UAB Digital Repository of Documents 65 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
11.
8 p, 121.5 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que l'adquisició de les competències necessàries per atendre integralment des del context educatiu a persones en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention with people with social difficulties" is aimed at acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to people in a socially disadvantaged situation. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a la adquisición de las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto educativo a personas en situación social desfavorecida. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
12.
4 p, 103.0 KB Treball de Final de Màster [42974] / Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu la realització d'una anàlisi teòrico-pràctica del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
For the master's dissertation the aim is for the student to carry out a theoretical and practical analysis within the context of psycho-pedagogy. The student is expected to develop a study plan that identifies and assesses potential areas for improvement in the field of psycho-pedagogy. [...]
El Trabajo de Fin de Máster tiene por objetivo que la realización de un análisis teórico-pràctico del contexto psicopedagógico estudiado a través de la planificación, desarrollo y evaluación de un plan de intervención que identifique posibles ámbitos de mejora en el campo de la orientación educativa y el asesoramiento psicopedagógico.

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
13.
6 p, 109.2 KB Avaluació i Diagnòstic de Necessitats Educatives [42971] / Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els objectius d'aquest mòdul són: 1. Conèixer els aspectes clau en un procés d'avaluació psicopedagògica. 2. Identificar i emprar adequadament els principals instruments, tècniques i recursos d'avaluació i diagnòstic psicopedagògic. [...]
The main objectives for this course are: 1. To know the key aspects of a psycho-pedagogical assessment process. 2. To identify and efficiently employ the main instruments, techniques and resources used for psycho-pedagogical assessment and diagnosis. [...]
Los objetivos de este módulo son: 1. Conocer los aspectos claves en un proceso de evaluación psicopedagógica. 2. Identificar y usar adecuadamente los principales instrumentos, técnicas y recursos de evaluación y diagnóstico psicopedagógicos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
14.
15 p, 430.7 KB Languages of origin and education in Europe : A systematic review / Codana Alcántara, Astrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Pàmies Rovira, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
European education policies have tended to cultivate lin-guistic hegemony and preserve cultural uniformity, which has made it difficult for schools to support different cul-tural backgrounds. This has contributed to the promotion of artificial monolingual interactions that reinforce linguis-tic decapitalisation processes. [...]
2023 - 10.1111/ejed.12537
European journal of education, Vol. 58 Núm. 1 (2023) , p. 151-165  
15.
17 p, 723.2 KB Discapacitat intel·lectual i quarantena : els efectes del confinament en el benestar subjectiu d'infants i joves / Argemí i Baldich, Rafel (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Méndez Ulrich, Jorge Luis (Universitat de Barcelona. Departament de Mètodes d'Investigació i Diagnòstic d'Educació) ; Cano Hila, Ana Belén (Universitat de Barcelona. Departament de Sociologia)
La COVID-19 ha generat una crisi sanitària sense precedents que ha tingut un impacte en el benestar i la salut mental, especialment per a infants i joves, que han experimentat les condici-ons més estrictes de confinament a la llar. [...]
Barcelona: Edicions UB, 2022
Temps d'educació, Vol. 63 (2022) , p. 129-145  
16.
68 p, 1.1 MB Gender stereotypes and roles in children's literature / Márquez i Serna, Manel ; Sánchez Martí, Angelina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
This study case research is focused on analysing through gender perspective the current situation of gender stereotypes and roles in children's literature at the school Octavio Paz. Gender and sexuality are closely intertwined, which have been changing schemas throughout the years, and books might still be portraying and producing inequalities from them. [...]
Aquest estudi de cas d'investigació està enfocat a analitzar des de la perspectiva de gènere la situació actual dels estereotips i rols de gènere en la literatura infantil a l'escola Octavio Paz. [...]
Esta investigación de caso de estudio está enfocada a analizar desde la perspectiva de género la situación actual de los estereotipos y roles de género en la literatura infantil y juvenil del colegio Octavio Paz. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022
Grau en Educació Primària [1140]  
17.
