UAB Digital Repository of Documents 223 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
347 p, 11.6 MB El Paper del tinkering en l'educació stem no formal / Simarro Rodríguez, Cristina, autor. ; Couso, Digna, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
Aquesta tesi analitza les característiques i potencialitats d'impacte, des de la perspectiva de pràctiques científiques i de l'enginyeria, d'una de les corrents que està guanyant més popularitat en l'àmbit de l'educació STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques, per les seves sigles en anglès): el moviment Maker. [...]
Aquesta tesi analitza les característiques i potencialitats d'impacte, des de la perspectiva de pràctiques científiques i de l'enginyeria, d'una de les corrents que està guanyant més popularitat en l'àmbit de l'educació STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques, per les seves sigles en anglès): el moviment Maker. [...]
This thesis analyzes the characteristics and potentialities of impact, from the perspective of scientific and engineering practices, of one of the approaches that is gaining more popularity in the field of STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) education: the Maker movement. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
2.
49 p, 4.3 MB Tracking five millennia of horse management with extensive ancient genome time series / Fages, Antoine (Université Paul Sabatier. Laboratoire d'Anthropobiologie Moléculaire et d'Imagerie de Synthèse) ; Hanghøj, Kristian (Université Paul Sabatier. Laboratoire d'Anthropobiologie Moléculaire et d'Imagerie de Synthèse) ; Khan, Naveed (Abdul Wali Khan University. Department of Biotechnology) ; Gaunitz, Charleen (Københavns Universitet. Sektion for Geogenetik) ; Seguin-Orlando, Andaine (Université Paul Sabatier. Laboratoire d'Anthropobiologie Moléculaire et d'Imagerie de Synthèse) ; Leonardi, Michela (Københavns Universitet. Sektion for Geogenetik) ; McCrory Constantz, Christian (Københavns Universitet. Sektion for Geogenetik) ; Gamba, Cristina (Københavns Universitet. Sektion for Geogenetik) ; Al-Rasheid, Khaled A.S. (King Saud University. Zoology Department) ; Albizuri, Silvia (Universitat de Barcelona. Seminari d'Estudis i Recerques Prehistoriques) ; Alfarhan, Ahmed H. (King Saud University. Zoology Department) ; Allentoft, Morten (Københavns Universitet. Sektion for Geogenetik) ; Alquraishi, Saleh (King Saud University. Zoology Department) ; Anthony, David (Hartwick College. Anthropology Department) ; Baimukhanov, Nurbol (Shejire DNA project) ; Barrett, James H. (University of Cambridge. Department of Archaeology) ; Bayarsaikhan, Jamsranjav (National Museum of Mongolia) ; Benecke, Norbert (Deutsches Archäologisches Institut) ; Bernáldez-Sánchez, Eloísa (Instituto Andaluz del Patrimonio Historico. Laboratorio de Paleontologia y Paleobiologia) ; Berrocal-Rangel, Luis (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Prehistoria y Arqueología) ; Biglari, Fereidoun (National Museum of Iran. Department of Paleolithic) ; Boessenkool, Sanne (Universitetet i Oslo. Senter for økologisk og evolusjonær syntese) ; Boldgiv, Bazartseren (National University of Mongolia. Ecology Group) ; Brem, Gottfried (Vetmeduni Vienna. Institut für Tierzucht und Genetik) ; Brown, Dorcas (Hartwick College. Anthropology Department) ; Burger, Joachim (Johannes Gutenberg-Universität Mainz. Palaeogenetics Group) ; Crubézy, Eric (Université de Toulouse. Laboratoire d'Anthropobiologie Moléculaire et d'Imagerie de Synthèse) ; Daugnora, Linas (Klaipėda university. Osteological material research laboratory) ; Davoudi, Hossein (National Museum of Iran. Department of Osteology) ; Damgaard, Peter de Barros (Københavns Universitet. Sektion for Geogenetik) ; Chorro y de Villa-Ceballos, María de los Ángeles de (Centro de Biología