1.
|
107 p, 10.7 MB |
La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso
/
Losada Rodríguez, David ;
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...] La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...] The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
2.
|
134 p, 2.1 MB |
«Estudio de caso de la traducción de la oralidad ficticia en las campañas de los orcos en Dawn of War I : Winter Assault y Dawn of War II : Retribution»
/
Paredes Quevedo, Romina ;
Arias-Badia, Blanca, dir. (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Traducció i Ciències del Llenguatge)
Aquest estudi de cas aborda la traducció de l'oralitat fictícia de l'idiolecte dels orcs en els subtítols en espanyol i francès de les campanyes dels orcs en el videojoc Winter Assault de l'expansió de Dawn of War I i Retribution de l'expansió Dawn of War II de l'univers de Warhammer 40. [...] Este estudio de caso aborda la traducción de la oralidad ficticia del idiolecto de los orcos en los subtítulos en español y francés de las campañas de los orcos en el videojuego Winter Assault de la expansión de Dawn of War I y Retribution de la expansión Dawn of War II del universo de Warhammer 40. [...] This case study addresses the translation of fictive orality of the orc idiolect in the Spanish and French subtitling of the orc campaigns in the video game Dawn of War I: Winter Assault and Dawn of War II: Retribution, from Warhammer 40,000 world. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2019 Traducció Audiovisual [1349]
|
|
3.
|
143 p, 9.0 MB |
La importancia de la cultura corporativa de las organizaciones en la elección de un influencer que las represente en campañas de comunicación commercial
/
Folch Palmés, Laia ;
Martínez Moral, Alejandro ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Xarxes Socials s'han consolidat com un aparador per a les empreses, i els influencers s'han convertit en un mitjà de comunicació més. En aquest treball s'han analitzat sis casos de col·laboració entre influencers i organitzacions per determinar si aquestes tenen en compte la seva cultura corporativa en l'elecció d'un influencer que les representi. [...] Las Redes Sociales se han consolidado como un escaparate para las empresas, y los Influencers se han convertido en un medio de comunicación más. En este trabajo se han analizado seis casos de colaboración entre influencers y organizaciones para determinar si estas tienen en cuenta su cultura corporativa en la elección de un influencer que las represente. [...] Social Networks have established themselves as a showcase for companies, and Influencers have become a new mean of communication. In this research, six cases of collaboration between influencers and organizations have been analyzed to determine if organizations take their corporate culture into account in choosing an influencer to represent them. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
51 p, 621.5 KB |
Adaptación de campañas publicitarias del inglés al español : un estudio comparativo
/
Batet Sendra, Mònica ;
West, Sarah Julia, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest treball s'analitzen vuit anuncis de multinacionals originalment emesos en anglès i es comparen amb la seva adaptació al castellà. Prèviament, es descriuen les tècniques de marketing, de traducció i els recursos lingüístics i audiovisuals utilitzats per tal de familiaritzar-se amb els receptors de cada una de les cultures. [...] En este trabajo se analizan ocho anuncios de multinacionales emitidos originalmente en inglés y se comparan con su adaptación al español. Previamente, se describen las técnicas de marketing, de traducción y los recursos lingüísticos y audiovisuales usados para familiarizarse con los receptores de cada una de las culturas. [...] In this paper eight advertisements from multinationals originally broadcast in English are analysed and compared to their adaptation in Spanish. Prior to this, marketing and translation techniques, together with linguistic and audiovisual resources, are introduced to familiarise the reader with the target audience of each culture. [...]
