No exact match found for Viladot, Laia,, using Viladot Laia instead...
UAB Digital Repository of Documents 67 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.02 seconds. 
11.
7 p, 111.8 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margalló González, Ana María ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee ; Birello, Marilisa ; González Monfort, Neus ; Couso, Digna ; Viladot Vallverdu, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
The structure of this module is common to all specializations. Yet, each specialization sets specific research topics and procedures, closely related to students' performance during the internships that are part of the practicum module. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
3 documents
12.
278 p, 3.2 MB Orelles en parelles. La tutoría entre iguales como herramienta para el desarrollo de la educación auditiva y afinación en alumnado de violín y viola de Enseñanzas Elementales / Fernández Barros, Andrea ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. ; Viladot, Laia, dir.
L'objectiu del present estudi és investigar el potencial i les limitacions de la tutoria entre iguals en el desenvolupament de l'educació auditiva i l'afinació en alumnat de violí i viola d'Ensenyaments Elementals. [...]
El objetivo del presente estudio es investigar el potencial y limitaciones de la tutoría entre iguales en el desarrollo de la educación auditiva y la afinación en alumnado de violín y viola de Enseñanzas Elementales. [...]
The aim of this study is to investigate the potential and limitations of peer tutoring in the development of music audiation and intonation in violin and viola students of Elementary music education. [...]

2021  
13.
5 p, 108.1 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdu, Laia ; Aguiar Marques, Mireia ; Farrés Llobet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
14.
5 p, 106.1 KB Projectes musicals en educació infantil [102008] / Viladot Vallverdu, Laia ; Aguiar Marques, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà l'àrea de música com a nucli generador que promou projectes i activitats interdisciplinàries a l'etapa infantil. Objectius formatius Conèixer i desenvolupar en primera persona la metodologia de treball per projectes en relació a l'àrea de música Descobrir relacions que es poden establir entre la música (o art sonor) i altres àrees de coneixement. [...]
Contextualization The subject will show the music area as a generating nucleus that promotes interdisciplinary projects and activities in the childhood stage. Formative objectives • Know and develop in first person the Project based methodology in relation to the music area • Discover relationships that can be established between music (or sound art) and other areas of knowledge. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el área de música como núcleo generador que promueve proyectos y actividades interdisciplinarias en la etapa infantil. Objetivos formativos Conocer y desarrollar en primera persona la metodología de trabajo por proyectos en relación con el área de música, Descubrir relaciones que se pueden establecer entre la música (o arte sonoro) y otras áreas de conocimiento, Adquirir herramientas para el diseño de proyectos teniendo en cuenta la naturalesa del hecho musical y las relaciones con otras áreas. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
15.
8 p, 117.7 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Fernandez Barros, Andrea ; Casals Ibañez, Albert ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar al llarg del cilce vital (sobretot en relació a l'educació reglada), així com l'aportació de models i recursos per a les diferents etapes educatives i contextos formals d'aprenentatge. [...]
The subject will show the outstanding role that music should develop throughout the life cycle (especially in realtion to formal education) as well as the contributions of models and resources for the different educational stages and formal learning contexts. [...]
La asignatura mostrará el destacado papel que la música debería de desarrollar a lo largo del ciclo vital (sobre todo en relación a la educación reglada) así como la aportación de modelos y recursos para las diferentes etapas educativas y contextos formales de aprendizaje. [...]

2022-23
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
16.
7 p, 111.8 KB Treball de Final de Màster [43665] / Margalló González, Ana María ; Escobar Urmeneta, Cristina ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore de Luca, Emilee ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González-Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Couso, Digna ; Viladot Vallverdú, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
The structure of this module is common to all specializations. Yet, each specialization sets specific research topics and procedures, closely related to students' performance during the internships that are part of the practicum module. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2021-22
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [941]
3 documents
17.
8 p, 117.7 KB Didàctica de la Música [40825] / González Martín, Cristina ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Pino Hoyos, Angela María ; Casals Ibañez, Albert ; Viladot Vallverdú, Laia ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar al llarg del cilce vital (sobretot en relació a l'educació reglada), així com l'aportació de models i recursos per a les diferents etapes educatives i contextos formals d'aprenentatge. [...]
The subject will show the outstanding role that music should develop throughout the life cycle (especially in realtion to formal education) as well as the contributions of models and resources for the different educational stages and formal learning contexts. [...]
La asignatura mostrará el destacado papel que la música debería de desarrollar a lo largo del ciclo vital (sobre todo en relación a la educación reglada) así como la aportación de modelos y recursos para las diferentes etapas educativas y contextos formales de aprendizaje. [...]

2021-22
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
18.
5 p, 108.7 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil II [104076] / Viladot Vallverdú, Laia ; Pino Hoyos, Angela María ; Aguiar Marques, Mireia ; Farrés Llobet, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos per a aquesta etapa. L'assignatura, tot i posar l'accent en la formació didàctica, contempla també la formació musical i cultural dels estudiants com a base necessària per a la pràctica docent de qualitat. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación: La asignatura mostrará el destacado papel que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
19.
5 p, 105.9 KB Projectes musicals en educació infantil [102008] / Viladot Vallverdú, Laia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà l'àrea de música com a nucli generador que promou projectes i activitats interdisciplinàries a l'etapa infantil. Objectius formatius Conèixer i desenvolupar en primera persona la metodologia de treball per projectes en relació a l'àrea de música Descobrir relacions que es poden establir entre la música (o art sonor) i altres àrees de coneixement. [...]
Contextualization The subject will show the music area as a generating nucleus that promotes interdisciplinary projects and activities in the childhood stage. Formative objectives • Know and develop in first person the Project based methodology in relation to the music area • Discover relationships that can be established between music (or sound art) and other areas of knowledge. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el área de música como núcleo generador que promueve proyectos y actividades interdisciplinarias en la etapa infantil. Objetivos formativos Conocer y desarrollar en primera persona la metodología de trabajo por proyectos en relación con el área de música, Descubrir relaciones que se pueden establecer entre la música (o arte sonoro) y otras áreas de conocimiento, Adquirir herramientas para el diseño de proyectos teniendo en cuenta la naturalesa del hecho musical y las relaciones con otras áreas. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
20.
1 p, 314.8 KB Eines digitals per a les didàctiques específiques / López Simó, Víctor, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; González-Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Mont Algamasilla, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Moore de Luca, Emilee ; Rios, Bernat ; Viladot, Laia
En aquesta infografia destaquem les eines digitals segons àrees de coneixement escolar que involucren a l'alumnat en les formes de fer i pensar de cada disciplina.  

UAB Digital Repository of Documents : 67 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
See also: similar author names
12 Viladot, Laia
1 Viladot, Lluís
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.