Results overview: Found 5 records in 0.02 seconds.
Articles, 3 records found
Research literature, 2 records found
Articles 3 records found  
1.
1 p, 440.5 KB The Last Moustaches: A Pair of Post-Victorian Poets, Subjects Who Survived Their Queen / Philbrick, Charles
1963
Wormwood Review, Vol. 3 Núm. 1, Issue 9 (1963) , p. 1  
2.
2 p, 520.5 KB A Queen / Berke, Judith
1980
Wormwood Review, Vol. 20 Núm. 1, Issue 77 (1980) , p. 6  
3.
24 p, 555.5 KB Funcionalizando o feminino : a irmã-rainha-mãe-esposa-penitente 'sem nome' em Gregorius de Hartmann von Aue / Silva, Daniele Gallindo Gonçalves (Universidade Federal de Pelotas (Brazil))
Tendo como base teórica a Namenforschung de Friedhelm Debus e as pesquisas de Gênero de Judith Butler, o presente trabalho pretende discutir as relações estabelecidas entre a personagem masculina, tema da narrativa, e sua mãe/esposa. [...]
Based on the theoretical Namenforschung by Friedhelm Debus and the Gender research by Judith Butler, this paper discusses the relationship established between the male character, theme of the narrative, and his mother/wife. [...]

2013
Mirabilia, Núm. 17 (juliol-desembre 2013) , p. 394-417  

Research literature 2 records found  
1.
71 p, 28.9 MB Drag me to fame : proposta de llançament d'una artista drag queen / Montlleó i Badia, Judit ; Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Proposta de llançament de la marca personal d'una drag queen especialitzada en maquillatge a escala nacional, per donar-la a conèixer i diferenciar-la de la resta d'artistes de la seva competència. [...]
Propuesta de lanzamiento de la marca personal de una drag queen especializada en maquillaje a escala nacional, para darla a conocer y diferenciarla del resto de artistas de su competencia. El objetivo de este proyecto es hacer que su arte llegue a un público mucho más amplio y pueda crecer como artista, con una nueva estrategia de márqueting y plan de comunicación para el primer año.
Lauch proposal of the personal brand of a drag queen specialized in makeup on a national scale, to make her known and differentiate her from the rest of the artists of her competition, The objective of this project is to make her art reach a much wider audience and grow as an artist, with a new marketing straregy and communication plan for the first year.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
67 p, 40.2 MB De J a G, retrat d'una Drag Queen / Diago Carnero, Aina ; Calderer Reig, Cristina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
De J a G és un projecte fotogràfic d'elaboració i planificació d'un Zine centrat en la Gertha, una Drag Queen de Barcelona. L'objectiu d'aquest és reivindicar l'art del Drag retratant el procés creatiu per tal de donar visibilitat a tot el treball artístic i personal que hi ha darrere.
De J a G es un proyecto fotográfico de elaboración y planificación de un Zine centrado en Gertha, una Drag Queen de Barcelona. El objetivo de este es reivindicar el arte del Drag retratando el proceso creativo para dar visibilidad a todo el trabajo artístico y personal que hay detrás.
From J to G is a photographic project. The aim of the Zine focused on Gertha, a Drag Queen from Barcelona, is to defend the art of the Drag by portraying the creative process to give visibility to all the personal and artistic work behind it.

2018
Grau en Comunicació Audiovisual [968]
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.