Artículos publicados

Artículos publicados Encontrados 1 registros  La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
36 p, 628.1 KB Is there gender bias when creative directors judge advertising? Name cue effect in ad evaluation / Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
A lack of women in creative departments has been documented in previous research. These departments are seen as a male fraternity subculture in advertising agencies, where women experience many difficulties in their career progress. [...]
2016 - 10.1080/02650487.2015.1128868
International journal of advertising, Vol. 35 Núm. 6 (2016) , p. 1008-1023  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.