17.
5 p, 81.5 KB Comunicació i interacció educativa I [103682] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Comellas García, Salvador ; Godall Castell, Pere ; Macià Fàbrega, Spei ; Roca Amengual, Maria Lluisa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura té l'objectiu de millorar la competència de cada estudiant a l'hora d'expressar-se davant d'un grup, i també per escrit. Aquesta millora li serà útil en l'àmbit acadèmic actual i en el seu futur professional. [...]
The course aims to improve the competence of each student at the time to express themselves in front of a group and writing. This improvement will be useful in academia today and in their future careers. [...]
La asignatura tiene el objetivo de mejorar la competencia de cada estudiante a la hora de expresarse ante un grupo, y también por escrito. Esta mejora le será útil en el ámbito académico actual y en su futuro profesional. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
18.
5 p, 82.4 KB Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027] / Laborda Molla, Cristina ; Gonzalez Fernandez, Henar ; Mejías Macías, Esperanza ; Donada Colomer, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...]
This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
19.
5 p, 73.6 KB Didàctica de la música II [102038] / Casals Ibáñez, Albert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Coneixer i comprendre l'enfocament de la programacio de l'area en el marc curricular vigent: de les competencies a la programacio d'aula (continguts, objectius d'aprenentatge, criteris d'avaluacio, atencio a la diversitat). [...]
- To know and understand the approach to programme music within the current curriculum: from the competences to the classroom planning (objectives, contents, evaluation criteria, etc. ) - To know and develop appropriate class designs with respect to different educational realities - To reflect and learn the "know how to act" as a teacher through different ways of practice.
- Conocer y comprender el enfoque de la programación del área dentro del marco curricular vigente: de las competencias generales a la programación de aula (objetivos, contenidos, criterios de evaluación, etc. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
20.
6 p, 84.6 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Peire Fernández, Tomas ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat hauria de ser capaç de: 1. Identificar els processos d'interacció i de comunicació que es produeixen en les situacions d'aprenentatge d'activitats físiques en l'àmbit escolar. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 575 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.