UAB Digital Repository of Documents 32 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
5 p, 107.1 KB Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives [42971] / Sánchez Martí, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. Explicar els aspectes clau en un procés d'avaluació. 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d'avaluació i diagnòstic psicopedagògic. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. Explicar los aspectos claves en un proceso de evaluación. 2. Identificar y usar adecuadamente los principales instrumentos, técnicas y recursos de evaluación y diagnóstico psicopedagógicos. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
2.
135 p, 555.7 KB Diàleg intercultural i interreligiós per fomentar la convivència en joves i menors estrangers no acompanyats (MENA) / Vilà, Ruth (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ; Freixa, Montserrat (TRALS, Transiciones académicas y laborales) ; Venceslao, Marta (TRALS, Transiciones académicas y laborales) ; Sánchez Martí, Angelina (CER-Migracions) ; Aneas, Assumpta (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ; Beltrán, Omaira (Centre d'Estudis Interepistèmic Catalunya América Llatina)
Els menors estrangers no acompanyats (MENA) segueixen sent un tema d'actualitat dins i fora de les nostres fronteres. Es tracta de joves que precisen d'una atenció especial per part de les institucions governamentals i els seus corresponents professionals. [...]
Barcelona : Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2020 (Reptes, tendències i compromisos en educació)
Educació 2020-2022. Reptes, tendències i compromisos, 2020, p. 41-46  
3.
7 p, 114.2 KB Investigar en educació [101655] / Rodríguez Parrón, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sánchez Martí, Angelina ; Martínez Melo, Montserrat ; Arnau Sabates, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments i dels processos de recerca en educació i de l'obtenció i tractament de la d'informació i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques y los procesos de investigación en educación y de la obtención y tratamiento de la información y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2020-21
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
4.
39 p, 1.1 MB Perspectiva de gènere en l'educació. Marc conceptual / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Amat, Meritxell ; Bertran, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Caravaca, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Chamorro, Constanza ; Corbella, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Empain, Joanna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Flores, Clara ; Foradada Villar, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Gavaldà, Xènia ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; López, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Macià i Fàbrega, Spei (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Puente Rodríguez, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Barcelona, 2020
2 documents
5.
135 p, 554.7 KB Diálogo intercultural e interreligioso para fomentar la convivencia en jóvenes y menores extranjeros no acompañados (MENA) / Vilà, Ruth (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ; Freixa, Montserrat (TRALS, Transiciones académicas y laborales) ; Venceslao, Marta (TRALS, Transiciones académicas y laborales) ; Sánchez Martí, Angelina (CER-Migracions) ; Aneas, Assumpta (GREDI, Grup de Recerca en Educació Intercultural) ; Beltrán, Omaira (Centre d'Estudis Interepistèmic Catalunya América Llatina)
Los menores extranjeros no acompañados (MENA) siguen siendo un tema de actualidad dentro y fuera de nuestras fronteras. Se trata de jóvenes, cuyas características han sido ampliamente debatidas, que precisan de una atención especial por parte de las instituciones gubernamentales y sus correspondientes profesionales. [...]
Barcelona : Institut de Recerca en Educació (IRE-UB), 2020 (Retos, tendencias y compromisos en educación)
Educación 2020-2022. Retos, tendencias y compromisos, 2020, p. 41-46  
6.
4 p, 102.2 KB Pràctiques Externes [42973] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Llansana González, Joan Josep ; Sánchez Martí, Angelina ; Pérez Romero, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
La estructura del módulo es común a los dos itinerarios, aunque su contenido y desarrollo está relacionado tanto con los módulos comunes como con los módulos específicos correspondiendo a su itinerario. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
7.
13 p, 835.2 KB Online vs. classroom learning : examining motivational and self-regulated learning strategies among vocational education and training students / Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Numerous studies have been conducted to explore students' employment of motivational and self-regulated learning strategies (SRL). Research highlights the importance of having motivated students equipped with strategies that help them self-regulate their learning, this being highly important when learning is acquired through online learning programs. [...]
2019 - 10.3389/fpsyg.2019.02795
Frontiers in psychology, Vol. 10 (2019) , p. 2795  
8.
3 p, 830.2 KB Motivated Strategies for Learning Questionnaire: Task value, Metacognitive self-regulation, Effort regulation : traducció al català i adaptació per a estudiants d'FP / Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE) ; Fernández-Sequi, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup EFI-GIPE)
Dins del projecte "Necessitats de formació a la Catalunya del futur (2030) i canvis necessaris al sistema de formació professional reglat per cobrir-les" es pretén analitzar quin tipus de formació professional pot ajudar millor a assolir els reptes de futur, valorant la formació professional tradicional, la modalitat virtual i la dual, en funció també amb les característiques dels aprenents. [...]
2019  
9.
18 p, 594.8 KB Pensamiento reflexivo en la educación superior : aportaciones desde las metodologías narrativas / Sabariego Puig, Marta (Universitat de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cano Hila, Ana Belén (Universitat de Barcelona)
Este estudio presenta el efecto de las metodologías narrativas para el fomento del pensamiento reflexivo en la construcción del conocimiento y el desarrollo competencial de los estudiantes de los Grados de Maestro de la Universidad de Barcelona. [...]
This study presents the effect of narrative methodologies for the promotion of reflective thinking in the construction of knowledge and competence development of students of the Bachelor's degrees of Teacher from the University of Barcelona. [...]

