UAB Digital Repository of Documents 67 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
1.
3 p, 2.1 MB Dificultats en l'Evolució de l'Adquisició del Llenguatge [21160] / Carrasumada Serrano ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1999-00
Llicenciat en Psicologia [444]  
2.
4 p, 100.3 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica II [43619] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formació pràctica del professional de la logopèdia G1. 1Observar i participar gradualment en activitats que el preparin per la pràctica professional com a logopeda G1. 2 Relacionar, en el context de la pràctica aplicada, els coneixements teòrics previs i els que s' aconsegueixin en el màster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documents
3.
4 p, 100.6 KB Pràctiques d'Intervenció Logopèdica I [43618] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
G1Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexot de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]
G1 Ampliar la formación práctica del profesional de la logopedia G1. 1 Observar y participar gradualmente en actividades que preparen para la práctica profesional como logopeda G1. 2 Relacionar, en el contexto de la práctica aplicada, los conocimientos teóricos previos y los que se consigan en el máster. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documents
4.
4 p, 101.4 KB Treball de Final de Màster [43613] / Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Desenvolupar un treball d'avaluació, intervenció, un projecte d'investigació o fer una revisió teòrica sistemàtica d'alguns dels àmbits dels trastorns de la comunicació i del llenguatge relacionat amb les pràctiques externes o amb les linies d'investigació propies del professorat del màster. [...]
Desarrollar un trabajo de evaluación, intervención, un proyecto de investigación o hacer una revisión teórica sistemática de algunos de los ámbitos de los trastornos de la comunicación y del lenguaje relacionados con las prácticas externas o con las línias de investigación própias del profesorado del máster. [...]

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documents
5.
5 p, 107.4 KB Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge Derivats del Dèficit Auditiu [43614] / Cambra Verges, Cristina ; Silvestre Benach, Nuria ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, oferint continguts teòrics i pràctics que possibilitin la seva qualificació i l'especialització en la investigació, diagnòstic i intervenció dels trastorns de la comunicació i del llenguatge derivats del dèficit auditiu, així com l'actualització en la investigació d'implants coclears i altres avenços tecnològics de suport a l'audició.
Ampliar la formación del logopeda, ofreciendo contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y la especialización en la investigación, diagnóstico e intervención en los trastornos de la comunicación y del lenguaje derivados del déficit auditivo, así como la actualitzación en la investigación de implantes cocleares y otros avances tecnológicos de soporte a la audición.

2019-20
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
3 documents
6.
4 p, 101.9 KB Alteracions de l'audició: valoració i intervenció [104144] / Serrano Pau, Carrasumada ; Miranda Codina, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Havent adquirit els coneixements relatius a l'anatomia i fisiologia de l'oïda així com la patologia de l'audició, aquesta assignatura té un enfocament clarament educatiu d'aplicació logopèdica. [...]
Habiendo adquirido los conocimientos relativos a la anatomía y fisiología del oído así como la patología de la audición, esta a El estudiante podrá ampliar y profundizar sus conocimientos sobre la intervención log.

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
7.
4 p, 102.2 KB Psicologia evolutiva II: de l'adolescència a la vellesa [101727] / Serrano Pau, Carrasumada ; Arozarena Cañamares, Maria Esther ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Contextualització: L'assignatura parteix de la concepció de que la persona es desenvolupa al llarg de tota la seva vida, per tant, està immersa en un procés de canvi continu, canvis que afecten a diferents àmbits de la persona, àmbit físic, cognitiu, afectiu i psicosocial. [...]
Contextualización: La asignatura parte de la concepción de que la persona se desarrolla a lo largo de tod Por lo tanto, la asignatura sigue un enfoque del desarrollo de la persona a lo largo de Objetivos formativos de la asignatura: - Profundizar en el desarrollo humano desde la adolescencia hasta la vejez. [...]

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
8.
4 p, 99.9 KB Pràcticum II [101697] / Serrano Pau, Carrasumada ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
Dado que la formación se realiza en un centro de prácticas externo a la Universidad en el que el estudiante está en contacto con profesionales de la logopedia y pacientes, la asignatura contempla tres objetivos fundamentales: - que el estudiante conozca las condiciones en las que se desarrolla la tarea de logopedia en el centro donde realice el Prácticum, lo que presupone la relación con los profesionales de otras disciplinas (psicólogos, médicos, fisioterapeutas, etc) y de otras instituciones (EAP, guarderías, CEIP) - que el estudiante conozca las técnicas de evaluación y de tratamiento logopédico según las características de los pacientes atendidos en el centro - que el estudiante sepa y averigüe las necesidades que presentan las familias de los pacientes ya la vez conozca los recursos adecuados para el asesoramiento y la intervención específica.

2019-20
Grau en Logopèdia [1383]
3 documents
9.
3 p, 1.6 MB L'aprentatge escolar de la llengua i les seves dificultats [23318] / Silvestre,Núria ; Serrano,Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1995-96
Llicenciat en Psicopedagogia [85]  
10.
6 p, 107.5 KB Necessitats educatives específiques sensorials [102025] / Sanahuja Gavaldà, José María ; Serrano Pau, Carrasumada ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Necessitats Educatives Específiques. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter sensorial. [...]
En el marco de la escuela inclusiva actual, se hace necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestión de la diversidad facilite la transformación de la escuela ordinaria a fin y efecto de aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas de carácter sensorial. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 67 records found   1 - 10nextend  jump to record:
See also: similar author names
1 Serrano, Carles
1 Serrano, Carmen
1 Serrano, Cristian
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.