UAB Digital Repository of Documents 116 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
3 p, 1.6 MB Pedagogia terapèutica [Pedter] / Sanahuja Gavaldà, J.M ; laborda, C ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1994-95
Diplomat en Professorat d'EGB (Pla 1987) [480]  
2.
2 p, 54.6 KB Pedagogia terapèutica [PedTer] / Jurado de los Santos, P ; Sanahuja Gavaldà, J.M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1994-95
Diplomat en Professorat d'EGB (Pla 1987) [480]  
3.
7 p, 111.3 KB Treball de Fi de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore, Emilee ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
4.
6 p, 108.7 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades. Los contenidos se desarrollan en relación con el módulo común (formación psicopedagógica y social) y con el módulo específico correspondiente a cada especialidad. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
5.
6 p, 112.0 KB Orientació Educativa i la seva Didàctica [42098] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Matarín Mariano, María de los Ángeles ; Morodo Horrillo, Andy ; Ferrer Miquel, Joana ; Martínez Roca, Carme ; Mozo Llusia, Marta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'Orientació educativa és una pràctica pedagògica al servei del desenvolupament personal, social, acadèmic i professional de cadascun dels joves en el seu procés de continuum formatiu a l'educació secundària. [...]
La Orientación educativa es una práctica pedagógica al servicio del desarrollo personal, social, académico y profesional de cada uno de los jóvenes durante su proceso formativo a lo largo de la educación secundaria. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
6.
17 p, 301.3 KB El alumnado de educación secundaria obligatoria ante la inclusión educativa y la docencia compartida / Olmos Rueda, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sanahuja Gavaldà, José María (Universidad Autónoma de Barcelona) ; Mas Torelló, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona)
La inclusión sigue siendo uno de los mayores retos de la educación que exige de la responsabilidad compartida de todos los agentes educativos. El alumnado, agente participante activo, resulta herramienta clave para el cambio educativo y la construcción y promoción de una escuela inclusiva. [...]
Inclusion continues being one of the educational challenges that requires from educational agents their shared responsibility. Students, as active participant agent, are a key tool for educational changing and building and promoting an inclusive school. [...]

2018 - 10.5944/reop.vol.29.num.3.2018.23318
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía (REOP), Vol. 29, núm. 3 (2018) , p. 8-24  
7.
4 p, 102.2 KB Treball de Final de Màster [42974] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Màster té per objectiu que el/la estudiant realitzi un anàlisis teòrico-pràctic del context psicopedagògic estudiat a través de la planificació, desenvolupament i avaluació d'un pla d'intervenció que identifiqui possibles àmbits de millora en el camp de la orientació educativa i l'assessorament psicopedagògic.
El Trabajo de Fin de Máster tiene por objetivo que el estudiante realice un análisis teórico-pràctico del contexto psicopedagógico estudiado a través de la planificación, desarrollo y evaluación de un plan de intervención que identifique posibles ámbitos de mejora en el campo de la orientación educativa y el asesoramiento psicopedagógico.

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
8.
4 p, 101.9 KB Pràctiques Externes [42973] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Llansana González, Joan Josep ; Gaspar Pellin, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
La estructura del módulo es común a los dos itinerarios, aunque su contenido y desarrollo está relacionado tanto con los módulos comunes como con los módulos específicos correspondiendo a su itinerario. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
9.
5 p, 106.1 KB Diversitat i Currículum [42972] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El mòdul de Diversitat i Currículum és un mòdul comú en el conjunt del màster. Amb aquest mòdul es pretén que l'estudiant adquireixi una base fonamentada sobre els principis i la conceptualització de la diversitat i cóm aquesta es contempla en el desenvolupament del currículum per competències tenint en compte els agents educatius que intervenen i els processos de col·laboració establerts per portar a terme la intervenció psicopedagògica. [...]
El módulo de Diversidad y Curriculum es un módulo común en el conjunto del máster. Con este módulo se pretende que el estudiante adquiera una base fundamentada sobre los principios y la conceptualización de la diversidad y cómo ésta se contempla en el desarrollo del currículo por competencias, teniendo en cuenta los agentes educativos que intervienen y los procesos de colaboración establecidos para llevar a cabo la intervención psicopedagógica. [...]

2019-20
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
3 documents
10.
4 p, 1.8 MB Educació especial [23196] / Sanahuja,J.M. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1995-96
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  

UAB Digital Repository of Documents : 116 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
1 Sanahuja, Jordi
4 Sanahuja, Josep M
13 Sanahuja, Josep M.
1 Sanahuja, Josep M.,
7 Sanahuja, Josep Maria
7 Sanahuja, Josep María
10 Sanahuja, Josep Mª
1 Sanahuja, José Antonio
1 Sanahuja, José M.
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.