Results overview: Found 2 records in 0.02 seconds.
Research literature, 1 records found
Course materials, 1 records found
Research literature 1 records found  
1.
80 p, 3.7 MB La guerrilla de Netflix / Escobar Tortosa, Patricia ; Pallares Semente, Xavier Miquel ; Casablancas Segura, Carme, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest estudi té com a principal objectiu aprofundir en el marc conceptual del màrqueting de guerrilla, tant en els conceptes teòrics d'aquest terme, com en l'ús que es fa d'aquest tipus de màrqueting en el context de les empreses privades. [...]
Este estudio tiene como principal objetivo profundizar en el marco conceptual del marketing de guerrilla, tanto en los conceptos teóricos de este término, como en el uso que se hace de este tipo de marketing en el contexto de las empresas privadas. [...]
The main objective of this study is to investigate the conceptual framework of guerrilla marketing, both in a theoretical and practical perspective within the context of private companies. It is pretended to identify which target is the most receptive to guerrilla stimuli and to analyze the different techniques and tools that companies use to increase the consumer's purchase intention. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  

Course materials 1 records found  
1.
2 p, 314.1 KB Estructura de la Comunicació de Masses II [20719] / Sabaté Pallares, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2009-10
Llicenciat en Periodisme [72]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.