UAB Digital Repository of Documents 19 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.05 seconds. 
1.
117 p, 18.8 MB Proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto : Esquina Azul / Arteaga González, Rafael David ; Belghazy Gallardo, Ángel ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Llopis, Maite, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esquina Azul és un projecte de marca de contingut multiplataforma sobre esports de contacte. El treball consta de dues parts: una part teòrica, que versa principalment sobre el pla d'empresa i el procés de creació de la marca que, al seu torn, justifiquen el major actiu de la marca un programa en Gol Televisió; i una part pràctica, en la qual s'exposa una mostra del contingut potencial per a televisió del contingut publicat en les nostres xarxes socials, al costat d'una anàlisi amb gràfics de la primera presa de contacte amb el nostre públic objectiu.
Esquina Azul es un proyecto de marca de contenido multiplataforma sobre deportes de contacto. El trabajo consta de dos partes: una parte teórica, que versa principalmente sobre el plan de empresa y el proceso de creación de la marca que, a su vez, justifican el mayor activo de la marca: un programa en Gol Televisión; y una parte práctica, en la que se expone una muestra del contenido potencial para televisión y del contenido publicado en nuestras redes sociales, junto a un análisis con gráficos de la primera toma de contacto con nuestro público objetivo.
Esquina Azul is a branding project for multimedia content on contact sports. The work consists of two parts: a theoretical part, which deals mainly with the business plan and the process of creating the brand that, in turn, justify the greatest asset of the brand: a program on Gol Television; and a practical part, in which a sample of potential content for television and content published on our social networks is exposed, along with an analysis with graphics of the first contact with our target audience.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
2.
24 p, 1.7 MB Grups de Comunicació / Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Sabater, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
La diversificació multimèdia i, en menor mesura, els processos de concentració horitzontal o de desinversió han estat els moviments més rellevants dels grups de comunicació que operen a Catalunya els primers anys dos mil. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2005 (Aldea Global, Documents; 2)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2005, p. 119-142  
3.
4 p, 251.0 KB Recull de tesis doctorals llegides a Catalunya (2000 i 2001) / Civil i Serra, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest capítol recull les tesis doctorals llegides a Catalunya els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 324-327  
4.
11 p, 700.6 KB Selecció bibliogràfica (2000‒2001) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Es presenta una selecció bibliogràfica de les obres sobre comunicació d'autors de l'àmbit de Catalunya publicades els anys 2000 i 2001.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 314-324  
5.
314 p, 20.7 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2001‒2002 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Univeristat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Univeristat de València. Servei de Publicacions, 2003 (Aldea Global, Documents; 1)  
6.
13 p, 764.5 KB Selecció bibliogràfica (1999) / Galceran, M. Antònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Com a tercera i última part de l'Informe, s'inclou un capítol dedicat a la documentació i als estudis sobre comunicació, estructurat en quatre apartats, amb l'objectiu que es converteixi en una eina de consulta per al lector. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 382-388  
7.
17 p, 1.7 MB El control democràtic de la televisió / Carreras i Serra, Lluís de (Consell de l'Audiovisual de Catalunya (CAC))
En aquest capítol es fa una breu exposició del sistema de control democràtic de la televisió a Catalunya, dins del marc general de la legislació espanyola, i les perspectives de canvi de cara al futur. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 359-369  
8.
14 p, 1.3 MB Comunicació i pensament estratègic a l'empresa / Marcet i Gisbert, Xavier (Localret)
La comunicació ocupa un lloc cada cop més important en els processos de gestió empresarial. La generació i transmissió de coneixement, la necessitat de conèixer i fer front a les necessitats dels consumidors i la rapidesa de resposta que demanen els canvis econòmics actuals, són alguns dels factors que expliquen la importància creixent de la comunicació en el bon funcionament de les empreses. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 295-302  
9.
384 p, 43.4 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2000 / Corominas, Maria, 1961- ed. ; Moragas Spà, Miquel de, 1943- ed. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de la Comunicació
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000  
10.
22 p, 306.4 KB La coincidencia entre las notas de prensa y los breves de economía : análisis cuantitativo y cualitativo de dos periódicos españoles / Martínez Fernández, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Micó, Josep Lluís (Universitat Ramon Llull) ; Pozo, Francesc (Universitat Politècnica de Catalunya)
La presente investigación tiene como objetivo comparar entre las notas de prensa de empresas y organismos públicos y los breves publicados por los medios de comunicación. Con ello se pretende detectar si la nota de prensa es procesada o contrastada antes de ser publicada o si, por el contrario, es difundida tal como llega a la redacción. [...]
The objective of this research is to compare the press releases of companies and public organizations and the briefs published by the media. With this goal in mind, it is intended to detect if the press release is processed or contrasted before being published, or if, on the contrary, it is disseminated as it arrives at the newsroom. [...]
Aquesta recerca té com a objectiu comparar les notes de premsa d'empreses i organismes públics i els breus publicats pels mitjans de comunicació. Amb això es pretén detectar si la nota de premsa és processada o contrastada abans de ser publicada o si, per contra, és difosa tal com arriba a la redacció. [...]

2018 - 10.5565/rev/analisi.3143
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 59 (December 2018) , p. 29-50 (Articles)
2 documents

UAB Digital Repository of Documents : 19 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.