UAB Digital Repository of Documents 92 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
40 p, 5.8 MB Plantejament d'un pla estratègic de comunicació per a un club esportiu : cas del Club Deportiu Terrassa Hockey / Casademont Comas, Yasmine ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte es basa en el plantejament d'un pla estratègic de comunicació per la pròxima temporada per a un club esportiu ubicat al poble de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de les estratègies comunicatives plantejades a l'últim període (2015-2018) i de la informació rebuda per part d'integrants mitjançant qüestionaris i entrevistes personals.
El proyecto se basa en el planteamiento de un plan estratégico de comunicación por la próxima temporada para un club deportivo ubicado al pueblo de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de las estrategias comunicativas planteadas al último periodo (2015-2018) y de la información recibida por parte de integrantes mediante cuestionarios y entrevistas personales.
The project bases at the approach of a strategic plan of communication for the next season for a sports club sited at the village of Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), from the communicative strategies posed at the last period (2015-2018) and of the information got by part of members by means of questionnaires and personal interviews.

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
2.
114 p, 2.1 MB Análisis sobre el éxito en la Industria Musical española del siglo XXI / Baño Pérez, Clara del ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aparentment la música, com qualsevol producte que sorgeixi de les conegudes com a "indústries culturals", està subjecta a la subjectivitat de les audiències, és a dir: la reacció que el públic pugui tenir davant un artista musical és imprevisible independentment dels diners que s'inverteixi en seva estratègia de comunicació. [...]
Aparentemente la música, como cualquier producto que surja de las conocidas como "industrias culturales", está sujeta a la subjetividad de las audiencias, es decir: la reacción que el público pueda tener ante un artista musical es imprevisible independientemente del dinero que se invierta en su estrategia de comunicación. [...]
Apparently, music, like any product that arises from the so-called "cultural industries", is subject to the subjectivity of audiences, that is: the reaction that the public may have before a musical artist is unpredictable regardless of the money that is invested in Your communication strategy Everything within the music industry is relative. [...]

2019
Graduat o Graduada en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
61 p, 1.1 MB Representación de las migraciones en las series televisivas : el caso de El Príncipe / Ponce Henríquez, Lucía Fernanda ; Lorite García, Nicolás, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza com les sèries televisives representen les migracions. La base d'aquest estudi és un marc teòric que abasta breument la representació de la diversitat sociocultural que fan els mitjans de comunicació i les sèries de televisió. [...]
Este trabajo analiza cómo las series televisivas representan las migraciones. La base de este estudio es un marco teórico que abarca brevemente la representación de la diversidad sociocultural que hacen los medios de comunicación y las series de televisión. [...]
This work analyzes how television series represent migrations. The basis of this study is a theoretical framework that briefly includes the representation of sociocultural diversity done by the media and the TV series. [...]

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
4 p, 99.6 KB El Nou Consumidor [43402] / Añaños Carrasco, Elena ; Lorite García, Nicolás ; Perona Páez, Juan José ; Morató Bullido, Jordi ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
S'espera que al finalitzar el màster l'alumnat sigui capaç de: - Identificar els diferents tipus de consumidors i consumidores des del punt de vista persuasiu i psicològic. - Analitzar els hàbits de comportament i necessitats dels consumidors i les consumidores sota la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]
Se espera que al finalizar el máster el alumnado sea capaz de: Identificar los diferentes tipos de consumidores y consumidoras desde el punto de vista persuasivo y psicológico. Analizar los hábitos de comportamiento y necesidades de los consumidores y las consumidoras bajo la perspectiva del "Shopper understanding studies". [...]

2019-20
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
5.
6 p, 107.5 KB Realització Audiovisual Publicitària [103130] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conceptualització i Realització de productes publicitaris audiovisuals. 1. - Producció: El procés general de producció audiovisual al cinema i la televisió. Especificitat en l'activitat publicitària. [...]
Conceptualización y realización de productos publicitarios audiovisuales 1. -Producción El proceso general de realización audiovisual en cine y televisión. Especificidad en la actividad publicitaria. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
4 p, 102.2 KB Tècniques de Realització Televisiva [103032] / Lorite García, Nicolás ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura està destinada a possibilitar el desenvolupament didàctic i professional complet del procés productiu i de realització d'un producte audiovisual, des del seu disseny i planificació, fins a la seva postproducció final. [...]
Esta asignatura está destinada a posibilitar el aprendizaje y la práctica del proceso completo de producción y realización de un producto audiovisual, desde su diseño y planificación hasta su posproducción final. [...]

2019-20
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
3 documents
7.
5 p, 1.5 MB Presentación / Bonin, Jiani Adriana (UNISINOS) ; Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona)
Quito (Ecuador): CIESPAL, 2016 (Estudios culturales y teoría de la mediación ; 5)
Publicidad, propaganda y diversidades socioculturales, p. 23-30  
8.
11 p, 7.4 MB How the media affect intercultural relationships in times of change / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona)
Newcastle: Cambridge Scholars Publishing, 2013
Discourses on Inmigration in times of economic crisis, 2013, p. 216-237  
9.
12 p, 8.6 MB Éthique, médias et rôle formateur et informateur des journalistes en Catalogne (Espagne) / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona)
Certains usages individuels et sociaux des nouvelles technologies de l'information et de la communication ne se sont implantés que tardivement dans certaines régions riches comme la Catalogne. Cependant, en deux ans seulement, les pourcentages d'usagers de cette communauté qui disposent par exemple d'une adresse de courrier électronique ont augmenté de telle sorte qu'ils figurent à présent parmi les plus élevés d'Europe et sont très proches des pourcentages des États-Unis et du Canada. [...]
Québec: Les Presses de l'Université Laval, 2004 (Éthique et philosophie de la communication)
Valeur et éthique dans les médias: Approches internationales, 2004, p. 205-227  
10.
8 p, 5.5 MB Usages sociaux des NTIC et processus de dynamisation interculturels en Catalogne (Espagne) / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona)
Certains usages individuels et sociaux des nouvelles technologies de l'information et de la communication ne se sont implantés que tardivement dans certaines régions riches comme la Catalogne. Cependant, en deux ans seulement, les pourcentages d'usagers de cette communauté qui disposent par exemple d'une adresse de courrier électronique ont augmenté de telle sorte qu'ils figurent à présent parmi les plus élevés d'Europe et sont très proches des pourcentages des États-Unis et du Canada. [...]
Québec: Les Presses de l'Université Laval, 2003 (Éthique et philosophie de la communication)
2001 Bogues, Globalisme et pluralisme. Tome 2 Usages des TIC, 2003, p. 239-252  

UAB Digital Repository of Documents : 92 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
1 Lorite, N. (coord. )
48 Lorite, Nicolas
48 Lorite, Nicolàs
24 Lorite, Nicolàs,
24 Lorite, Nicolás,
1 Lorite, Nnicolás
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.