1.
|
|
2.
|
9 p, 162.9 KB |
Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
/
Verdaguer Lozano, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...] Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...] El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]
2023-24 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
3.
|
8 p, 127.7 KB |
Sociologia de la Cultura [101134]
/
Verdaguer Lozano, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu d'aquesta assignatura és iniciar a l'estudiant de grau en la sociologia de la cultura. Una especialitat en constant creixement i transformació. Hi ha fonts ben informades i opinions legitimades que identifiquen la sociologia de la cultura amb l'estudi d'àrees institucionalitzades més o menys diferenciades ( l'art, la literatura i la música, la comunicació de masses, la religió, la ciència o el del dret). [...] The objective of this subject is to introduce the undergraduate student in the sociology of culture. A specialty in constant growth and transformation. There are well-informed sources and legitimized opinions that identify the sociology of culture with the study of more or less differentiated institutionalized areas (art, literature and music, mass communication, religion, science or law). [...] El objetivo de esta asignatura es iniciar al estudiante de grado en la sociología de la cultura. Una especialidad en constante crecimiento y transformación. Fuentes bien informadas y opiniones legitimadas identifican la sociología de la cultura con el estudio de áreas institucionalizadas más o menos diferenciadas (el arte, la literatura y la música, la comunicación de masas, la religión, la ciencia o el del derecho). [...]
2023-24 Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282] Grau en Sociologia [1361] Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402] Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440] Grau en Ciència, Tecnologia i Humanitats [1484] Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1512]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
8 p, 125.6 KB |
Sociologia de la Cultura [101134]
/
Verdaguer Lozano, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu d'aquesta assignatura és iniciar a l'estudiant de grau en la sociologia de la cultura. Una especialitat en constant creixement i transformació. Hi ha fonts ben informades i opinions legitimades que identifiquen la sociologia de la cultura amb l'estudi d'àrees institucionalitzades més o menys diferenciades ( l'art, la literatura i la música, la comunicació de masses, la religió, la ciència o el del dret). [...] The objective of this subject is to introduce the undergraduate student in the sociology of culture. A specialty in constant growth and transformation. There are well-informed sources and legitimized opinions that identify the sociology of culture with the study of more or less differentiated institutionalized areas (art, literature and music, mass communication, religion, science or law). [...] El objetivo de esta asignatura es iniciar al estudiante de grado en la sociología de la cultura. Una especialidad en constante crecimiento y transformación. Fuentes bien informadas y opiniones legitimadas identifican la sociología de la cultura con el estudio de áreas institucionalizadas más o menos diferenciadas (el arte, la literatura y la música, la comunicación de masas, la religión, la ciencia o el del derecho). [...]
2022-23 Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282] Grau en Sociologia [1361] Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402] Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440] Grau en Ciència, Tecnologia i Humanitats [1484] Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1512]
3 documents
|
|
7.
|
8 p, 160.3 KB |
Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
/
Verdaguer Lozano, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...] Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...] El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
8.
|
51 p, 1.1 MB |
Una anàlisi sociològica de la kuadrilla. L'experiència de l'amistat grupal al País Basc
/
Obiols Iraeta, Garazi ;
Verdaguer, Josep (Verdaguer Lozano), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La intenció del present treball ha estat endinsar-se en el que en el País Basc es coneix com la "kuadrilla", per tal d'analitzar quins són els implícits d'aquest tipus de forma de viure l'amistat tan quotidià, així com el que genera en els seus participants. [...] La intención del presente trabajo ha estado adentrarse en el que en el País Vasco se conoce como la "kuadrilla", para analizar cuáles son los implícitos de este tipo de forma de vivir la amistad tan cotidiano, así como lo que genera en sus participantes. [...] The intention of this current research has been to get inside of what is known in the Basque Country as the "kuadrilla", to analyze what is behind this way of living friendship, as well as what it generates in its participants. [...]
2021 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
7 p, 156.1 KB |
Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
/
Verdaguer Lozano, Josep ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum és una pràctica cultural i econòmica fonamental. L'estudiant de Publicitat i Relacions Públiques no pot limitar-se a entendre'l com el resultat de necessitats, desigs i decisions individuals, ni tampoc com a conseqüència exclusiva de la intervenció de poderoses instàncies de l'oferta en la demanda. [...] Consumption is a fundamental cultural and economic practice. Students cannot confine themselves to understand it as the result of individual needs, desires and decisions, nor as the exclusive consequence of the intervention of powerful offer instances to demand. [...] El consumo es una práctica cultural y económica fundamental. El estudiante de Publicidad y Relaciones Públicas no puede limitarse a entenderlo como el resultado de necesidades, deseos y decisiones individuales, ni tampoco como consecuencia exclusiva de la intervención de poderosas instancias de la oferta en la demanda. [...]
2021-22 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|