No exact match found for Fortuny, Josep M.,, using Fortuny Josep M instead...
UAB Digital Repository of Documents 58 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 1.72 seconds. 
11.
20 p, 954.1 KB Las trayectorias hipotéticas de aprendizaje : Un ejemplo en un curso de álgebra lineal / Cárcamo, Andrea (Universidad Austral de Chile) ; Fortuny, Josep M.. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fuentealba, Claudio (Universidad Austral de Chile)
Este trabajo propone y evalúa una trayectoria hipotética de aprendizaje (THA) para los conceptos de conjunto generador y espacio generado. La THA se diseñó siguiendo el planteamiento de Simon (1995), la heurística de diseño de los modelos emergentes y el mecanismo de reflexión sobre la relación actividad-efecto. [...]
This article proposes and evaluates a hypothetical learning trajectory (HLT) for the concepts of span and spanning set. This HLT was designed following the approach of Simon (1995), the design heuristics of emergent models and the mechanism of reflection on activity-effect relationship. [...]

2021 - 10.5565/rev/ensciencias.2857
Enseñanza de las ciencias, Vol. 39 Núm. 1 (2021) , p. 45-64 (Investigaciones Didácticas)  
12.
27 p, 2.2 MB A new dryopithecine mandibular fragment from the middle Miocene of Abocador de Can Mata and the taxonomic status of 'Sivapithecus' occidentalis from Can Vila (Vallès-Penedès Basin, NE Iberian Peninsula) / Alba, David M.. (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ; Fortuny, Josep (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ; Robles Gimenez, Josep Maria (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ; Bernardini, Federico (Museo Storico della Fisica e Centro di Studi e Ricerche 'Enrico Fermi' (Italy)) ; Pérez de los Ríos, Miriam (Universidad de Chile. Departamento de Antropología (Chile)) ; Tuniz, Claudio (University of Wollongong. Center for Archaeological Science (Australia)) ; Moyà Solà, Salvador (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ; Zanolli, Clément (Centre National de la Recherche Scientifique (França))
2020 - 10.1016/j.jhevol.2020.102790
Journal of human evolution, Vol. 145 (August 2020) , art. 102790  
13.
2 p, 1.0 MB Didàctica de la Matemàtica [21943] / Fortuny, Josep M.. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Llicenciat en Pedagogia [598]  
14.
5 p, 105.6 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny, Josep M. ; Edo, Mequè ; Domènech Casal, Jordi ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
15.
6 p, 112.7 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M.. ; Chico, Judit ; Morera, Laura ; Guinjoan, Marc ; Clemente, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
16.
2 p, 34.9 KB Didàctica de la ciència i la matemàtica [Didcie] / Fortuny, Josep M.. ; Pintó Casulleras, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Diplomat en Educació Social [75]  
17.
352 p, 1.9 MB Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006 / Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ; Fernández Alonso, Isabel, ed. ; Blasco Gil, José Joaquín, ed. ; Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ; Corbella, Joan M., ed. ; Civil i Serra, Marta, ed. ; Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)  
18.
6 p, 112.2 KB Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059] / Fortuny, Josep M.. ; Chico, Judit ; Guinjoan, Marc ; Clemente, Francisco ; Prat, Montserrat ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...]
Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
19.
5 p, 105.1 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Fortuny, Josep M. ; Edo, Mequè ; Domènech Casal, Jordi ; Oliveras Prat, Begoña ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
20.
4 p, 251.3 KB Modelo de prácticas profesionales en el área de didáctica de las matemáticas y de las ciencias experimentales / Barba Uriach, David, 1948- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fortuny, Josep M.. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)
La comunicación presenta la experiencia que se lleva a cabo en la EUFP 'Sant Cugat' con los alumnos de 3º de Magisterio de la especialidad de Ciencias. Experiencia que se encuentra en fase de evolución. [...]
This paper explains a experience that the teacher's School of Science 'St Cugat' is doing. Now this experience is at evaluation phase. It is a model of professional practice, included en the subject of Didactics, that pretends a change of methodology that leads the students to think about there professional future.

1988
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 2 Núm. 2.2 (Agosto 1988) , p. 367-370  

UAB Digital Repository of Documents : 58 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
See also: similar author names
3 Fortuny, Joan
1 Fortuny, Jordi
54 Fortuny, Josep
6 Fortuny, Josep M
7 Fortuny, Josep M.
1 Fortuny, Josep M. (Josep Maria),
30 Fortuny, Josep M..
2 Fortuny, Josep,
2 Fortuny, José Ma.
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.