Molecular Severo Ochoa) ; Deschler-Erb, Sabine (Integrative prähistorische und naturwissenschaftliche Archäologie) ; Detry, Cleia (UNIARQ) ; Dill, Nadine (Integrative prähistorische und naturwissenschaftliche Archäologie) ; Oom, Maria do Mar (Universidade de Lisboa. Centre for Ecology, Evolution and Environmental Changes) ; Dohr, Anna (Institut für Ur- und Frühgeschichte und Archäologie der römischen Provinzen) ; Ellingvåg, Sturla (Explico Foundation) ; Erdenebaatar, Diimaajav (Ulaanbaatar State University. Department of Archaeology) ; Fathi, Homa (National Museum of Iran. Department of Osteology) ; Felkel, Sabine (Vetmeduni Vienna. Institut für Tierzucht und Genetik) ; Fernández-Rodríguez, Carlos (Universidad de León. Departamento de Historia) ; García-Viñas, Esteban (Universidad Pablo de Olavide. Departamento de Sistemas Físicos, Químicos y Naturales) ; Germonpré, Mietje (Muséum des sciences naturelles de Belgique) ; Granado, José D. (Integrative prähistorische und naturwissenschaftliche Archäologie) ; Hallsson, Jón H. (The Agricultural University of Iceland. Faculty of Agricultural and Environmental Sciences) ; Hemmer, Helmut (Johannes Gutenberg-Universität Mainz. Institut für Organismische und Molekulare Evolutionsbiologie) ; Hofreiter, Michael (Universität Potsdam. Instituts für Biochemie und Biologie) ; Kasparov, Aleksei (Russian Academy of Sciences. Institute for the History of Material Culture) ; Khasanov, Mutalib (Archaeology Institute of Samarkand) ; Khazaeli, Roya (University of Tehran. Archaezoology section) ; Kosintsev, Pavel (Urals Branch of the Russian Academy of Sciences. Institute of Plant and Animal Ecology) ; Kristiansen, Kristian (Göteborgs universitet. Institutionen för historiska studier) ; Kubatbek, Tabaldiev (Kyrgyz-Turkish Manas University. Department of History) ; Kuderna, Lukas (Institut de Biologia Evolutiva (Barcelona)) ; Kuznetsov, Pavel (Samara State University of Social Science and Education) ; Laleh, Haeedeh (University of Tehran. Department of Archaeology) ; Leonard, Jennifer A. (Estación Biológica de Doñana) ; Lhuillier, Johanna (Maison de l'Orient et de la Méditerranée. Laboratoire Archéorient) ; Liesau von Lettow-Vorbeck, Corina (Universidad Autónoma de Madrid. Departamento de Prehistoria y Arqueología) ; Logvin, Andrey (Kostanay State University. Laboratory for Archaeological Research) ; Lõugas, Lembi (Tallinn University. Archaeological Research Collection) ; Ludwig, Arne (Leibniz-Institut für Zoo- und Wildtierforschung) ; Luis, Cristina (Universidade de Lisboa. Centro Interuniversitário de História das Ciências e da Tecnologia) ; Arruda, Ana Margarida (Uniarq) ; Marquès i Bonet, Tomàs, 1975- (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ; Matoso Silva, Raquel. (Instituto Universitário de Lisboa) ; Merz, Victor (S.Toraighyrov Pavlodar State University) ; Mijiddorj, Enkhbayar (Ulaanbaatar State University. Department of Archaeology) ; Miller, Bryan K. (University of Oxford. Faculty of History) ; Monchalov, Oleg (Samara State University of Social Science and Education) ; Mohaseb, Fatemeh A. (National Museum of Iran. Department of Osteology) ; Morales, Arturo (Universidad Autónoma de Madrid. Laboratorio de Arqueozoología) ; Nieto-Espinet, Ariadna (Universitat de Lleida. Grup d'Investigació Prehistòrica) ; Nistelberger, Heidi (Universitetet i Oslo. Institutt for biovitenskap) ; Onar, Vedat Onar (İstanbul Üniversitesi - Cerrahpaşa. Faculty of Veterinary Medicine. Department of Anatomy) ; Pálsdóttir, Albína H. (The Agricultural University of Icelan. Faculty of Agricultural and Environmental Sciences) ; Pitulko, Vladimir (Russian Academy of Sciences. Institute for the History of Material Culture) ; Pitskhelauri, Konstantin (Ivane Javakhishvili Tbilisi State University) ; Pruvost, Mélanie (Université de Bordeaux) ; Rajic Sikanjic, Petra (Institute for Anthropological Research (Zagreb, Croàcia)) ; Rapan Papeša, Anita (Vinkovci Municipal Museum (Croàcia)) ; Roslyakova, Natalia u Samara State University of Social Science and Education ; Sardari, Alireza (Iranian Center for Archaeological Research) ; Sauer, Eberhard (The University of Edinburgh. School of History, Classics and Archaeology) ; Schafberg, Renate (Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg. Central Natural Science Collections) ; Scheu, Amelie (Johannes Gutenberg-Universität Mainz. Institut für Organismische und Molekulare Evolutionsbiologie) ; Schibler, Jörg (Integrative prähistorische und naturwissenschaftliche Archäologie) ; Schlumbaum, Angela (Integrative prähistorische und naturwissenschaftliche Archäologie) ; Serrand, Nathalie (Muséum National d'Histoire Naturelle (Paris, França)) ; Serres-Armero, Aitor (Institut de Biologia Evolutiva (UPF-CSIC)) ; Shapiro, Beth (University of California. Department of Ecology and Evolutionary Biology) ; Sheikhi Seno, Shiva (National Museum of Iran. Department of Osteology) ; Shevnina, Irina (Kostanay State University. Laboratory for Archaeological Research) ; Shidrang, Sonia (University of Kashan. aeedi Institute for Advanced Studies) ; Southon, John (University of California. Department Earth System Science) ; Star, Bastiaan (Universitetet i Oslo. Senter for økologisk og evolusjonær syntese) ; Sykes, Naomi (University of Nottingham. Department of Archaeology) ; Taheri, Kamal (Kermanshah Regional Water Authority (Iran)) ; Taylor, William (Max-Planck-Institut für Menschheitsgeschichte) ; Teegen, Wolf-Rüdiger (Institut für Ur- und Frühgeschichte und Archäologie der römischen Provinzen) ; Trbojević Vukičević, Tajana (University of Zagreb. Faculty of Veterinary Medicine. Department of Anatomy, Histology and Embryology) ; Trixl, Simon (Institut für Ur- und Frühgeschichte und Archäologie der römischen Provinzen) ; Tumen, Dashzeveg (National University of Mongolia. Department of Anthropology and Archaeology) ; Undrakhbold, Sainbileg (National University of Mongolia. Ecology Group) ; Usmanova, Emma (Buketov Karaganda State University. Saryarka Archaeological Institute) ; Vahdati, Ali (Iranian Center for Archaeological Research) ; Valenzuela-Lamas, Silvia (Institució Milà i Fontanals) ; Viegas, Catarina (Universidade de Lisboa. Faculdade de Letras. Centro de Arqueologia) ; Wallner, Barbara (Vetmeduni Vienna. Institut für Tierzucht und Genetik) ; Weinstock, Jaco (University of Southampton. Faculty of Humanities) ; Zaibert, Victor (Al Farabi Kazakh National University. Scientific Research Institute of Archaeology and Steppe Civilizations) ; Clavel, Benoit (Muséum National d'Histoire Naturelle, Archéozoologie, Archéobotanique, Sociétés, Pratiques et Environnements (Paris, França)) ; Lepetz, Sébastien (Muséum National d'Histoire Naturelle, Archéozoologie, Archéobotanique, Sociétés, Pratiques et Environnements (Paris, França)) ; Mashkour, Marjan (National Museum of Iran. Department of Osteology) ; Helgason, Agnar (deCODE Genetics (Reykjavík, Islàndia)) ; Stefánsson, Kári (deCODE Genetics (Reykjavík, Islàndia)) ; Barrey, Eric (AgroParisTech) ; Willerslev, Eske (Københavns Universitet. Sektion for Geogenetik) ; Outram,Alan K. (University of Exeter. Department of Archaeology) ; Librado, Pablo (Université Paul Sabatier. Laboratoire d'Anthropobiologie Moléculaire et d'Imagerie de Synthèse) ; Orlando, Ludovic (Université Paul Sabatier. Laboratoire d'Anthropobiologie Moléculaire et d'Imagerie de Synthèse)
Horse domestication revolutionized warfare and accelerated travel, trade, and the geographic expansion of languages. Here, we present the largest DNA time series for a non-human organism to date, including genome-scale data from 149 ancient animals and 129 ancient genomes (≥1-fold coverage), 87 of which are new. [...]
