UAB Digital Repository of Documents 58 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
29 p, 454.1 KB On the expected number of perfect matchings in cubic planar graphs / Noy, Marc (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques) ; Requilé, Clément (Technische Universität Wien. Institute of Discrete Mathematics and Geometry) ; Rué, Juanjo (Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Matemàtiques)
A well-known conjecture by Lov'asz and Plummer from the 1970s asserted that a bridgeless cubic graph has exponentially many perfect matchings. It was solved in the affirmative by Esperet et al. ([13]). [...]
2022 - 10.5565/PUBLMAT6612213
Publicacions matemàtiques, Vol. 66 Núm. 1 (2022) , p. 325-353 (Articles)  
2.
22 p, 172.6 KB Evaluar la calidad del aprendizaje en educación superior : el modelo ECA08 como base para el análisis de evidencias sobre la calidad de la e-A en enseñanza superior / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Amador Guillem, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené Torrabadella, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Química) ; Rambla, Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Armengol, Jesús (Universitat Politècnica de Catalunya) ; Font Ribas, Antoni (Universitat de Barcelona)
Preguntarse por la calidad del aprendizaje en Educación Superior (E. S. ) no es una cuestión nada simple. Como toda apreciación de naturaleza evaluadora, fundamentalmente depende de los referentes empleados en hacerlo y del modo cómo se realiza. [...]
Establishing the quality of learning in higher education is in no way an easy matter. As with any kind of evaluation estimation, it fundamentally depends on the benchmarks used and how it is done, which makes the idea into a complex and controversial concept due to the various different approaches that are possible. [...]

2009 - 10.4995/redu.2009.6241
REDU : revista de docencia universitaria, Vol. 7 Núm. 2 (2009) , p. 1-22  
3.
3 p, 89.2 KB Disseny, desenvolupament i innovació del curriculum [23159] / Rué Domingo, J. ; Tejada Fernández, J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1998-99
Llicenciat en Pedagogia [598]  
4.
4 p, 107.0 KB Psicologia dels grups i de les organitzacions [22803] / Rué, J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1997-98
Diplomat en Educació Social [75]  
5.
2 p, 55.8 KB Psicologia dels grups i de les organitzacions [Psigru] / Rué Domingo, J. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Diplomat en Educació Social [75]  
6.
3 p, 1.3 MB Disseny, desenvolupament i innovació del curriculum [23159] / Rué Domingo, Juan ; Tejada Fernández, José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1994-95
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
7.
3 p, 1.2 MB Disseny, desenvolupament i innovació del curriculum [23159] / Rué Domingo, Joan ; Tejada Fernandez, José ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1995-96
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
8.
3 p, 1.6 MB Disseny, desenvolupament i innovació del curriculum [23159] / Rué, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1999-00
Llicenciat en Psicopedagogia [85]
Llicenciat en Pedagogia [598]  
9.
4 p, 1.5 MB Disseny, desenvolupament i innovació del curriculum [23159] / Rué, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2000-01
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
10.
17 p, 118.4 KB Conceptualizar el aprendizaje y la docencia en la Universidad mediante los ETCS / Rué Domingo, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona)
El ECTS puede ser comprendido como una oportunidad para el desarrollo de propuestas de formación superior relevantes y más acordes con las necesidades emergentes en la nueva sociedad del conocimiento. [...]
The ECT System can be understood as an opportunity for developing relevant new higher education proposals, according to the emergent social needs within the knowledge society. The new model can be understood as a key issue for promoting a cultural shift in teaching. [...]

2004
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 51, Núm. 18.3 (Diciembre 2004) , p. 179-195  

UAB Digital Repository of Documents : 58 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
63 Rue, Joan
2 Rué, J.
63 Rué, Joan
9 Rué, Joan,
2 Rué, Juanjo
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.