UAB Digital Repository of Documents 17 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
1.2 MB Didàctica de la Música II [21992] / Vilar Monmany, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2001-02
Mestre, Especialitat d'Educació Musical [67]  
2.
22 p, 115.4 KB De la formación a la práctica : metodología para la evaluación de la formación de maestros de música / Vilar Monmany, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Gómez Alemany, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo trata de la evaluación del programa de formación inicial de maestros de música de la Universitat Autònoma de Barcelona. Se exponen, en primer lugar, las líneas básicas del concepto de educación musical para la escuela primaria sobre el que se sustenta la formación del maestro. [...]
This paper assesses the pre-service training of music teachers for primary schools at the UAB. The main lines of the concept of music education are outlined. The methodology of this research is described. [...]

2005
Revista interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 53, Núm. 19.2 (Agosto 2005) , p. 175-196  
3.
17 p, 125.2 KB La investigación-acción colaborativa : reflexiones metodológicas a partir de su aplicación en un proyecto de Música y Lengua / Casals Ibañez, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Vilar, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Ayats Abeyà, Jaume, 1960- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia)
La investigación-acción colaborativa, que se sustenta en la co-construcción del conocimiento, fue el enfoque metodológico de un equipo investigador que asumió un proyecto interdisciplinar en una escuela de primaria. [...]
Collaborative action-research, which is based on the co-construction of knowledge, was the methodological approach of a research team that assumed an interdisciplinary project in a primary school. The essential aspects of the collaborative work between a researcher and two teachers are contrasted with main theoretical approaches to contribute with useful elements for further investigations. [...]

2008
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 5 (2008) , p. 1-17  
4.
5 p, 28.4 KB Didàctica de la música II [102038] / Vilar Monmany, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2015-16
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]  
5.
50 p, 1.4 MB La música i l'alumnat amb TEA : intervenció en dos casos en un centre educatiu ordinari / Moya Cerón, Ana ; Vilar, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En aquest treball s'exposa una seqüència de 4 sessions d'activitats musicals realitzades amb dos infants amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) amb l'objectiu de verificar si la mediació d'un instrument musical pot incidir en facilitar la comunicació entre els participants així com afavorir certes habilitats socials. [...]
2013
Grau en Educació Primària [1140]  
6.
245 p, 1.5 MB The Qualities of music teachers: towards a holistic view of the professional profile / Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Vilar, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Baguley, Margaret, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
En aquesta tesi s'identifiquen i s'examinen les qualitats del professorat de música des d'una perspectiva holística que inclou tant aspectes tècnics de la professió com altres atributs de caire més personal. [...]
This dissertation identifies and examines the qualities of music teachers from a holistic perspective which includes both technical and personal aspects. This comprehensive view of the qualities of teachers has been approached by combining a competence-based approach with a humanistic orientation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2012  
7.
331 p, 2.2 MB La Cançó amb text improvisat : disseny i experimentació d'una proposta interdisciplinària per a Primària / Casals Ibañez, Albert ; Vilar, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Ayats Abeyà, Jaume, 1960-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Art i de Musicologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
La tesi es centra en l'anàlisi d'un producte cultural d'interès etnomusicològic -la cançó amb text improvisat- i en els usos que pot tenir a nivell d'educació primària. La recerca es circumscriu en el context català i té una clara orientació en el camp de la didàctica de la música. [...]
The thesis focuses on the analysis of a cultural product of ethnomusical interest - song with improvised lyrics - and its possible uses in primary education. The research is restricted to the Catalan context and is clearly orientated towards the field of music didactics. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009  
8.
6 p, 126.5 KB Didàctica de la Música I [21991] / Vilar, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
9.
141 p, 5.6 MB Aprenentatge musical amb mètodes d'aprenentatge cooperatiu / Vidal i Arasa, Joan Francesc ; Vilar, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Duran Gisbert, David, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Enfront les metodologies tradicionals centrades en la figura del professor i la utilització de manuals d'aprenentatge de caràcter conductista, la utilització de metodologies cooperatives per a l'ensenyament i l'aprenentatge musical incrementa significativament el debat a l'aula i proporciona una perspectiva heurística del fet creatiu, que afavoreix la construcció del coneixement musical.
2008  
10.
178 p, 986.1 KB El conjunt instrumental Orff com a dinamitzador de la motivació en els alumnes de música de 1r d'ESO / Carrillo, Carmen (Carrillo Aguilera) ; Vilar Monmany, Mercè, tut. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
 Resum: partint del problema inicial de la manca de motivació dels meus alumnes de 1r d'ESO per la matèria de música, l'objectiu principal d'aquesta recerca és analitzar l'efecte de la intervenció amb el conjunt instrumental Orff en la motivació d'aquests nois i noies. [...]
2007  

UAB Digital Repository of Documents : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
See also: similar author names
1 Vilar, Mariano
2 Vilar, Marta
4 Vilar, Mercè,
1 Vilar, Miguel
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.