Results overview: Found 32 records in 0.03 seconds.
Articles, 11 records found
Contributions to meetings and congresses, 1 records found
Books and collections, 1 records found
Research literature, 17 records found
Course materials, 2 records found
Articles 11 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
38 p, 2.1 MB Comunicación populista y estrategia temática en la cuenta oficial de Instagram de los candidatos españoles durante las campañas del 28A y el 10N de 2019 / Lava Santos, David (Universitat de València)
La presente investigación pretende contribuir al estudio del mensaje populista en Instagram, red social ya consolidada como herramienta digital de difusión política en periodos electorales. Mediante el empleo de un análisis de contenido que combina metodologías tanto cuantitativas como cualitativas, se han analizado las publicaciones (N = 386) subidas a la cuenta oficial de Instagram de los principales candidatos a presidir el Gobierno central durante las dos campañas electorales de las elecciones generales celebradas en 2019 en España. [...]
Aquesta investigació pretén contribuir a l'estudi del missatge populista a Instagram, xarxa social ja consolidada com a eina digital de difusió política en períodes electorals. Mitjançant la utilització d'una anàlisi de contingut que combina metodologies tant quantitatives com qualitatives, s'han analitzat les publicacions (N = 386) pujades al compte oficial d'Instagram dels principals candidats a presidir el Govern central durant les dues campanyes electorals de les eleccions generals celebrades el 2019 a Espanya. [...]
This research aims to contribute to the study of the populist message on Instagram, a social network already consolidated as a digital tool for political dissemination in electoral periods. Using a content analysis that combines both quantitative and qualitative methodologies, we analysed the publications (N = 386) uploaded to the official Instagram account of the main candidates for the presidency of the central government during the two electoral campaigns of the general elections held in 2019 in Spain. [...]

2023 - 10.5565/rev/papers.3082
Papers : revista de sociologia, Vol. 108 Núm. 1 (2023) , p. e3082 (Artículos)  
2.
20 p, 300.5 KB Gestión de las redes sociales en las campañas electorales españolas en 2019 / Gonzálvez Vallés, Juan Enrique (Universidad Complutense de Madrid) ; Barrientos Báez, Almudena (Universidad Complutense de Madrid) ; Caldevilla Domínguez, David (Universidad Complutense de Madrid)
El objeto de estudio de este trabajo es el análisis de la estrategia de comunicación que llevan a cabo los partidos políticos españoles durante las distintas convocatorias electorales en el año 2019 en las redes sociales. [...]
L'objecte d'estudi d'aquest treball és l'anàlisi de l'estratègia de comunicació que van fer els partits polítics espanyols durant les diferents convocatòries electorals l'any 2019 a les xarxes socials. [...]
This work analyses the communication strategies on social networks by Spanish political parties during the various elections of 2019. It analyses in detail their activity, their ability to generate a feeling of belonging and the different forms of interaction of these formations, and the most successful formats. [...]

