Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 5 registros  La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
38 p, 421.2 KB L'educació postobligatòria a Catalunya. Eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges)
2009
Quaderns d'avaluació, Núm. 14 (2009) , p. 6-42  
2.
138 p, 1.1 MB L'Educació postobligatòria a Catalunya : eixos de desigualtat en les trajectòries formatives més enllà de l'ESO / Subirats, Joan (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Isaac (Universitat Oberta de Catalunya) ; Albaigés, Bernat (Síndic de Greuges) ; Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu (Catalunya) ; Catalunya. Departament d'Educació
El sistema educatiu català (i també l'espanyol) presenta un nombre de joves que acaben l'ensenyament secundari obligatori (ESO) sense graduació, així com també un desinterès de bona part d'aquest jovent a continuar formant-se posteriorment. [...]
Barcelona : Consell Superior d'Avaluació del Sistema Educatiu, 2010. (Informes d'avaluació ; 15)  
3.
410 p, 6.3 MB Autonomies i desigualtats a Espanya : percepcions, evolució social i polítiques de benestar / Gallego Calderón, Raquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Subirats, Joan, (Subirats i Humet) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Adelantado Gimeno, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Alfama, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Barberà, Pablo (New York University) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Couceiro López, Mariña (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cruells, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González Motos, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació i Equitat) ; Iglesias, Mariela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Monteiro, María Gabriela (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Riba i Romeva, Clara (Universitat Pompeu Fabra. Departament de Ciències Polítiques i Socials) ; Souto, Julio (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Institut d'Estudis Autonòmics (Catalunya)
[Barcelona] : Generalitat de Catalunya. Institut d'Estudis Autonòmics, 2011. (Con(textos) A ; 13.)  
4.
21 p, 114.9 KB Com valoren les famílies estrangeres l’educació preescolar? El paper de l’educació preescolar en l’increment de les oportunitats educatives per als fills i les famílies d’origen immigrant / Benito, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; González, Sheila (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Chela, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Alegre, Miquel Àngel, 1975- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Diversos autors han situat l’educació preescolar com una de les etapes educatives d’especial importància en l’assoliment d’una major equitat, en tant que instrument capaç d’atenuar els efectes que l’origen familiar provoca sobre el desenvolupament social i cognitiu de l’alumne. [...]
Des nombreux auteurs ont souligné l’importance de l’éducation préscolaire en ce qui concerne l’équité et en tant qu’instrument capable de diminuer les effets de l’origine familiale sur le développement social et cognitif des élèves. [...]
A number of authors have underlined the importance of preschool education in achieving greater equity as a means of attenuating the effect of family background on a student’s social and cognitive development. [...]
Son varios los autores que han situado la educación preescolar como una de las etapas educativas de especial importancia en la búsqueda de una mayor equidad, en tanto que instrumento capaz de atenuar los efectos que el origen familiar provoca sobre el desarrollo social y cognitivo de los alumnos. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya. Departament de Benestar Social i Família, 2011 (Ciutadania i Immigració ; 6)
Recerca i immigració III : Convocatòria ARAFI-2007, 2011, p. 113-133  
5.
306 p, 3.3 MB Les famílies davant l'elecció escolar : dilemes i desigualtats en la tria de centre a la ciutat de Barcelona / Alegre, Miquel Àngel, 1975- coord. ; Benito, Ricard ; González, Sheila ; Chela, Xènia ; Fundació Jaume Bofill
Aquest llibre aprofundeix en les motivacions que guien les famílies a l'hora de triar un centre on escolaritzar els seus fills o filles a P3 o bé a l'ESO. Analitza el pes de factors com el capital social i cultural de les famílies en l'elaboració de discurs i en la concreció de la tria; i estudia la incidència de determinats factors institucionals, més concretament, de la realitat de la xarxa i les polítiques d'accés escolar que delimiten les opcions d'elecció.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2010 (Polítiques (Fundació Jaume Bofill) ; 72.)  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.