UAB Digital Repository of Documents 244 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
Rice seeds as biofactories of rationally designed and cell-penetrating antifungal PAF peptides / Bundó Barberà, Mireia (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Shi, Xiaoqing (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Vernet Tomàs, Maria del Mar (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Marcos, Jose F. (Instituto de Agroquímica y Tecnología de Alimentos) ; López García, Belén (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Coca López, María (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
PAFs are short cationic and tryptophan-rich synthetic peptides with cell-penetrating antifungal activity. They show potent and selective killing activity against major fungal pathogens and low toxicity to other eukaryotic and bacterial cells. [...]
2019 - 10.3389/fpls.2019.00731
Frontiers in plant science, Vol. 10 (June 2019) , art. 731  
2.
Biotechnological production of the cell penetrating antifungal PAF102 peptide in pichia pastoris / Popa, Crina (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Shi, Xiaoqing (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Ruiz Medina, Tarik (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Ferrer, Pau (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Coca López, María (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
Antimicrobial peptides (AMPs) have potent and durable antimicrobial activity to a wide range of fungi and bacteria. The growing problem of drug-resistant pathogenic microorganisms, together with the lack of new effective compounds, has stimulated interest in developing AMPs as anti-infective molecules. [...]
2019 - 10.3389/fmicb.2019.01472
Frontiers in Microbiology, Vol. 10 (June 2019) , art. 1472  
3.
13 p, 1.8 MB Ligand chain length drives activation of lipid G protein-coupled receptors / Troupiotis-Tsaïlaki, Anastassia (Université Libre de Bruxelles. Laboratoire de Structure et Fonction des Membranes Biologiques) ; Zachmann, Julian (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori de Medicina Computacional) ; González-Gil, Inés (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Química Orgánica I) ; González, Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori de Medicina Computacional) ; Ortega Gutiérrez, Silvia (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Química Orgánica I) ; López-Rodríguez, María L. (Universidad Complutense de Madrid. Departamento de Química Orgánica I) ; Pardo Carrasco, Leonardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Laboratori de Medicina Computacional) ; Govaerts, Cedric (Université Libre de Bruxelles. Laboratoire de Structure et Fonction des Membranes Biologiques)
Sphingosine-1-phosphate (S1P) is a lipid mediator that can activate five cell membrane G proteincoupled receptors (GPCRs) which carry a variety of essential functions and are promising drug targets. S1P is composed of a polar zwitterionic head-group and a hydrophobic alkyl chain. [...]
2017 - 10.1038/s41598-017-02104-5
Scientific Reports, Vol. 7 (2017) , art. 2020  
4.
7 p, 115.2 KB Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931] / López Sintas, Jordi ; López Belbeze, María Pilar ; Lopez Vicario, Jose ; Lamberti, Giuseppe ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...]
Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
5.
7 p, 117.9 KB Nanotecnologia per a Teràpia i Remediació [43434] / Ratera Bastardas, Imma ; Novio Vazquez, Fernando ; Ventosa Rull, Leonor ; López Periago, Ana Maria ; Vazquez Gomez, Esther ; Franco Puntes, Víctor ; Gich García, Martí ; Laromaine Sague, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
L'objectiu d'aquest curs és donar una visió general de com la nanotecnologia està impactant la medicina, els biomaterials i la remediació del medi ambient. Al començament del curs es detallaran breus conceptes bàsics en nanomedicina i biomaterials. [...]
El objetivo de este curso es dar una visión general de cómo la nanotecnología está impactando la medicina, los biomateriales y la remediación del medio ambiente. Al comienzo del curso se detallarán breves conceptos básicos en nanomedicina y biomateriales. [...]

2019-20
Màster Universitari en Nanociència i Nanotecnologia Avançades/ Advanced Nanoscience and Nanotechnology [1360]
3 documents
6.
6 p, 111.6 KB Màrqueting Emergent [42227] / López Belbeze, María Pilar ; Guerrero Gonzalez, Montserrat ; Zabala Lozano, Luis ; Lamberti, Giuseppe ; Gamundi Ballbé, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...]
The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies.
Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
7.
5 p, 108.8 KB Màrqueting Avançat [42226] / López Belbeze, María Pilar ; Izard Granados, Gabriel ; Llonch Andreu, Joan ; Gallo Martínez, Rosalía ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des del punt de vista de l'anàlisi dels mercats, com de la planificació de màrqueting.
Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el punto de vista del análisis de los mercados, como de la planificación de marketing.

