UAB Digital Repository of Documents 79 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
194 p, 5.8 MB Estrategia de reposicionamiento de marca y comunicación para mytaxi España / López Muñoz, Irene ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'app mytaxi ha d'enfrontar-se a un doble problema a Espanya. Per una banda, el taxi és considerat tradicional i antiquat. Per altra banda en els últims anys s'han sumat al mercat de la movilitat nous players, competint directament amb el sector del taxi i guanyant-se als usuaris gràcies a la oferta d'una experiencia diferencial. [...]
La app de mytaxi debe afrontar un doble problema en España. Por un lado, el taxi es considerado como tradicional y anticuado. Por otro, en los últimos años, se han sumado al mercado de la movilidad nuevos players, compitiendo directamente con el sector del taxi y ganándose a los usuarios gracias a la oferta de una experiencia diferencial. [...]
mytaxi app has to face two problems in Spain. On the one hand, the taxi service is seen as traditional and old-fashioned. On the other hand, a lot of new players have entered in the mobility market, competing directly with the taxi and gaining users thanks to the offer of a different experience. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
253 p, 34.8 MB Creación de una marca de papelería ambientada en el Mundo y su cultura para jóvenes aventureros / Reyes García, Ana María ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la creació d'una marca de papereria única i original, ambientada en el món i la seva cultura, per a joves que estimen viatjar i l'aventura. Per al desenvolupament del projecte analitzarem el context actual de la papereria i el viatge, estudiarem la competència, definirem el target, construirem el producte juntament amb la seva imatge i identitat corporativa i, finalment, es planificarà una estratègia de comunicació completa i en detall. [...]
Este proyecto consiste en la creación de una marca de papelería única y original, ambientada en el mundo y su cultura, para jóvenes que aman viajar y la aventura. Para el desarrollo del proyecto analizaremos el contexto actual de la papelería y el viaje, estudiaremos la competencia, definiremos el target, construiremos el producto junto con su imagen e identidad corporativa y, finalmente, se planificará una estrategia de comunicación completa y en detalle. [...]
This project consists in the creation of a unique and original stationery brand, set in the world and its culture, for young people who love to travel and adventure. For the development of the project we will analyze the current context of the stationery and the journey. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
192 p, 8.2 MB Creació i estratègia de comunicació d'una marca de ginebra : el Born / Pujol Alabau, Ignasi ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Projecte de creació d'una marca de ginebra espanyola, concretament produïda a la ciutat de Barcelona, i del Pla de Comunicació a realitzar durant la fase de llançament d'aquesta. Es tracta d'una ginebra afruitada amb tocs florals, que duu a dins l'essència de la ciutat comtal i de la terra. [...]
Proyecto de creación de una marca de ginebra española, concretamente producida a la ciudad de Barcelona, y del Plan de Comunicación a realizar durante la fase de lanzamiento de ésta. Se trata de una ginebra afrutada con toques florales, que lleva dentro la esencia de la ciudad condal y de la tierra. [...]
Project of creation of a Spanish gin brand, concretely produced at the city of Barcelona, and of the Communication Plan to realise during her launch phase. It treats of a fruity with a floral nuance gin, that takes inside the essence of the city and of the earth. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
140 p, 28.4 MB Ideació i llançament d'un complex rural de luxe al Baix Empordà / Lumbreras Martí, Rita ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i llançament d'un nou complex rural de luxe al Baix Empordà i, conseqüentment, presentació de tots els serveis i/o activitats que proporcionarà als seus hostes. El projecte comença amb l'anàlisi del context actual del turisme en l'àmbit nacional, passant a la presentació del complex i la creació de la marca fins a la seva estratègia i pla complet de comunicació.
Ideación de un nuevo complejo rural de lujo en el Baix Empordà y, consecuentemente, presentación de todos los servicios y/o actividades que proporcionará a sus huéspedes. El proyecto empieza con el análisis del contexto turístico actual en el ámbito nacional, pasando a la presentación del complejo y la creación de la marca hasta su estrategia y plan completo de comunicación.
Ideation of a new luxury rural complex in Baix Empordà and, consequently, presentation of all the services and activities will provide its guests. The project begins with the analysis of the current context of tourism in Spain, going on to the presentation of the complex and the creation of the brand up to its communication and strategy complete action plan.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
3 p, 99.1 KB Fiscalitat Empresarial i Dret Laboral [42994] / Fernández Amor, José Antonio ; Sánchez Huete, Miguel Angel ; Jover Sancho, María del Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Assolir un coneixement especialitzat en matèries de fiscalitat empresarial i Dret laboral d'interès en l'àmbit de l'empresa.
Asumir un conocimiento especializado en materias de fiscalidad empresarial y Derecho laboral de interés en el ámbito de la empresa.