2021 - 10.5565/rev/analisi.3347
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Vol. 65 (2021) , p. 67-86 (Articles)  
3.
9 p, 6.1 MB Reinici dels treballs als jaciments del pleistocè inferior del complex d'Incarcal (Crespià, Pla de l'Estany) : campanyes 2009-2013 / Madurell-Malapeira, Joan (Institut Català de Paleontologia Miquel Crusafont) ; Martínez Navarro, Bienvenido (Institut Català de Paleoecologia Humana i Evolució Social)
2017
Tribuna d'arqueologia, Vol. 2013-2014 (Abril 2017) , p. 106-114  
4.
20 p, 795.9 KB Sa Nitja. Gestió del patrimoni Mediterrani: Resultats de les campanyes de prospecció a la ciutat romana de Sanisera (Es Mercadal - Menorca) / Contreras Rodrigo, Fernando ; Hernández, J. S. ; Segura Ortí, Marta ; Esteban, J. ; Kirchner, Helena 1963- ; Pujol i Canelles, Miquel
Exemplar dedicat a: Homenatge al Dr. Pere de Palol/3.
1996-1997
Annals de l'Institut d'Estudis Gironins, Núm. 38 (1996-1997) , p. 1649-1669  
5.
12 p, 3.5 MB Aportacions de les darreres campanyes d'excavació al poblat lacustre de La Draga (Banyoles, Pla de l'Estany) / Bosch Lloret, Àngel (Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles) ; Chinchilla, Júlia (Escola Superior de Conservació i Restauració de Béns Culturals de Catalunya) ; Palomo Pérez, Antoni ; Tarrús, Josep (Museu Arqueològic Comarcal de Banyoles)
2005
Quadern de treball, Núm. 15 (2005) , p. 135-146  
6.
26 p, 38.1 MB Puig Castellar de Biosca (La Segarra) : una fortificació de segle II aC a l'interior de Catalunya. (Campanyes 2013-2015) / Pera i Isern, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; Rodrigo Requena, Esther (Institut Català d'Arqueologia Clàssica) ; Romaní i Sala, Núria ; Padrós i Font, Núria ; Guitart i Duran, Josep, 1946-, 1946- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana) ; de Solà, Gemma ; Carreras Monfort, César (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de l'Antiguitat i de l'Edat Mitjana)
Les darreres campanyes d'excavació han posat al descobert les restes del que havia estat una fortalesa dels primers temps de la conquesta romana a les Terres de Ponent. L'establiment ocupa el cim d'un turó que domina visualment bona part de la vall del riu Llobregós. [...]
2018
Tribuna d'arqueologia, 2018, p. 31-56  
7.
14 p, 161.2 KB Cap a l'americanització de les campanyes electorals? : L'ús de Facebook i Twitter a Espanya, Estats Units i Noruega / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Roca Trenchs, Núria Candela (Universitat Autònoma de Barcelona)
La primera victòria electoral d'Obama va demostrar que, per guanyar unes eleccions, cal tenir presència a les xarxes socials: és innegable que a la majoria dels països desenvolupats les campanyes en línia estan reemplaçant les campanyes tradicionals. [...]
La primera victoria electoral de Obama demostró que, para ganar unas elecciones, es necesario tener presencia en las redes sociales: es innegable que en la mayoría de los países desarrollados las campañas en línea están reemplazando a las campañas tradicionales. [...]
The first Obama's victory proved to the world that in order to win a campaign social networks are essential: it is undeniable that in almost all the "developed" countries on line campaigns are (more or less) slowly but inexorably replacing actual campaigns. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3072
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 87-100 (Articles)
2 documents
8.
28 p, 454.8 KB Ceràmica trobada a l'excavació de la vil·la romana i el castell de Cubelles, campanyes 1994-1995 / López Mullor, Albert (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Servei de Patrimoni Arquitectònic) ; Fierro Macía, Xavier (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Servei de Patrimoni Arquitectònic) ; Caixal i Mata, Àlvar (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Servei de Patrimoni Arquitectònic)
1998
Miscel·lània penedesenca, Vol. 23 (1998) , p. 7-34  
9.
51 p, 1.1 MB Resultats de les darreres campanyes d'excavació a l'establiment ibèric i la vil·la romana de Darró (Vilanova i la Geltrú, Garraf) / López Mullor, Albert (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Servei de Patrimoni Arquitectònic) ; Fierro Macía, Xavier (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Servei de Patrimoni Arquitectònic) ; Riera Rullan, Mateu (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Servei de Patrimoni Arquitectònic) ; Suau Lleal, Laura (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Servei de Patrimoni Arquitectònic)
Entre 1996 i 1998, s'han dut a terme nombrosos treballs a Darró. En aquesta comunicació presentem els que han afectat la zona O del jaciment, situada a ponent; en el decurs dels quals s'han estudiat bàsicament dues cases del poblat ibèric, que van funcionar entre el començament del segle 11 i mitjan segle 1 aC (les núm. [...]
1999
Miscel·lània penedesenca, Vol. 24 (1999) , p. 217-268  
10.
8 p, 76.3 KB Internet, campanyes electorals i ciutadans : l'estat de la qüestió / Anduiza Perea, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Aquest article repassa com internet està afectant els processos electorals i, en particular, el desenvolupament i les conseqüències de les campanyes segons la investigació existent. Les principals conclusions d'aquesta revisió de la literatura apunten que existeix una distància important entre les potencialitats que aquest nou mitjà ofereix tant a partits com a ciutadans i la realitat dels usos que tots dos en fan. [...]
This article reviews how, according to current research, the internet is affecting electoral processes and, in particular, the development and consequences of campaigns. The main conclusions of this review of the literature state that there is a significant distance between the potential offered by this new medium, both to parties and citizens, and how it is actually used by everyone concerned. [...]

2009
Quaderns del CAC, Núm. 33 (Desembre 2009) , p. 5-12  

Articles : 11 records found   1 - 10next  jump to record:
Contributions to meetings and congresses 1 records found  
1.
9 p, 1.3 MB Estat de la recerca en el nucli ibèric del Cogulló (Sallent, Bages). Campanyes 2002-2010 / Asensio Vilaró, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sànchez, Eduard, 1958- (Arqueociència SL)
L'any 2002 s'endega una nova etapa d'intervencions en el marc d'un projecte programat que té com objectiu principal la recuperació i dinamització del jaciment; projecte promogut i finançat essencialment des del mateix ajuntament de Sallent. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Cultura, 2014
II Jornades d'Arqueologia de la Catalunya Central. Vic, 13, 14 i 15 de desembre de 2012. Museu Episcopal. pag 110-118 (2014)  

