1.
|
14 p, 1.3 MB |
Ru-bis(pyridine)pyrazolate (bpp)-Based Water-Oxidation Catalysts Anchored on TiO2 : The Importance of the Nature and Position of the Anchoring Group
/
Francàs Forcada, Laia (Institut d'Investigacions Químiques de Catalunya) ;
Richmond, Craig (Institut d'Investigacions Químiques de Catalunya) ;
Garrido Barros, Pablo (Institut d'Investigacions Químiques de Catalunya) ;
Planas, Nora (Institut d'Investigacions Químiques de Catalunya) ;
Roeser, Stephan (Institut d'Investigacions Químiques de Catalunya) ;
Benet-Buchholz, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ;
Escriche Martínez, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ;
Sala Román, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ;
Llobet Dalmases, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
Three distinct functionalisation strategies have been applied to the in, in-[{RuII(trpy)}2(μ-bpp)(H2O)2]3+ (trpy=2,2':6',2''-terpyridine, bpp=bis(pyridine)pyrazolate) water-oxidation catalyst framework to form new derivatives that can adsorb onto titania substrates. [...]
2016 - 10.1002/chem.201504015
Chemistry, Vol. 22, Issue 15 (April 2016) , p. 5261-5268
|
|
2.
|
|
3.
|
140 p, 2.4 MB |
Análisis y propuesta de material de carácter divulgativo sobre comunicación para niños y niñas de 10 a 12 años
/
González Jiménez, Ana ;
Medina González, Marina ;
Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Com de necessari és que els menors disposin d'una educació en matèria de comunicació mediàtica a les escoles i com es podria dur a terme? Aquest projecte analitza les propostes didàctiques sobre comunicació del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO i la Càtedra de cultura audiovisual i alfabetització mediàtica d'RTVE, amb l'objectiu de conèixer els materials i la necessitat que existeix actualment de disposar d'una educació en matèria de comunicació mediàtica, enfocada en menors d'entre els 10 i 12 anys i, a partir d'aquesta anàlisi i recerca, juntament amb una sèrie de variables i recomanacions de professionals del sector, crear una proposta de millora. ¿Cómo de necesario es que los menores dispongan de una educación en materia de comunicación mediática en las escuelas y como se podría llevar a cabo? Este proyecto analiza las propuestas didácticas sobre comunicación del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO y la Cátedra de cultura audiovisual y alfabetización mediática de RTVE, con el objetivo de conocer los materiales y la necesidad que existe actualmente de disponer de una educación en materia de comunicación mediática, enfocada en menores de entre los 10 y 12 años de edad y, a partir de dicho análisis e investigación, junto con una serie de variables y recomendaciones de profesionales del sector, crear una propuesta de mejora. How necessary is it for minors to have an education in media communication in schools and how could it be carried out? This project analyzes the didactic proposals on communication of the Audiovisual Council of Catalonia (CAC), UNESCO and the Chair of audiovisual culture and media literacy of RTVE, with the aim of knowing the materials and the need that currently exists for an education in matter of media communication, focused on minors between 10 and 12 years of age and, based on said analysis and research, together with a series of variables and recommendations from professionals in the sector, create a proposal for improvement.
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
7 p, 113.6 KB |
Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques [43195]
/
Albarracín Gordo, Lluís ;
Guevara Casanova, Iolanda ;
Gamboa Rojas, Genaro ;
Fuente Pérez, José Abraham de la ;
Planas Raig, Nuria ;
Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
1 La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. [...] At the end of the Master, students have to achieve the following objectives: 1. Acquire the didactic knowledge necessary to start teaching in secondary education. 2. Apply didactic and problem-solving knowledge to the exercise of teaching as a math 3. [...] 1 La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. [...]
2023-24 Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459] Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1529]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 113.7 KB |
Estructura de la Comunicació [103855]
/
Fernández Viso, Ana ;
Martori, Aida ;
Torras Planas, Núria ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans en l'entorn occidental europeu, amb una atenció especial als casos espanyol i català, en què normalment desenvoluparà la seva activitat professional. [...] To provide students with an introduction to the knowledge of structural features of media systems in the Western European environment, with special attention to Spanish and Catalan cases, where he/she will develop his/her professional activity. [...] Introducir al alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios del entorno occidental europeo, con especial atención a los casos español y catalán, donde desarrollará normalmente su actividad profesional. [...]
2023-24 Grau en Periodisme [1432] Grau en Periodisme [971]
3 documents
|
|
9.
|
6 p, 109.2 KB |
Matemàtiques per a comprendre el món [102056]
/
Planas Raig, Nuria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Es tracta d'una assignatura optativa de quart curs que està centrada en el desenvolupament de competències professionals al voltant de la matemàtica i la seva capacitat per comprendre el món que ens envolta. [...] This is an optional fourth year subject that is focused on the development of professional competencies around mathematics and its ability to understand the world around us. This subject should provide tools and strategies for teachers who want to study in depth the mathematics teaching and their relationship with the world, from the perspective of the application of mathematics to the physical or natural world and sociocultural as well as from The perspective of inspiration in both worlds to inspire / create mathematics and design, manage and evaluate interventions in the classroom of primary math according to these references. [...] Se trata de una asignatura optativa de cuarto curso que está centrada en el desarrollo de competencias profesionales en torno a la matemática y su capacidad para comprender el mundo que nos rodea. Esta asignatura debe dar herramientas y estrategias para el profesorado que quiera profundizar en la didáctica de la matemática y su relación con el mundo, tanto desde la perspectiva de la aplicación de las matemáticas a los mundos físico o natural y sociocultural como desde la perspectiva de la inspiración en ambos mundos para inspirar / crear matemáticas y diseñar, gestionar y evaluar intervenciones en el aula de matemáticas de primaria según estos referentes. [...]
2023-24 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
10.
|
5 p, 105.6 KB |
Protocol [104778]
/
Torras Planas, Núria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Introduir l'alumnat en la teoria i l'aplicació pràctica de les normes del protocol, entès com el conjunt de regles establertes, de manera formal o no, per al tracte social; per als actes diplomàtics i les cerimònies oficials de tot tipus d'organitzacions (empresarials, universitàries, institucionals, polítiques, etc. [...] Introduce students to the theory and practice of protocol, understood as the set of established rules, formally or not, for social treatment; for diplomatic acts and official ceremonies of all types of organizations (business, university, institutional, political, etc. [...] Introducir al alumnado en la teoría y la aplicación práctica de las normas del protocolo, entendido como el conjunto de reglas establecidas, de manera formal o no, para el trato social; para los actos diplomáticos y las ceremonias oficiales de todo tipo de organizaciones (empresariales, universitarias, institucionales, políticas, etc. [...]
2023-24 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|