2019-20
Màster Universitari en Dret Empresarial [1162]
3 documents
6.
3 p, 99.2 KB Creativitat Publicitària [103146] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Rabanal Ramirez, Robert ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Objetius 1. Conèixer el concepte de creativitat publicitària, tant a nivell teòric com pràctic. 2. Realitzar exercicis pràctics per potenciar i mesurar la creativitat.
Objetivos 1. Conocer el concepto de creatividad publicitaria, tanto a nivel teórico como práctico. 2. Realizar ejercicios prácticos para potenciar y medir la creatividad.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
7.
7 p, 109.4 KB Redacció del Missatge Publicitari [103141] / Castellblanque Ramiro, Mariano ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conèixer, estudiar, reflexionar, examinar i practicar el paper de Redactor Publicitari (Copywriter) com a professional clau dins l'estructura organitzativa d'una agència de publicitat, les seves funcions i el seu desenvolupament operatiu tant en Above The Line (ATL) com en Below The Line (BTL) ideant i escrivint tot tipus de peces publicitàries.
Conocer, estudiar, reflexionar, examinar y practicar el rol de Redactor Publicitario (Copywriter) como profesional clave dentro de la estructura organizativa de una agencia de publicidad, sus funciones y su desarrollo operativo tanto en Above The Line (ATL) como en Below The Line (BTL) ideando y escribiendo todo tipo de piezas publicitarias.

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
7 p, 110.7 KB Processos i Tècniques Creatives [103142] / Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Castellblanque Ramiro, Mariano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
4 p, 101.1 KB Dret Financer i Tributari I [102223] / Fernández Amor, José Antonio ; Martínez-Carrasco Pignatelli, José ; Baena Aguilar, Angel ; Sánchez Huete, Miguel Angel ; Perez Tena, Juan Ramon ; Fernández Caballero, Zuley ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura de Dret financer i Tributari I forma part del conjunt de disciplines que tenen per objectiu dotar l'estudiant de les bases jurídiques necessàries per obtenir una visió completa de l'activitat financera de les administracions públiques. [...]
La asignatura de Derecho financiero y tributario I forma parte del conjunto de disciplinas que tienen por objetivo dotar al estudiante de las bases jurídicas necesarias para obtener una visión completa de la actividad financiera de las Administraciones públicas. [...]

2019-20
Grau en Dret [949]
3 documents
10.
4 p, 102.0 KB Dret Financer i Tributari II [102222] / Fernández Amor, José Antonio ; Árias Abellán, Dolors ; Martínez-Carrasco Pignatelli, José ; Sánchez Huete, Miguel Angel ; Perez Tena, Juan Ramon ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
L'assignatura de Dret financer i tributari II forma part del conjunt de disciplines que tenen per objectiu dotar al o l'estudiant de les bases jurídiques necessàries per obtenir una visió completa de l'activitat financera de les Administracions públiques. [...]
La asignatura de Derecho Financiero y Tributario II forma parte del conjunto de disciplinas que tienen por objetivo dotar al o la estudiante de las bases jurídicas necesarias para obtener una visión completa de la actividad financiera de las Administraciones públicas. [...]

2019-20
Grau en Dret [949]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 79 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.