1.
|
28 p, 468.9 KB |
Risk judgments in climbers : the role of difficulty, meteorological conditions, confidence and appropriate tools
/
Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Risk perception among climbers is a factor that can contribute to injury prevention. The purpose of this study was to analyze how expert climbers make judgments about potential risks to their safety. [...]
2019 - 10.1080/01490400.2018.1442266
Leisure Sciences, Vol. 41 Núm. 3 (2019) , p. 221-235
|
|
2.
|
8 p, 446.3 KB |
How primary and secondary appraisals of daily stressful events influence negative and positive affect
/
Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
The aim of this study was to evaluate the influence of primary and secondary appraisal, and of coping strategies, on daily stress, taking into account any possible effect of the big five personality traits. [...] El objetivo de este estudio fue evaluar la influencia de la evaluación primaria, secundaria y de las estrategias de afrontamiento sobre el estrés diario, teniendo en cuenta cualquier posible efecto de los cinco grandes rasgos de personalidad. [...]
2022 - 10.6018/analesps.500581
Anales de psicología, Vol. 38 Núm. 3 (2022) , p. 538-545
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
8 p, 115.0 KB |
Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603]
/
Torregrossa Alvarez, Miquel ;
Fernández Castro, Jordi ;
Soler Vilageliu, Olga ;
Ramis Laloux, Yago ;
Parra Lorenzo, Guillermo ;
Caño Melero, María Inés ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...] This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...] Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]
2023-24 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
5 p, 104.9 KB |
Educació i cooperació per al desenvolupament [101646]
/
Prat Fernandez, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1. - Conèixer i aplicar els fonaments teòrics dels models de desenvolupament. 2. - Conèixer, analitzar i comprendre la situació educativa a escala internacional, especialment pel que fa a la pobresa, les desigualtats i l'acompliment dels drets humans. [...] The purpouse of this subject is to offer an internatiomal perspective on the educational phenomena and the international cooperation. The main goals of the course are: 1. Understanding different theoretical approaches of the concept of development. [...] 1. Conocer y aplicar los fundamentos teóricos de los modelos de desarrollo. 2. Conocer, analizar y comprender la situación educativa a escala internacional, en particular, aspectos vinculados con la pobreza, la desigualdad y los derechos humanos. [...]
2023-24 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|