2020 Grau en Traducció i Interpretació [1202]
|
|
5.
|
39 p, 755.0 KB |
Radicalización de las campañas anti-género de la extrema derecha. Hablemos de : España
/
Guillén Felgueras, Ana ;
León, Margarita, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En les últimes dècades s'ha avançat significativament en la conquesta dels drets per a les dones amb polítiques d'igualtat. No obstant això, s'han anat desenvolupant, paral·lelament, campanyes anti-gènere sota el concepte paraigua "ideologia de gènere". [...] En las últimas décadas se ha avanzado significativamente en la conquista de derechos para las mujeres con políticas de igualdad. Sin embargo, se han ido desarrollando, paralelamente, campañas anti-género bajo el concepto paraguas "ideología de género". [...] In the last decades, significant progress has been made in the conquest of rights for women with equality policies. However, anti-gender campaigns have gone in parallel under the umbrella concept of "gender ideology". [...]
2020 Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documents
|
|
6.
|
77 p, 1.8 MB |
El consum responsable a les campanyes institucionals de publicitat i comunicació del sector públic estatal a Espanya (2006-2017)
/
Paco Abenoza, Clara ;
Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball situa la realitat de la publicitat institucional a Espanya vinculada al consum responsable i també en fa una anàlisi cronològica des del 2006 fins al 2017. Aquesta anàlisi es fa a partir de xifres i continguts de cada campanya recollida als Informes Anuals de Comunicació i Publicitat Institucional. [...] El trabajo sitúa la realidad de la publicidad institucional en España vinculada al consumo responsable y también hace un análisis cronológico des del 2006 hasta el 2017. Este análisis se realiza a partir 3 de cifras y contenidos de cada campaña recogida en los Informes Anuales de Comunicación y Publicidad Institucional. [...] The document shows the reality of the institutional advertising in Spain linked to responsible consumption. It also shows a chronological analysis from 2006 to 2017 of these advertisings. This analysis is made from data and content of each campaign collected in the Annual Report of Institutional and Commercial Communication. [...]
2019 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
7.
|
522 p, 4.8 MB |
L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma?
/
Roca Trenchs, Núria Candela ;
Cervi, Laura, dir. ;
Pérez Tornero, José Manuel, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...] The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]
[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.
|
|
8.
|
53 p, 935.6 KB |
Medición y evaluación de los valores que se vehiculan en las campañas de la ONG animalista PETA
/
Casals Casas, Ariadna Laia ;
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) és la major organització animalista a nivell mundial. En un moment en el qual els drets dels animals s'estan tenint cada vegada més en compte, aquest treball pretén mesurar la càrrega de valors transmesa en els seus anuncis mitjançant un protocol basat en tests de recepció. PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) es la mayor organización animalista a nivel mundial. En un momento en el que los derechos de los animales se están teniendo cada vez más en cuenta, este trabajo pretende medir la carga de valores transmitida en sus anuncios mediante un protocolo basado en tests de recepción. PETA (People for the Ethical Treatment of Animals) is the largest animal organization in the world. At a time when animal rights are being increasingly taken into account, this work aims to measure the load of values transmitted in their advertisements through a protocol based on reception tests.
2018 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
9.
|
46 p, 873.8 KB |
El relat dels Comuns : les campanyes d'En Comú Podem, primera pedra d'una nova identiat política
/
Ribas Vilanova, Jaume ;
Guimerà Orts, Josep Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén estudiar com s'ha creat un nou discurs polític a Catalunya. S'han analitzat les campanyes d'En Comú Podem per a les eleccions generals espanyoles del 20 de desembre de 2015 i el 26 de juny de 2016 a través dels propis documents interns de la candidatura, articles de premsa, conferències i entrevistes. [...] El trabajo pretende estudiar como se ha creado un nuevo discurso político en Cataluña. Se han analizado las campañas de En Comú Podem para las elecciones generales españolas del 20 de diciembre de 2015 y el 26 de junio de 2016 a través de los propios documentos internos de la candidatura, artículos de prensa, conferencias y entrevistas. [...] The work aims to study how a new political discourse has emerged in Catalonia. There have been analysed the campaigns fort the Spanish general election of the 20th of December 2015 and 26th of June 2016 of the coalition En Comú Podem through its own internal documents, press articles, conferences and interviews. [...]
2017 Grau en Periodisme [971]
|
|
10.
|
|