2019 - 10.5209/RCED.59048
Revista complutense de educación, Vol. 30, núm. 3 (2019) , p. 813-830  
10.
20 p, 308.5 KB Contextos de aprendizaje para el desarrollo del pensamiento reflexivo en la Educación Superior / Sabariego Puig, Marta (Universitat de Barcelona) ; Ruiz Bueno, Antoni (Universitat de Barcelona) ; Cano Hila, Ana Belén (Universitat de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Este ensayo es fruto de dos proyectos de investigación en docencia universitaria sobre el valor de las metodologías de carácter narrativo para fomentar el pensamiento reflexivo en el proceso de aprendizaje, y el desarrollo personal y profesional del alumnado universitario. [...]
This article is the outcome of two research projects funded by the University Teaching Research grants. The projects traced the impact of narrative methodologies in reflective thinking among university students, and their impact in learning processes and their personal and professional development. [...]

2019
Revista Panamericana de Pedagogía: Saberes y Quehaceres del Pedagogo, Núm. 28 (2019) , p. 87-106  

UAB Digital Repository of Documents : 32 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
27 Sanchez, A.
6 Sanchez, Alex
1 Sanchez, Alfredo
1 Sanchez, Alvaro
68 Sanchez, Antoni
14 Sanchez, Antoni,
2 Sanchez, Armand
1 Sanchez, Arturo
1 Sanchez, Álvaro
1 SÁNCHEZ, Ana Lucía
27 Sànchez, A.
2 Sànchez, Armand
6 Sànchez, Àlex
27 Sánchez, A.
2 Sánchez, A.,
1 Sánchez, A.G.
2 Sánchez, Adriana
1 Sánchez, Adrián
2 Sánchez, Alba
1 Sánchez, Alejandro
1 Sánchez, Alvaro
1 Sánchez, Alícia,
1 Sánchez, Ana
1 Sánchez, Ana Lucía
1 Sánchez, Andrea
2 Sánchez, Angela
3 Sánchez, Angelina
2 Sánchez, Anna
68 Sánchez, Antoni
8 Sánchez, Antonio
2 Sánchez, Armand
6 Sánchez, Àlex
1 Sánchez, Àlex,
6 Sánchez, Álex
1 Sánchez, Álvaro
4 Sánchez, Ángel
1 Sánchez, Ángeles
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.