36.
|
|
37.
|
42 p, 3.4 MB |
Smokefree legislation effects on respiratory and sensory disorders : A systematic review and meta-analysis
/
Rando-Matos, Yolanda (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària Florida Nord) ;
Pons-Vigués, Mariona (Institut Universitari d'Investigació en Atenció Primària Jordi Gol) ;
López Medina, María José (Universitat Pompeu Fabra) ;
Córdoba García, Rodrigo (Universidad de Zaragoza) ;
Ballve Moreno, José Luis (Institut Català de la Salut. Centre d'Atenció Primària Florida Nord) ;
Puigdomènech-Puig, Elisa (Agència de Qualitat i Avaluació Sanitàries de Catalunya) ;
Benito-López, Vega Estíbaliz (Instituto de Neurociencias de Castilla y León) ;
Arias Agudelo, Olga Lucia (Institut Català de la Salut. Atenció Primària Barcelona Ciutat) ;
López-Grau, Mercè (Institut Català de la Salut) ;
Guardia-Riera, Anna (Institut Català de la Salut) ;
Trujillo, José Manuel (Centro de Salud Cuevas del Almanzora, Almería) ;
Martin-Cantera, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina)
The aim of this systematic review and meta-analysis is to synthesize the available evidence in scientific papers of smokefree legislation effects on respiratory diseases and sensory and respiratory symptoms (cough, phlegm, red eyes, runny nose) among all populations. [...]
2017 - 10.1371/journal.pone.0181035
PloS one, Vol. 12 (july 2017)
|
|
38.
|
255 p, 9.2 MB |
Educación Superior y Pandemia : Aprendizajes y buenas prácticas en Iberoamérica
/
Gairín Sallán, Joaquín, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Muñoz Moreno, José Luis, 1980- coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Aguilar Chávez, Nohemy Scarleth ;
Alburquerque Moreira, Ana Maria de ;
Alcántara Zapata, Elsa ;
Amarilla Gaette, María Luján ;
Arce González, Consuelo ;
Assis de Miranda, Nonato ;
Benavides Meneses, Matías ;
Bizelli, José Luís ;
Capocasale, Alejandra ;
Castillo G., Carolina ;
Contreras Chacón, Azael Eduardo ;
Corea Tórrez, Norma Cándida ;
Correa, Gladys ;
Fernandes Costa, Ana Sheila ;
Jerónimo, Miguel ;
González Rubio, Janeth ;
Guerrero Rodríguez, Lilia Esther ;
Hernández Sánchez, Isaías Javier ;
Jacobina Aires, Carmenisia ;
Medrano Rodríguez, Hernán ;
Lopes Reis, Márcia ;
Lorena Reyes, Carmen ;
Marenco, Paola ;
Molina Yuncosa, Nuby ;
Nossar, Karina ;
Palmeros y Avila, Guadalupe ;
Pinheiro, Fernanda Paula ;
Questa-Torterolo, Mariela ;
Ramón González, Victor ;
Román Medina, Luciano ;
Sajevicius, Dora ;
Santacruz Zárate, Venialdo ;
Soligo, Marina ;
Soria-Valencia, Edith ;
Tafur Puente, Rosa María ;
Tejera Techera, Andrea ;
Terreros Barrios, Nicolasa ;
Vázquez Clavera, María Inés ;
Leiva-Guerrero, María Verónica ;
Valdés Gázquez, María
La aportación actual no entra en analizar aspectos generales de la pandemia (naturaleza, origen, extensión general y en el país, etc. ) o de otras situaciones que se derivan del confinamiento, por considerar que son suficientemente conocidos. [...]
Barcelona EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona 2021 (Informes)
|
|
39.
|
20 p, 5.7 MB |
Codi de Conducta en Competicions Esportives de Petanca
/
Federació Catalana de Petanca ;
Muñoz Moreno, José Luis, 1980- coord. ;
Adell Hierro, Neus ;
Barbecho Santos, Manuel ;
Castilla Uclés, May ;
Ferrari Piñol, Jonathan ;
García Cuadrado, Magui ;
Manzano Martínez, Jürgen ;
Martín Zarcero, Jonathan ;
Pérez Tortajada, Jesús ;
Rabasco Izquierdo, Juanjo ;
Sorio Baeza, Òscar
Aquest Codi de Conducta sistematitza tot un conjunt d'elements que pretenen ser una referència en la promoció i el desenvolupament de les competicions esportives de petanca. És un instrument que l'Àrea de Formació de la Federació Catalana de Petanca (FCP) posa a l'abast dels clubs i de les entitats que volen millorar el bon fer esportiu. [...]