2019 - 10.1016/j.cell.2019.03.049
Cell, Vol. 177, issue 6 (May 2019) , p. 1419-1435.e31  
3.
245 p, 30.7 MB La guerra que nos parió / Duarte Rodríguez, María del Carmen ; Calderer Reig, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest fotoreportaje pretén reunir el testimoni de les persones que van viure la Guerra Civil Espanyola i evocar l'oblit al qual ens arrossega el pas del temps. Mitjançant la informació extreta d'entrevistes i retrats a testimonis de la guerra, a més d'una sèrie documental de fotografies que il·lustren la pèrdua i l'oblit, es vol acostar a la població, de forma humil, la història que no li van explicar durant la seva etapa educativa i evocar l'amnèsia de la qual s'intenta rescatar la memòria dels últims testimonis vius de la guerra.
Este fotoreportaje pretende reunir el testimonio de las personas que vivieron la Guerra Civil Española y evocar el olvido al que nos arrastra el paso del tiempo. Mediante la información extraída de entrevistas y retratos a testigos de la guerra, además de una serie documental de fotografías que ilustran la pérdida y el olvido, se quiere acercar a la población, de forma humilde, la historia que no le contaron durante su etapa educativa y evidenciar la amnesia de la que se intenta rescatar la memoria de los últimos testimonios vivos de la contienda.
This photo-report aims to gather the testimony of the people who lived the Spanish Civil War and evoke the oblivion to which we are dragged by the passage of time. Through the information extracted from interviews and portraits of witnesses of the war, in addition to a documentary series of photographs that illustrate the loss and the oblivion, we want to bring the population, in a humble way, the story that was untold during their educational stage and to make evident the amnesia of which it is tried to rescue the memory of the last alive testimonies of the fight.

2019
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
6 p, 108.1 KB Comunicació, Educació i Alfabetització Mediàtica [103125] / Pulido Rodriguez, Cristina ; Cervi, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu central de l'assignatura és donar a concertar les relacions ens comunicació i educació i sensibilitzar a l'alumnat amb els problmeas i oportunitats que aquesta relació suscita. Es tracta, també que l'alumnat adquireixi capacitats per desenvolupar projectes educomunicativos.
El objetivo central de la asignatura es dar a concer las relaciones ente comunicación y educación y sensibilizar al alumando con los problemas y oportunidades que dicha relación suscita. Se trata, también de que el alumnado adquiera capacidades para desarrollar proyectos educomunicativos.

2019-20
1432 [1432]
Grau en Periodisme [971]
3 documents
5.
6 p, 115.1 KB Escriptura Periodística en Multimèdia i Interactius [103109] / Pulido Rodriguez, Cristina ; Carniel Bugs, Ricardo ; Giraldo Luque, Santiago ; Herrada Gómez-Rodulfo, Miquel ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura és la primera directament vinculada amb l'escriptura periodística aplicada a continguts multimèdia i interactius. Per tant, l'alumne ha d'assumir que aquesta és una introducció teòrico-pràctica a l'escriptura de missatges informatius per als nous suports que inaugura la digitalització en el marc d'Internet i la web 2. [...]
La asignatura es la primera directamente vinculada con la escritura periodística aplicada a contenidos multimedia e interactivos. Por lo tanto, el alumno debe asumir que se trata de una introducción teórico- práctica en la escritura de mensajes informativos para los nuevos soportes que inaugura la digitalización en el marco de Internet y la web 2. [...]

2019-20
Grau en Periodisme [971]
3 documents
6.
4 p, 105.2 KB Laboratori i virtualitat en l'educació primària [102088] / Simarro Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Laboratori i Virtualitat" té com a objectius d'aprenentatge que es estudiants participants, al final del curs, siguin capaços de: 1. Conèixer i manejar les TIC per a l'ensenyament i aprenentatge de les ciències que existeixen en l'actualitat (eines virtuals, aparells digitals, tecnologia mòbil, etc. [...]
