11.
|
|
12.
|
27 p, 2.2 MB |
A new dryopithecine mandibular fragment from the middle Miocene of Abocador de Can Mata and the taxonomic status of 'Sivapithecus' occidentalis from Can Vila (Vallès-Penedès Basin, NE Iberian Peninsula)
/
Alba, David M.. (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ;
Fortuny, Josep (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ;
Robles Gimenez, Josep Maria (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ;
Bernardini, Federico (Museo Storico della Fisica e Centro di Studi e Ricerche 'Enrico Fermi' (Italy)) ;
Pérez de los Ríos, Miriam (Universidad de Chile. Departamento de Antropología (Chile)) ;
Tuniz, Claudio (University of Wollongong. Center for Archaeological Science (Australia)) ;
Moyà Solà, Salvador (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ;
Zanolli, Clément (Centre National de la Recherche Scientifique (França))
2020 - 10.1016/j.jhevol.2020.102790
Journal of human evolution, Vol. 145 (August 2020) , art. 102790
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
6 p, 112.7 KB |
Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059]
/
Fortuny, Josep M.. ;
Chico, Judit ;
Morera, Laura ;
Guinjoan, Marc ;
Clemente, Francisco ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...] Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]
2020-21 Grau en Educació Primària [1140] Màster Universitari en Recerca en Educació [1169] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
16.
|
|
17.
|
352 p, 1.9 MB |
Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006
/
Moragas Spà, Miquel de, 1943-, ed. ;
Fernández Alonso, Isabel, ed. ;
Blasco Gil, José Joaquín, ed. ;
Guimerà Orts, Josep Àngel, ed. ;
Corbella, Joan M., ed. ;
Civil i Serra, Marta, ed. ;
Gibert i Fortuny, Oriol, ed.
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 (Edicions UAB; 1)
|
|
18.
|
6 p, 112.2 KB |
Gestió i innovació a l'aula de matemàtiques [102059]
/
Fortuny, Josep M.. ;
Chico, Judit ;
Guinjoan, Marc ;
Clemente, Francisco ;
Prat, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals d'anàlisi didàctic i matemàtic, a partir de situacions reals de l'aula de matemàtiques a primària, que els permeti als estudiants el disseny, gestió i avaluació d'activitats matemàtiques innovadores, interdisciplinàries i diversificades en la seva futura tasca docent. [...] Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales de análisis didáctico y matemático, a partir de situaciones reales del aula de matemáticas en primaria, que los permita a los estudiantes el diseño, gestión y evaluación de actividades matemáticas innovadoras, interdisciplinarias y diversificadas en su futura tarea docente. [...]
2019-20 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
19.
|
|
20.
|
4 p, 251.3 KB |
Modelo de prácticas profesionales en el área de didáctica de las matemáticas y de las ciencias experimentales
/
Barba Uriach, David, 1948- (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Fortuny, Josep M.. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Sanmartí, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)
La comunicación presenta la experiencia que se lleva a cabo en la EUFP 'Sant Cugat' con los alumnos de 3º de Magisterio de la especialidad de Ciencias. Experiencia que se encuentra en fase de evolución. [...] This paper explains a experience that the teacher's School of Science 'St Cugat' is doing. Now this experience is at evaluation phase. It is a model of professional practice, included en the subject of Didactics, that pretends a change of methodology that leads the students to think about there professional future.
1988
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 2 Núm. 2.2 (Agosto 1988) , p. 367-370
|
|