UAB Digital Repository of Documents 332 records found  beginprevious202 - 211nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
202.
28 p, 734.2 KB Noves ruralitats i desenvolupament rural : estat de la qüestió i aplicació d'un nou mètode d'anàlisi a Catalunya: la «rural web» / Guinjoan Cesena, Eloi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Badia i Perpinyà, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Tulla i Pujol, Antoni F., 1945- (Antoni Francesc) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
El present article comença amb un estat de la qüestió sobre el nou paradigma de desenvolupament rural, al qual segueix una crítica a la literatura revisada per elaborar-lo. A continuació, presentem el model de la rural web (Ploeg i Marsden, 2008), un marc teòric innovador sobre el desenvolupament rural, i que alhora pot ser utilitzat com a eina d'anàlisi i de diagnosi. [...]
This article starts with the state of the question of the new paradigm of rural development, which is followed by a critical assessment of the literature reviewed for its elaboration. Next, we present the model of the 'rural web' (Ploeg and Marsden, 2008), an innovative theoretical framework about rural development which can also be used as an analytical or diagnostic tool. [...]
El presente artículo empieza con un estado de la cuestión sobre el nuevo paradigma de desarrollo rural, al que sigue una crítica a la literatura revisada para su elaboración. A continuación, presentamos el modelo de la rural web (Ploeg y Marsden, 2008), un marco teórico innovador sobre el desarrollo rural, y que a la vez puede ser utilizado como herramienta de análisis y de diagnosis. [...]
Cet article présente un état de la question du nouveau paradigme du développement rural, suivi d'une évaluation critique de la littérature examinée pour son élaboration. Ensuite, nous présentons le modèle du rural web (Ploeg et Marsden, 2008), un cadre théorique innovant sur le développement rural qui peut également être utilisé comme outil d'analyse ou de diagnostic. [...]

2016 - 10.5565/rev/dag.366
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 62 Núm. 3 (setembre-desembre 2016) , p. 503-530 (Articles)  
203.
54 p, 6.2 MB La revolución de las máquinas / Lorenzo Cordonet, Marc ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Veure o escoltar són coses que els humans fem tothora, què passaria si les màquines també poguessin? No estic parlant de l'apocalipsi, sinó del fenomen de l'Internet of Things, una tecnologia que dóna als dispositius la capacitat de recopilar informació sobre el seu entorn. [...]
Ver o escuchar son cosas que los humanos hacemos siempre, ¿qué pasaría si las máquinas también pudieran? No estoy hablando del apocalipsis, sino del fenómeno del Internet of Things, una tecnología que permite a los dispositivos recopilar información sobre su entorno. [...]
See or hear are things that humans always do, what if machines also could? I'm not talking about the apocalypse, but about a phenomenon called Internet of Things, a technology that allows devices to collect information about their environment. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
204.
136 p, 60.2 MB Chroma : Organización y creación de un evento de comunicación / Ambrosio Jaime, Saray ; Rilo Vila, Alba ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui dia, els joves compten amb una elevada dificultat a l'hora de trobar feina. Això es deu al fet que els processos de contractació solen estar basats en l'experiència prèvia dels candidats i no pas en les habilitats o el potencial que poden tenir. [...]
Actualmente, los jóvenes se encuentran con una elevada dificultad a la hora de encontrar trabajo. Esto se debe al hecho de que los procesos de contratación suelen estar basados en la experiencia previa de los candidatos y no tanto en las habilidades o el potencial que pueden llegar a tener. [...]
Nowadays, youngsters have lots of difficulties in finding work. This is due to the fact that recruitment processes are often based on the previous experience of the candidates and not so much on the skills or the potential they can have. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
205.
4 p, 73.5 KB Sistemes Publicitaris Contemporanis [103138] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura forma parte de la matéria de Teoría y Estructura de la Publicidad y las Relaciones Públicas, en bloque con otras asignaturas como: Teoría y Estructura de la Publicidad, Teoría y Estructura de las Relaciones Públicas, Actualidad en Publicidad y Relaciones Públicas. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
206.
5 p, 83.5 KB Comunicació de les Organitzacions [103163] / Ullod Pujol, Ana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura forma parte de la materia Estrategia en Publicidad y Relaciones Públicas, cuyo objetivo principal es facilitar a los alumnos las herramientas para que tengan la capacidad de diseñar estrategias de comunicación eficaces. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
207.
24 p, 531.6 KB Análisis bibliométrico del concepto de resiliencia aplicado al desarrollo regional / Exterckoter, Rudinei Kock (Instituto Federal Catarinense (Brasil)) ; Tulla i Pujol, Antoni F., 1945- , (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Silva, Clécio Azevedo da (Universidade Federal de Santa Catarina (Brasil))
El concepto de resiliencia es mucho más conocido en las ingenierías y en las ciencias ecológicas, aunque, durante los últimos años, se utiliza cada vez más en los estudios sobre economía regional. [...]
El concepte de resiliència és molt conegut a les enginyeries i a les ciències ecològiques, encara que, durant els darrers anys, s'utilitza cada vegada més en els estudis sobre economia regional. [...]
Resilience is a much known concept in ecological sciences and engineering that has gained increased use in recent years in studies on the social sciences, and particularly on regional economics. Several researchers have attempted to consolidate the use of this concept in regional development by linking the resilience of regions to their capacity to anticipate and prepare for, respond to and recover from a disruption. [...]
Le concept de résilience a été utilisé pour la première fois dans le domaine scientifique de l'ingénierie mécanique, puis il s'est étendu vers d'autres domaines de la science, comme l'écologie, la psychologie et, plus récemment les sciences sociales, tout particulièrement dans le domaine du développement régional. [...]