23 p, 820.1 KB Qüestionari per mesurar la percepció del professorat sobre l'ús i les pràctiques de la recerca integrada a la docència / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Martínez, Lurdes col. (University of Bialystok (Polònia)) ; Jariot, Mercè col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Díaz, Anna col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanchez, Angelina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Suárez, Cecília col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodriguez, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martinez Melo, Montserrat col. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Kowalczuk-Waledziak, Marta (University of Bialystok (Polònia))
Document elaborat en el marc del projecte "La integració de la recerca a la docència en els Graus d'Educació a la Facultat: diagnosi i estratègies d'acció" finançat en la Convocatòria de Projectes d'Innovació Docent de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (convocatòria 2021).
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació, 2022
2 documents
18.
6 p, 113.1 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Albarracín Gordo, Lluís ; Espinet, Mariona ; Martinez Minguez, Lurdes ; Sanchez Marti, Angelina ; Noguera, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
19.
7 p, 120.0 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que l'adquisició de les competències necessàries per atendre integralment des del context educatiu a persones en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention with people with social difficulties" is aimed at acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to people in a socially disadvantaged situation. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a la adquisición de las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto educativo a personas en situación social desfavorecida. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
20.
4 p, 104.6 KB Treball de Final de Màster [42974] / Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu la realització d'una anàlisi teòrico-pràctica del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
For the master's dissertation the aim is for the student to carry out a theoretical and practical analysis within the context of psycho-pedagogy. The student is expected to develop a study plan that identifies and assesses potential areas for improvement in the field of psycho-pedagogy. [...]
El Trabajo de Fin de Máster tiene por objetivo que la realización de un análisis teórico-pràctico del contexto psicopedagógico estudiado a través de la planificación, desarrollo y evaluación de un plan de intervención que identifique posibles ámbitos de mejora en el campo de la orientación educativa y el asesoramiento psicopedagógico.

2022-23
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 65 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
See also: similar author names
122 Sanchez, A.
1 Sanchez, Alberto Marin
18 Sanchez, Alex
2 Sanchez, Alvaro
5 Sanchez, Ana
1 Sanchez, Ana I.
4 Sanchez, Angelina
4 Sanchez, Anna
1 Sanchez, Anthony
240 Sanchez, Antoni
23 Sanchez, Antoni,
14 Sanchez, Antonio
1 Sanchez, Armand
2 Sanchez, Aurora
2 Sanchez, Álvaro
1 SÁNCHEZ, Ana Lucía
122 Sànchez, A.
1 Sànchez, Armand
2 Sànchez, Aurora
18 Sànchez, Àlex
122 Sánchez, A.
2 Sánchez, A.,
1 Sánchez, A.C.
1 Sánchez, A.G.
1 Sánchez, A.M.
1 Sánchez, A.P.
1 Sánchez, Abellán R.
2 Sánchez, Adriana
1 Sánchez, Adrián
2 Sánchez, Alba
1 Sánchez, Albert-Miquel
18 Sánchez, Alex
1 Sánchez, Alex,
2 Sánchez, Alvaro
1 Sánchez, Alícia,
1 Sánchez, Amat
5 Sánchez, Ana
1 Sánchez, Ana Dolores Vargas
1 Sánchez, Ana Lucía
1 Sánchez, Ana M.
1 Sánchez, Andrea
7 Sánchez, Angel
3 Sánchez, Angela
4 Sánchez, Angelina
4 Sánchez, Anna
240 Sánchez, Antoni
1 Sánchez, Antonia
14 Sánchez, Antonio
2 Sánchez, Antonio J.
1 Sánchez, Antonio José
1 Sánchez, Ariadna
1 Sánchez, Armand
18 Sánchez, Àlex
1 Sánchez, Àlex,
18 Sánchez, Álex
2 Sánchez, Álvaro
1 Sánchez, Álvaro I.
7 Sánchez, Ángel
3 Sánchez, Ángela
1 Sánchez, Ángeles
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.