La asignatura "Laboratori i Virtualitat" tiene como objetivos de aprendizaje que los estudiantes particpantes, al final del curso, sean capaces de: 1. Conocer y manejar las TIC para la enseñanza y aprendizaje de las ciencias que existen en la actualidad (herramientas virtuales, aparatos digitales, tecnología móvil, etc. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 106.1 KB Llengua castellana per a traductors i intèrprets 2 [101427] / Ríos Mestre, Antonio ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Gibert Sotelo, Elisabeth ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és completar la competència gramatical de l'alumne en llengua A i capacitar-lo per a produir textos especialitzats senzills i per a comprendre textos amb problemes de variació lingüística a fi de preparar-lo per a la traducció directa i la traducció inversa. [...]
La función de la asignatura es completar la competencia gramatical del alumno en lengua A y capacitarlo para producir textos especializados sencillos y para comprender textos con problemas de variación lingüística a fin de prepararlo para la traducción directa y la traducción inversa. [...]

2019-20
Grau en Traducció i Interpretació [822]
3 documents
8.
1024x768, 128.0 KB UAB en miniatura / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca Universitària de Sabadell ; Rodríguez Gómez, Cristina ; Segura Martínez, Elena ; Olives Piris, Irina
Recull de fotografies fetes a la Biblioteca Universitària de Sabadell que representen l'escultura de les 4 columnes de la Universitat Autònoma de Barcelona fetes amb llibres.
2019
4 documents
9.
7 p, 112.5 KB Llengua castellana per a traductors i intèrprets 1 [101282] / Ríos Mestre, Antonio ; Rodríguez Sellés, Yolanda ; Ohannesian Saboundjian, Maria ; Gibert Sotelo, Elisabeth ; Ortiz Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La funció de l'assignatura és completar la competència gramatical de l'alumne en llengua A i capacitar-lo per a produir textos no especialitzats i per a comprendre textos d'una certa complexitat a fi de preparar-lo per a la traducció directa i la traducció inversa. [...]
La función de la asignatura es completar la competencia gramatical del alumno en lengua A y capacitarlo para producir textos no especializados y para comprender textos de cierta complejidad con el fin de prepararlo para la traducción directa y la traducción inversa. [...]

2019-20
Grau en Traducció i Interpretació [822]
3 documents
10.
24 p, 1.2 MB Estratègies de resistència creativa contra la gentrificació : perspectiva des del cas de Barranco / Rodríguez Gómez, Joan Campio (Universitat de Barcelona)
A través del cas peruà de Barranco, aquest article trasllada els debats actuals que estan tenint lloc a nivell global sobre gentrificació al context llatinoamericà. Concretament ho fa a partir de les particularitats que tenen lloc a Llatinoamèrica, per centrar-se, d'una banda, en les formes de resistència creativa que fan front a aquest procés, i on, destaca l'artivisme, i d'altra banda, en com sorgeixen aquestes en les estratègies de resistència al fenomen de la gentrificació. [...]
Through the Peruvian case of Barranco, this article takes the current debates about gentrification in a globally level and moves it forward in the context of today's Latin American. Specifically, it is based on the particularities that show up in Latin America, to focus, on the one hand, on the forms of creative resistance that face gentrification process where artivism stands out as the main strategy that goes hand in hand with a political tool. [...]

2019 - 10.5565/rev/periferia.682
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 24 Núm. 1 (junio 2019) , p. 80-103 (Artículos)  

UAB Digital Repository of Documents : 223 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
4 Rodriguez, C. A.
1 Rodriguez, C.A.
2 Rodriguez, Carolina
1 Rodriguez, Covadonga
3 Rodríguez, C.
4 Rodríguez, C. A.
1 Rodríguez, C.A.
1 Rodríguez, C.M.
4 Rodríguez, Carla
1 Rodríguez, Carlos J.
2 Rodríguez, Carmelo
4 Rodríguez, Carmen
4 Rodríguez, Claudio
1 Rodríguez, Cristian
3 Rodríguez, Cristina
2 Rodríguez, Cristina Susana
1 Rodríguez, Cristóbal
1 Rodríguez, Cèlia
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.