UAB Digital Repository of Documents 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
1.
23 p, 4.7 MB European comission's identity during brexit : a communication strategy change on twitter / Mas Manchón, Lluís (Universitat Pompeu Fabra) ; Biermann, Nora Inka (Johannes Gutenberg-Universität Mainz) ; Guerrero Solé, Frederic (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació) ; Badajoz Dávila, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
The European Union (EU) was founded to promote peace, prosperity and other values between an increasing number of member states (European Commission, 2001). However, Brexit has activated a reputation crisis that reinforces Euroscepticism (Börzel; Risse, 2018). [...]
2021 - 10.24193/OJMNE.2021.35.06
Online Journal Modelling the New Europe, Núm. 35 (June 2021) , p. 116-138  
2.
57 p, 1.3 MB Análisis de Contenido de Redes Sociales de Pequeñas y Medianas Empresas del Sector Turístico / Carrillo Enríquez, Cecilia ; Guerrero Solé, Frederic, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Participar activamente en las redes sociales es indispensable especialmente para las Pymes, que buscan posicionarse en la mente del consumidor, generar mejor comunicación y mayor alcance optimizando sus limitados recursos. [...]
Participar activament a xarxes socials és indispensable especialment per a les Pimes, que busquen posicionar-se en la ment del consumidor, generar millor comunicació i major abast optimitzant els seus limitats recursos. [...]

2019  
3.
14 p, 1.5 MB Els nous reptes del periodisme : fake news i big data / Duch Gavaldà, Jordi (Universitat Rovira i Virgili. Departament d'Enginyeria Informàtica i Matemàtiques) ; Guerrero Solé, Frederic (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació)
Les darreres campanyes d'Obama i Trump als Estats Units han estat un exemple de com la política ha fet de les xarxes socials el seu espai de combat. L'anàlisi i l'explotació de dades massives (big data) s'han convertit en una eina fonamental per tal de prendre decisions determinants per influir en l'opinió pública i, finalment, en els resultats electorals. [...]
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2019 (Lexikon Informes; 6)
Informe de la comunicació a Catalunya, 2019, p. 303-316  

See also: similar author names
53 Guerrero, Federico
4 Guerrero, Federico,
1 Guerrero, Francisco
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.