No exact match found for Calafell, Genina,, using Calafell Genina instead...
UAB Digital Repository of Documents 43 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
6 p, 111.6 KB Educació i Comunicació Ambiental [102826] / Calafell Subirá, Genina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Contextualització/objectius L'Educació ambiental constitueix una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials que afavoreixin la formació d'una ciutadania capaç d'afrontar els reptes que ens demana un món globalitzat i complex. [...]
Contextualización / objetivos La Educación ambiental constituye una oportunidad para reflexionar y avanzar en el diseño de currículos, modelos formativos y propuestas competenciales que favorezcan la formación de una ciudadanía capaz de afrontar los retos que nos pide un mundo globalizado y complejo. [...]

2019-20
1435 [1435]
3 documents
2.
6 p, 110.9 KB Recerca sobre Educació Ambiental i del Consum en un Món Globalitzat i Complex [43223] / Santisteban Fernández, Antoni ; Junyent Pubill, Merce ; Tosar Bacarizo, Breogan ; Calafell Subirá, Genina ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació en educació ambiental i educació del consum constitueix una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials. El mòdul pren com a punt de partida la investigació en educació ambiental, educació del consum i educació econòmica, com diverses maneres d'abordar, des de l'educació, les relacions entre les persones i el medi i entre les pròpies persones. [...]
La investigación en educación ambiental y educación del consumo constituye una oportunidad para reflexionar y avanzar en el diseño de currículos, modelos formativos y propuestas competenciales. El módulo toma como punto de partida la investigación en educación ambiental, educación del consumo y educación económica, como diversas maneras de abordar, desde la educación, las relaciones entre las personas y el medio y entre las propias personas. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
3.
15 p, 5.1 MB El diálogo disciplinar, un camino necesario para avanzar hacia la complejidad / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell, Genina (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Orellana, L. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo se plantea el diálogo disciplinar como una opción necesaria para acercarse a la comprensión de los fenómenos del mundo desde la perspectiva del paradigma de la complejidad. Se toma como punto de partida una metáfora pictórica para diferenciar el diálogo disciplinar de otras formas de abordar la realidad en las que se conjugan distintas disciplinas. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 83-97  
4.
8 p, 383.3 KB Rizoma, una propuesta de I+D+i en Educación para la Sostenibilidad entre Universidad y Empresa / Calafell, Genina (Univesitat Autònoma de Barcelona) ; Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
Las tres misiones básicas de la universidad son la docencia, la investigación y la transferencia de conocimiento. En el contexto universitario europeo la transferencia de conocimiento constituye una oportunidad para la incorporación de la sostenibilidad a la universidad siempre y cuando se aborden profundas reflexiones. [...]
The University has three essential missions: teaching, research and knowledge transfer. In the European academic context knowledge transfer is an opportunity to incorporate sustainability into the university as long as in-depth reflections are addressed. [...]

2014 - 10.1016/j.sbspro.2014.08.069
Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 139 (2014) , p. 551-558  
5.
6 p, 83.5 KB Recerca sobre Educació Ambiental i del Consum en un Món Globalitzat i Complex [43223] / Santisteban Fernández, Antoni ; Junyent Pubill, Merce ; Tosar Bacarizo, Breogan ; Calafell Subirá, Genina ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació en educació ambiental i educació del consum constitueix una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials. El mòdul pren com a punt de partida la investigació en educació ambiental, educació del consum i educació econòmica, com diverses maneres d'abordar, des de l'educació, les relacions entre les persones i el medi i entre les pròpies persones. [...]
Research in environmental education and consumer education is an opportunity to reflect and advance the design of curricula, skills training models and proposals. The module takes as a starting point for research in environmental education, consumer education and economic education, and various ways to address, through education, relationships between people and the environment and among their own people. [...]
La investigación en educación ambiental y educación del consumo constituye una oportunidad para reflexionar y avanzar en el diseño de currículos, modelos formativos y propuestas competenciales. El módulo toma como punto de partida la investigación en educación ambiental, educación del consumo y educación económica, como diversas maneras de abordar, desde la educación, las relaciones entre las personas y el medio y entre las propias personas. [...]

2018-19
3 documents
6.
7 p, 92.5 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banque Martinez, Neus ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Muzzi, Sandra ; Calafell Subirá, Genina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Context: It is a subjecte third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental. The Didactics of Knowledge of the Natural and Social Environment in Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y la ciencias experimentales. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
7.
7 p, 90.2 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Calafell Subirá, Genina ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Banque Martinez, Neus ; Muzzi, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
context: It is a compulsory third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental sciences. So from conception to implementation of the subject in the classroom, the two work areas based on an interdisciplinary structure. [...]
contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y las ciencias experimentales. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
8.
5 p, 77.3 KB Educació i Comunicació Ambiental [102826] / Calafell Subirá, Genina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
Contextualització/objectius La investigació en educació ambiental i educació del consum constitueix una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials que afavoreixin la formació d'una ciutadania capaç d'afrontar els reptes que ens demana un món globalitzat i complex. [...]
2018-19
Grau en Ciències Ambientals [959]  
9.
137 p, 3.6 MB Avaluació de l'ambientalització curricular de l'assignatura Didàctica del coneixement del medi natural i social del Grau en Educación Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona / Rial Roset, Noèlia ; Mata Manzanares, Janet ; Calafell, Genina, tutora, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Banqué, Neus, tutora, (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Raya, Jordi Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La Universitat Autònoma de Barcelona és una de les institucions que han apostat per la innovació i l'ambientalització curricular, això significa incorporar principis ambientals en els estudis. A la UAB, el grup de recerca Còmplex i el projecte IDES treballen per ambientalitzar les facultats dins el marc de l'Educació pel Desenvolupament Sostenible, en la qual el medi ambient esdevé objecte d'estudi però també el principal recurs didàctic. [...]
La Universidad Autónoma de Barcelona es una de las instituciones que han apostado por la innovación y la ambientalización curricular, esto significa incorporar principios ambientales en los estudios. [...]
The UAB is one of the institutions that has opted for the innovation and curriculum greening, this means the incorporation of environmental principles in their studies. The UAB research group called Cómplex and the project called IDES, are working for greening the studies within the framework of Education for Sustainable Development, in which the environment becomes an object of study but also the main teaching resource. [...]

2017
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documents
10.
384 p, 10.6 MB Procés de disseny d'escenaris didàctics per a l'ambientalització curricular en l'educació obligatòria / Francàs Forcada, Queralt, autor. ; Calafell, Genina, supervisor acadèmic. ; Junyent i Pubill, Mercè, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
La tesi doctoral "Procés de disseny d'escenaris didàctics per a l'ambientalització curricular en l'educació obligatòria" pretén contribuir a la incorporació de l'educació pel desenvolupament sostenible en el context educatiu català. [...]
The doctoral thesis "Design process of teaching and learning scenarios to develop curriculum greening processes in compulsory education" aims to contribute in the incorporation of education for sustainable development in the Catalan educational context. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

UAB Digital Repository of Documents : 43 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
23 Calafell, Genina
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.