Barcelona: Federació Catalana de Petanca, 2021
|
|
40.
|
|
41.
|
6 p, 116.3 KB |
Pràcticum I [102065]
/
Troiano i Gomà, Helena ;
Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ;
Salat Llorente, Esther ;
Rodríguez-Gómez, David ;
Armengol Asparo, Maria Carme ;
González Motos, Sheila ;
Muñoz Moreno, José Luis 1980- ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 Les pràctiques de segon tenen per objectiu fonamental que els estudiants, en grup, prenguin un primer contacte com a futurs professionals amb un centre escolar i facin una observació de caràcter global de tres aspectes fonamentals: l'entorn social de l'escola, una aproximació rigorosa i sistemàtica a l'observació i anàlisi a la realitat educativa i organitzativa d'un centre escolar i del funcionament i dinàmiques de l'aula. [...] The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school 1 The main objective of this practicum is that the students, in group, establish a first contact as future school professionals. [...] 1 Objetivos generales: 1. Analizar la relación entre el entorno social y el escolar y las relaciones sociales que se dan en el seno de la escuela, con especial referencia a las desigualdades de género. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
42.
|
4 p, 102.8 KB |
Treball de Final de Màster [44247]
/
Armengol Asparo, Maria Carme ;
Mercader Juan, Cristina ;
Suarez Rivarola, Cecilia Inés ;
Garcia Lopez, Empar ;
Berengueras Pont, Maria Merce ;
Duran-Bellonch, Mar ;
Castro Ceacero, Diego ;
Muñoz Moreno, José Luis 1980- ;
Barrera-Corominas, Aleix ;
Díaz Vicario, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Desenvolupar un projecte d'innovació i / o direcció que posi en joc totes les competències i continguts desenvolupats al llarg dels diferents mòduls del màster. Developing an innovation project and / or management project that puts into action all the skills and content developed throughout the different modules of the master. Desarrollar un proyecto de innovación y/o dirección que ponga en juego todas las competencias y contenidos desarrollados a lo largo de los diferentes módulos del máster.
2021-22 Màster Universitari en Direcció de Centres per a la Innovació Educativa [1454]
3 documents
|
|
43.
|
|
44.
|
5.5 MB |
Interacciones en prácticas pedagógicas efectivas en el aula
/
Martínez Maldonado, Paulina ;
Armengol Asparó, Carme, dir. ;
Muñoz Moreno, José Luis, 1980-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquesta investigació presenta els resultats de les interaccions que es generen a l'aula, en tres col·legis de la XV regió de Xile. Per a això, es van observar nou pràctiques pedagògiques efectives, considerant les dimensions de pràctica pedagògica, interaccions i ambient, utilitzant una pauta d'observació de tres dimensions, 10 subdimensions i trenta-sis indicadors validada per jutges pràctics i teòrics; a més de notes de camp que van complementar l'observat. [...] Esta investigación presenta los resultados de las interacciones que se generan en el aula, en tres colegios de la XV región de Chile. Para ello, se observaron nueve prácticas pedagógicas efectivas, considerando las dimensiones de práctica pedagógica, interacciones y ambiente, divididas en diez subdimensiones y treinta y seis indicadores, siendo validados por jueces prácticos y teóricos y plasmada en una pauta de observación. [...] This research presents the results of the interactions that are generated in the classroom, in three schools in the XV region of Chile. For this, nine effective pedagogical practices were observed, considering the dimensions of pedagogical practice, interactions and environment, divided into ten subdimensions and thirty-six indicators, being validated by practical and theoretical judges and embodied in an observation pattern. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
|
|
45.
|
63 p, 4.3 MB |
Orientation and tutorial action proposal. Strategies for the action
/
Olmos Rueda, Patricia, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Mangas, Catarina (Instituto Politécnico de Leiria) ;
Freire, Carla (Instituto Politécnico de Leiria) ;
Cadima, Rita (Instituto Politécnico de Leiria) ;
Mihano, Sandrina (Instituto Politécnico de Leiria) ;
Lopes, Sara (Instituto Politécnico de Leiria) ;
Brown, Ceri (University of Bath) ;
Costas Batlle, Ioannis (University of Bath) ;
Savvides, Nicola (University of Bath) ;
Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona)
The purpose of this document is to provide educational institutions and involved agents with a set of strategies and tutorial actions, which have been designed according to a previous diagnostic, to support them on their task of preventing young people's risk of early leaving in each one of their specific contexts.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2021
5 documents
|
|