No exact match found for Reche-Camba, Elvira,, using Reche Camba Elvira instead...
UAB Digital Repository of Documents 5 records found  Search took 0.08 seconds. 
1.
10 p, 298.0 KB Predictive factors of the psychological impact of the COVID-19 pandemic on university students : a study in six Ibero-American countries / Jiménez-Villamizar, María Paola (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Navarro, J. B (José Blas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Carmona Cervelló, Meritxell (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cladellas, Ramon. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Feliu-Soler, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Reche-Camba, Elvira (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Lopez-Fernandez, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mendez-Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona) ; Selva, Clara (Universitat Oberta de Catalunya) ; Sanz, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Background/Objective: During Covid-19, high prevalences of anxiety and depression were reported among university students, suggesting that they may be at higher risk than the general population of developing psychological disorders in lockdown situations. [...]
Antecedentes/Objetivo: Durante el Covid-19, se informaron altas prevalencias de ansiedad y depresión entre estudiantes universitarios, lo que sugiere que pueden tener un mayor riesgo que la población general de desarrollar trastornos psicológicos en situaciones de encierro. [...]

2023 - 10.5093/ANYES2023A19
Ansiedad y Estres, Vol. 29 Núm. 3 (2023) , p. 153-162  
2.
5 p, 122.8 KB Personalitat i Diferències Individuals [102578] / Luciano, Juan V ; Gomà-i-Freixanet, Montserrat ; Casellas-Pujol, Elisabet ; Marsellach Umbert, Gloria ; Reche-Camba, Elvira ; Prats Varela, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, l'estudiant haurà d'haver assolit els següents objectius: OBJECTIUS GENERALS: 1) Saber les diferents perspectives que conviuen dins la psicologia de la personalitat. 2) Identificar els aspectes complementaris i diferencials de les diferents perspectives de la psicologia de la personalitat. [...]
At the end of this course, the student must have achieved the following objectives: GENERAL OBJECTIVES: 1) Know the different perspectives that co-exisit within the psychology of personality. 2) Identify the complementary and differential aspects of the different perspectives of the psychology of personality. [...]
Al finalizar la asignatura, el estudiante deberá haber alcanzado los siguientes objetivos: OBJECTIVOS GENERALES: 1) Saber las diferentes perspectivas que conviven dentro de la psicología de la personalidad. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
3.
5 p, 123.7 KB Personalitat i Diferències Individuals [102578] / Chanes, Lorena ; Gomà-i-Freixanet, Montserrat ; Barajas Vélez, Ana ; Casellas-Pujol, Elisabet ; Marsellach Umbert, Gloria ; Reche-Camba, Elvira ; Prats Varela, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar l'assignatura, l'estudiant haurà d'haver assolit els següents objectius: 1 OBJECTIUS GENERALS: 1) Saber les diferents perspectives que conviuen dins la psicologia de la personalitat. 2) Identificar els aspectes complementaris i diferencials de les diferents perspectives de la psicologia de la personalitat. [...]
At the end of this course, the student must have achieved the following objectives: GENERAL OBJECTIVES: 1) Know the different perspectives that co-exisit within the psychology of personality. 2) Identify the complementary and differential aspects of the different perspectives of the psychology of personality. [...]
Al finalizar la asignatura, el estudiante deberá haber alcanzado los siguientes objetivos: 1 OBJECTIVOS GENERALES: 1) Saber las diferentes perspectivas que conviven dentro de la psicología de la personalidad. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
4.
187 p, 2.6 MB Evaluación de la regulación emocional cognitiva en fibromialgia mediante el instrumento Cognitive Emotion Regulation Questionnaire (CERQ) / Reche-Camba, Elvira ; Borràs, Xavier, dir. ; Feliu-Soler, Albert, dir. ; Martínez Luciano, Juan V., dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
Las emociones son parte de la vida cotidiana. Con el objetivo de alcanzar aquello nos proponemos (incluido mantener el bienestar), las personas utilizamos diferentes estrategias de regulación emocional. [...]
Emotions are part of everyday life. In order to achieve their goals (including maintaining well-being), people use different emotion regulation strategies. Emotion regulation is the process by which people try to modify the expression of an emotion in a specific situation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
5.
13 p, 596.2 KB Psychometric properties of the Cognitive Emotion Regulation Questionnaire (CERQ) in patients with fibromyalgia syndrome / Feliu-Soler, Albert (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Reche-Camba, Elvira (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Borràs, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pérez-Aranda, Adrián (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Andrés Rodríguez, Laura (Parc Sanitari Sant Joan de Déu) ; Peñarrubia-María, María T. (Centro de Investigación Biomédica en Red de Epidemiología y Salud Pública) ; Navarro-Gil, Mayte (Universidad de Zaragoza) ; Garcia-Campayo, Javier (Hospital Universitario Miguel Servet (Saragossa)) ; Bellón Saameño, Juan Ángel (Universidad de Málaga) ; Luciano, Juan V. (Parc Sanitari Sant Joan de Déu)
Given that Fibromyalgia Syndrome (FMS) is associated with problems in emotion regulation, the importance of assessing this construct is widely acknowledged by clinical psychologists and pain specialists. [...]
2017 - 10.3389/fpsyg.2017.02075
Frontiers in psychology, Vol. 8 (2017) , p. 2075  

See also: similar author names
5 Reche-Camba, Elvira
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.