Books and collections 1 records found  
1.
1 p, 82.8 KB Cost de les campanyes de publicitat institucionals / Universitat Autònoma de Barcelona
2011-
11 documents

Research literature 17 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
107 p, 10.7 MB La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso / Losada Rodríguez, David ; Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...]
La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...]
The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
2.
134 p, 2.1 MB «Estudio de caso de la traducción de la oralidad ficticia en las campañas de los orcos en Dawn of War I : Winter Assault y Dawn of War II : Retribution» / Paredes Quevedo, Romina ; Arias-Badia, Blanca, dir. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge)
Aquest estudi de cas aborda la traducció de l'oralitat fictícia de l'idiolecte dels orcs en els subtítols en espanyol i francès de les campanyes dels orcs en el videojoc Winter Assault de l'expansió de Dawn of War I i Retribution de l'expansió Dawn of War II de l'univers de Warhammer 40. [...]
Este estudio de caso aborda la traducción de la oralidad ficticia del idiolecto de los orcos en los subtítulos en español y francés de las campañas de los orcos en el videojuego Winter Assault de la expansión de Dawn of War I y Retribution de la expansión Dawn of War II del universo de Warhammer 40. [...]
This case study addresses the translation of fictive orality of the orc idiolect in the Spanish and French subtitling of the orc campaigns in the video game Dawn of War I: Winter Assault and Dawn of War II: Retribution, from Warhammer 40,000 world. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2019
Traducció Audiovisual [1349]  
3.
143 p, 9.0 MB La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial / Folch Palmés, Laia ; Martínez Moral, Alejandro ; Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. [...]
Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. [...]
Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
51 p, 621.5 KB Adaptación de campañas publicitarias del inglés al español : un estudio comparativo / Batet Sendra, Mònica ; West, Sarah Julia, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball s'analitzen vuit anuncis de multinacionals originalment emesos en anglès i es comparen amb la seva adaptació al castellà. Prèviament, es descriuen les tècniques de marketing, de traducció i els recursos lingüístics i audiovisuals utilitzats per tal de familiaritzar-se amb els receptors de cada una de les cultures. [...]
En este trabajo se analizan ocho anuncios de multinacionales emitidos originalmente en inglés y se comparan con su adaptación al español. Previamente, se describen las técnicas de marketing, de traducción y los recursos lingüísticos y audiovisuales usados para familiarizarse con los receptores de cada una de las culturas. [...]
In this paper eight advertisements from multinationals originally broadcast in English are analysed and compared to their adaptation in Spanish. Prior to this, marketing and translation techniques, together with linguistic and audiovisual resources, are introduced to familiarise the reader with the target audience of each culture. [...]

2020
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
5.
39 p, 755.0 KB Radicalización de las campañas anti-género de la extrema derecha. Hablemos de : España / Guillén Felgueras, Ana ; León, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En les últimes dècades s'ha avançat significativament en la conquesta dels drets per a les dones amb polítiques d'igualtat. No obstant això, s'han anat desenvolupant, paral·lelament, campanyes anti-gènere sota el concepte paraigua "ideologia de gènere". [...]
En las últimas décadas se ha avanzado significativamente en la conquista de derechos para las mujeres con políticas de igualdad. Sin embargo, se han ido desarrollando, paralelamente, campañas anti-género bajo el concepto paraguas "ideología de género". [...]
In the last decades, significant progress has been made in the conquest of rights for women with equality policies. However, anti-gender campaigns have gone in parallel under the umbrella concept of "gender ideology". [...]

2020
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
6.
77 p, 1.8 MB El consum responsable a les campanyes institucionals de publicitat i comunicació del sector públic estatal a Espanya (2006-2017) / Paco Abenoza, Clara ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball situa la realitat de la publicitat institucional a Espanya vinculada al consum responsable i també en fa una anàlisi cronològica des del 2006 fins al 2017. Aquesta anàlisi es fa a partir de xifres i continguts de cada campanya recollida als Informes Anuals de Comunicació i Publicitat Institucional. [...]
El trabajo sitúa la realidad de la publicidad institucional en España vinculada al consumo responsable y también hace un análisis cronológico des del 2006 hasta el 2017. Este análisis se realiza a partir 3 de cifras y contenidos de cada campaña recogida en los Informes Anuales de Comunicación y Publicidad Institucional. [...]
The document shows the reality of the institutional advertising in Spain linked to responsible consumption. It also shows a chronological analysis from 2006 to 2017 of these advertisings. This analysis is made from data and content of each campaign collected in the Annual Report of Institutional and Commercial Communication. [...]