2016 - 10.5565/rev/dag.318
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 62, Núm. 2 (maig-agost 2016) , p. 275-298 (Articles)  
208.
26 p, 399.4 KB Instrumental measurement of wine sensory descriptors using a voltammetric electronic tongue / Cetó Alsedà, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; González-Calabuig, Andreu (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Puig Pujol, Anna (Institut Català de la Vinya i el Vi) ; Capdevila Mestres, Josefa (Institut Català de la Vinya i el Vi) ; Valle Zafra, Manuel del (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
The approach presented herein reports the application of a voltammetric electronic tongue (ET), in contrast with a wine tasting sensory panel, as a tool for standardized wine tasting; concretely, to achieve the discrimination of different wine DOs (Denominación de Origen, a mark related to its geographical region and ensuring high-quality levels) and the prediction of the global score assigned by the trained sensory panel. [...]
2015 - 10.1016/j.snb.2014.09.081
Sensors and actuators. B, Chemical, Vol. 207, Part B (Feb. 2015) , p. 1053-1059  
209.
8 p, 1.2 MB Cava wine authentication employing a voltammetric electronic tongue / Cetó Alsedà, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Puig Pujol, Anna (Institut Català de la Vinya i el Vi) ; Capdevila Mestres, Josefa (Institut Català de la Vinya i el Vi) ; Valle Zafra, Manuel del (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química)
The application of an Electronic Tongue for the classification of cava samples based on their different ageing times is reported. As such, voltammetric responses were obtained from an array of six bulk-modified graphite-epoxy electrodes, which exhibited marked mix-responses towards the different samples. [...]
2014 - 10.1002/elan.201400057
Electroanalysis, Vol. 26 Issue 7 (July 2014) , p. 1504-1512  
210.
206 p, 2.5 MB Composició fenòlica dels vins de la denominació d'origen penedès: relació amb l'origen varietal, l'anyada i l'anàlisi sensorial / Capdevila Mestres, Josefa ; Puig Pujol, Anna, dir. ; Saldo Periago, Jordi, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Animal i dels Aliments
La present tesi ha avaluat la capacitat dels compostos fenòlics i dels paràmetres de color per actuar com a marcadors de traçabilitat de la varietat i/o anyada de vins blancs i negres monovarietals de la DO Penedès. [...]
This thesis has evaluated the capability of phenolic compounds and color characteristics to act as markers of traceability of grape variety and/or vintage of white and red wines from the Denomination of Origin of Penedès. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
211.
103 p, 3.3 MB Nespresso: evolució i imatge de marca / Loureiro López, Silvia ; Ullod Pujol, Ana María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Quins valors són els que associa el públic amb Nespresso? Es correspon amb el que la marca comunica en la seva comunicació? S'ha produït algun canvi substancial en la seva estratègia de comunicació en aquests últims anys? Aquestes són les principals preguntes que ens hem realitzat en aquest treball al voltant d'una de les marques més conegudes del moment, Nespresso.
¿Qué valores son los que asocia el público con Nespresso? ¿Se corresponde con lo que la marca comunica en su comunicación? ¿Se ha producido algún cambio sustancial en su estrategia de comunicación en estos últimos años? Estas son las principales preguntas que nos hemos realizado en este trabajo alrededor de una de las marcas más conocidas del momento, Nespresso.
Which values are associated with Nespresso by the public? Are they the same as those who communicates the brand? Has there been any substantial changes in its communication strategy in the past few years? These are the main questions we have made in this work about one of the most popular brands of the moment, Nespresso.

2015
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

UAB Digital Repository of Documents : 332 records found   beginprevious202 - 211nextend  jump to record:
See also: similar author names
2 Pujol, Albert
1 Pujol, Aleix
1 Pujol, Alicia
1 Pujol, Angela
5 Pujol, Anna
3 Pujol, Antonio
27 Pujol, Aurora
2 Pujol, Aurora,
1 Pujol, Aïda
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.