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
8.
7 p, 110.3 KB Comportament del consumidor [42224] / López Belbeze, María Pilar ; Borrás Català, Vicent ; Pellicer Cardona, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I : Sociologia del consum (Part A y B) 1. Coneixement i visualització de les característiques de la nostra societat de consum. 2. Comprensió de les explicacions sobre el comportament del consumidor des de les diferents perspectives teòriques. [...]
Bloque I: Sociología del consumo (Parte A y B) 1. Conocimiento y visualización de las características de nuestra sociedad de consumo. 2. Comprensión de las explicaciones sobre el comportamiento del consumidor desde las diferentes perspectivas teóricas. [...]

2019-20
Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
9.
7 p, 118.5 KB Pràctica Clínica Assistencial II [104071] / Molinuevo Alonso, Beatriz ; Azagra Ledesma, Rafael ; Mundet Tuduri, Javier ; Flor Escriche, Xavier ; Grau Majo, Inmaculada ; Giménez Llort, Lydia ; López López, Maria Isabel ; Bassa Massanas, Alexandre ; Altaba Barceló, Ana María ; Juvanteny Gorgals, Joan ; Lopez Exposito, Francisco ; Gonzalez Saavedra, Maria Isabel ; Juncosa Font, Sebastián ; Guell Parnau, Silvia ; Mengual Martinez, Lucas ; Bosch Fontcuberta, Jose Maria ; Llussa Arboix, Judit ; Morera Garcia, Marta ; Wilke Trinxant, Maria Asuncion ; Llauger Rossello, Maria Antonia ; Bare Mañas, Montserrat ; Mulero Collantes, Miriam ; Pérez León, Noemí ; Escobar Oliva, Ana Belén ; Mas Casals, Ariadna ; Cirera Perich, Miquel ; Rodríguez Mas, Montserrat ; Blanch Mon, Alba ; Díaz Gete, Laura ; Rebollar Gil, Mónica ; Lacasta Tintorer, David ; Taberner Viera, Joan ; Cánovas Zaldúa, Yoseba ; Vega Moreno, Daniel ; Cos Claramunt, F. Xavier ; Piquer Farres, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura Pràctica Clínica Assitencial II s'imparteix a segon curs del Grau de Medicina i forma part de la Matèria Pràctica Clínica amb l'objectiu d'apropar a l'estudiant a la pràctica clínica des del primer any de carrera. [...]
La asignatura de Práctica Clínica Asistencial II se imparte en el segundo curso del grado de Medicina y forma parte de la materia Práctica Clínica, con el objetivo de acercar al alumnado a la práctica clínica desde el primer año de carrera. [...]

2019-20
Grau en Medicina [1192]
3 documents
10.
4 p, 101.6 KB Termodinàmica i cinètica [100888] / Lluch López, Josep Maria ; Gallardo García, Iluminada ; Guirado López, Gonzalo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Biociències
L'objectiu general de l'assignatura és posar en contacte l'estudiant, per primera vegada, amb l'estudi teòric dels fenòmens químics i bioquímics, és a dir, amb les aportacions de la Química Física a una ciència de la vida com la Bioquímica. [...]
El objetivo general de la asignatura es poner en contacto al estudiante, por primera vez, con el estudio teórico de los fenómenos químicos y bioquímicos, es decir, con las aportaciones de la Química Física a una ciencia de la vida como la Bioquímica. [...]

2019-20
Grau en Bioquímica [814]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 244 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
14 Lopez, M.
2 Lopez, M.A.
1 Lopez, M.G.
1 Lopez, MJ.
11 Lopez, Manuel
1 Lopez, Manuela G.
1 Lopez, Marc
1 Lopez, Maria Andrée
1 Lopez, Maria Claudia
1 Lopez, Maria Jose
1 López, M
14 López, M.
1 López, M. A.
1 López, M. L.
1 López, M. del Mar
2 López, M.A.
1 López, Mabel Amanda
1 López, Magdalena
6 López, Manel
11 López, Manuel
30 López, Manuel,
1 López, Mar
1 López, Mar
2 López, Marcos
2 López, Maria C.
5 López, Maria del Mar
3 López, Mariana
3 López, Marina
1 López, Marta Susana
3 López, Martí
2 López, María
1 López, María Elena
1 López, María F.
5 López, María del Mar
2 López, Miguel
1 López, Miguel Angel
1 López, Montserrat
1 López, Mª José
1 López, Mª del Mar
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.