2019
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
522 p, 4.8 MB L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma? / Roca Trenchs, Núria Candela ; Cervi, Laura, dir. ; Pérez Tornero, José Manuel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...]
The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
8.
53 p, 935.6 KB Medición y evaluación de los valores que se vehiculan en las campañas de la ONG animalista PETA / Casals Casas, Ariadna Laia ; Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) és la major organització animalista a nivell mundial. En un moment en el qual els drets dels animals s'estan tenint cada vegada més en compte, aquest treball pretén mesurar la càrrega de valors transmesa en els seus anuncis mitjançant un protocol basat en tests de recepció.
PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) es la mayor organización animalista a nivel mundial. En un momento en el que los derechos de los animales se están teniendo cada vez más en cuenta, este trabajo pretende medir la carga de valores transmitida en sus anuncios mediante un protocolo basado en tests de recepción.
PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) is the largest animal organization in the world. At a time when animal rights are being increasingly taken into account, this work aims to measure the load of values transmitted in their advertisements through a protocol based on reception tests.

2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
46 p, 873.8 KB El relat dels Comuns : les campanyes d'En Comú Podem, primera pedra d'una nova identiat política / Ribas Vilanova, Jaume ; Guimerà Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén estudiar com s'ha creat un nou discurs polític a Catalunya. S'han analitzat les campanyes d'En Comú Podem per a les eleccions generals espanyoles del 20 de desembre de 2015 i el 26 de juny de 2016 a través dels propis documents interns de la candidatura, articles de premsa, conferències i entrevistes. [...]
El trabajo pretende estudiar como se ha creado un nuevo discurso político en Cataluña. Se han analizado las campañas de En Comú Podem para las elecciones generales españolas del 20 de diciembre de 2015 y el 26 de junio de 2016 a través de los propios documentos internos de la candidatura, artículos de prensa, conferencias y entrevistas. [...]
The work aims to study how a new political discourse has emerged in Catalonia. There have been analysed the campaigns fort the Spanish general election of the 20th of December 2015 and 26th of June 2016 of the coalition En Comú Podem through its own internal documents, press articles, conferences and interviews. [...]

2017
Grau en Periodisme [971]  
10.
72 p, 1.8 MB Campañas publicitarias con objetivo social, en formato de spot, emitidas por las redes sociales de Facebook y Youtube sobre los refugiados del conflicto sirio en 2015/2016 en los países de españa y alemania / Milcevicová, Lívia ; Lage Fombuena, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball investiga si hi ha una diferència entre la quantitat d'emissions d'espots sobre la crisi dels refugiats sirians i si existeix una diferència a nivell de preocpuació als dos països.
El trabajo investiga si hay una diferencia entre la cantidad de emisiones de spots sobre la crisis de los refugiados sirios y si existe una diferencia a nivel de preocpuación en los dos países.
The thisis investigates if there is a difference between the quantity of broadcasts of spots on the crisis of the Syrian refugees and if there is a difference in the level of concern between the spanish and the german population in regard of this topic.

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Research literature : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 2 records found  
1.
6 p, 114.1 KB Creació i Organització de Campanyes Electorals [104793] / Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu és proporcionar als estudiants les eines teòriques i pràctiques per a la planificació, la creació i la gestió de la comunicació oral, escrita, audiovisual i digital a les campanyes electorals. [...]
The aim is to provide students with the theoretical and practical tools for planning, creating and managing oral, written, audiovisual and digital communication in election campaigns. Guidelines are also given to analyze the various elements and actors involved in election campaigns, such as electoral systems, candidates, and voters, the impact of social media and Voting Advice Applications (VAA), how emotions influence electoral behavior and how it should be considered when preparing election campaigns. [...]
El objetivo es proporcionar a los estudiantes las herramientas teóricas y prácticas para la planificación, creación y gestión de la comunicación oral, escrita, audiovisual, digital en las campañas electorales. [...]

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
2.
6 p, 113.7 KB Creació i Organització de Campanyes Electorals [104793] / Blasco Duatis, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu és proporcionar als estudiants les eines teòriques i pràctiques per a la planificació, la creació i la gestió de la comunicació oral, escrita, audiovisual i digital a les campanyes electorals. [...]
The aim is to provide students with the theoretical and practical tools for planning, creating and managing oral, written, audiovisual and digital communication in election campaigns. Guidelines are also given to analyze the various elements and actors involved in election campaigns, such as electoral systems, candidates, and voters, the impact of social media and Voting Advice Applications (VAA), how emotions influence electoral behavior and how it should be considered when preparing election campaigns.
El objetivo es proporcionar a los estudiantes las herramientas teóricas y prácticas para la planificación, creación y gestión de la comunicación oral, escrita, audiovisual, digital en las campañas electorales. [...]

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.