UAB Digital Repository of Documents 17 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
1.
197 p, 16.4 MB Estratègia de rellançament de la revista Super Pop / Banyuls Garcia, Alícia ; Bataller i Quiñones, Aina ; Silvestre Anglada, Carla ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present Treball de Fi de Grau consisteix en el plantejament de l'estratègia de rellançament de la revista Super Pop. Es pretén reposicionar una marca icònica, adaptant-la al nou panorama digital. [...]
El presente Trabajo de Fin de Grado consiste en el planteamiento de la estrategia de relanzamiento de la revista Super Pop. Se pretende reposicionar una marca icónica, adaptándola al nuevo panorama digital. [...]
This Final Degree Project consists of the relaunch strategy of Super Pop magazine. The objective is to reposition an iconic brand, adapting it to the new digital landscape. The project includes a preliminary research phase, followed by the strategic proposal of the new magazine and its launch campaign.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
193 p, 15.2 MB Alva : creación de una marca de premium activewear / Álvarez García, Myriam ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau s'enfoca en la creació d'una nova marca de premium activewear. El projecte comença amb una investigació de l'entorn, el mercat i la categoria en la qual competirà la marca, per a posteriorment desenvolupar la seva identitat corporativa i visual, així com la seva estratègia de comunicació, que conclou en el pla d'accions per a la campanya de llançament de la marca.
El trabajo de fin de grado se enfoca en la creación de una nueva marca de premium activewear. El proyecto comienza con una investigación del entorno, el mercado y la categoría en la que competirá la marca, para posteriormente desarrollar su identidad corporativa y visual, así como su estrategia de comunicación, que concluye en el plan de acciones para la campaña de lanzamiento de la marca.
The final degree project focuses on the creation of a new premium activewear brand. The project begins with an investigation of the environment, the market and the category in which the brand will compete, to later develop its corporate and visual identity, as well as its communication strategy, which concludes in the action plan for the brand launch campaign.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
227 p, 18.0 MB Petits moments, Grans plaers / Ferrer Pedrosa, Sara ; López Sánchez, Elena ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte de final de grau se centra a dissenyar des de zero una exposició fotogràfica anomenada "Petits moments, Grans plaers". L'exposició inclou un total de 15 fotografies que capturen accions i detalls del dia a dia que solem passar per alt. [...]
Nuestro proyecto final de carrera se centra en diseñar desde cero una exposición fotográfica llamada "Petits moments, Grans plaers" ("Pequeños momentos, Grandes placeres"). La exposición incluye un total de 15 fotografías que capturan acciones y detalles del día a día que solemos pasar por alto. [...]
Our final project focuses on designing from scratch a photographic exhibition called "Petits moments, Grans plaers" ("Small moments, Big pleasures"). The exhibition includes a total of 15 photographs that capture actions and details of everyday life that we tend to overlook. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
5 p, 105.5 KB Creativitat Publicitària [103146] / Serra Folch, Carolina ; Rabanal Ramírez, Robert ; Colomer Miralbell, Jose Felix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Aproximació a la creativitat més enllà de la publicitat. 3. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Approach to creativity beyond advertising. 3. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Aproximación a la creatividad más allá de la publicidad. 3. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
6 p, 113.0 KB Creativitat Audiovisual [103148] / Rabanal Ramírez, Robert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. [...]
The subject Creativity in Advertising and Public Relations, with a total of 24 compulsory ECTS and 30 optional ECTS, is developed practically throughout the entire Degree (from this link you can access the information that appears in the degree report http://www. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creatividad en Publicidad y Relaciones Públicas, la cual, con un total de 24 ECTS obligatorios y 30 ECTS optativos, se desarrolla prácticamente a lo largo de todo el Grado (desde este enlace se puede acceder a la información que aparece en la memoria del grado http://www. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
6 p, 112.0 KB Creativitat Audiovisual [103148] / Rabanal Ramírez, Robert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. [...]
The subject Creativity in Advertising and Public Relations, with a total of 24 compulsory ECTS and 30 optional ECTS, is developed practically throughout the entire Degree (from this link you can access the information that appears in the degree report http://www. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creatividad en Publicidad y Relaciones Públicas, la cual, con un total de 24 ECTS obligatorios y 30 ECTS optativos, se desarrolla prácticamente a lo largo de todo el Grado (desde este enlace se puede acceder a la información que aparece en la memoria del grado http://www. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
5 p, 104.4 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
155 p, 4.6 MB ¿Cómo afectan los filtros de Instagram a la autoestima de los jóvenes? / Torras Ferrando, Laura ; Rabanal Ramírez, Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els filtres d'Instagram difonen uns estereotips de bellesa alineats amb el cànon estètic actual. Els joves, principals usuaris d'aquesta eina, distorsionesn el seu rostre per tal d'assemblar-se a aquest ideal, fet que els hi pot provocar inseguretats i complexes. [...]
Los filtros de Instagram difunden unes estereotipos de belleza alineados con el canon estético actual. Los jóvenes, principales usuarios de esta herramienta, distorsionan su rostro con tal de asemejarse a este ideal, lo cual les puede provocar inseguridades y complejos. [...]
Instagram filters spread beauty stereotypes aligned with the current aesthetic canon. Young people, the main users of this tools, distort their faces in order to resemble this ideal which can lead to insecurities and complexes. [...]

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
4 p, 101.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque, Mariano ; Rabanal Ramírez, Robert ; Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i desenvolupar la creativitat.
Aims and Objectives 1. Know the concept of advertising creativity, both theoretically and practically. 2. Carry out practical exercises to enhance and measure creativity.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
10.
5 p, 108.8 KB Creativitat Audiovisual [103148] / Rabanal Ramírez, Robert ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Creativitat en Publicitat i Relacions Públiques, la qual, amb un total de 24 ECTS obligatoris i 30 ECTS optatius, es desenvolupa pràcticament al llarg de tot el Grau (des de aquest enllaç es pot accedir a la informació que apareix a la memòria del grau http://www. [...]
The subject Creativity in Advertising and Public Relations, with a total of 24 compulsory ECTS and 30 optional ECTS, is developed practically throughout the entire Degree (from this link you can access the information that appears in the degree report http://www. [...]
Esta asignatura forma parte de la materia Creatividad en Publicidad y Relaciones Públicas, la cual, con un total de 24 ECTS obligatorios y 30 ECTS optativos, se desarrolla prácticamente a lo largo de todo el Grado (desde este enlace se puede acceder a la información que aparece en la memoria del grado http://www. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
See also: similar author names
2 Ramirez, R.
1 Ramirez, Rafael
2 Ramírez, R.
1 Ramírez, Rafael
16 Ramírez, Rafael Orlando
2 Ramírez, Raquel
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.