Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 26 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
13 p, 1.5 MB Perfectionistic Environments and Irrational Beliefs on the Transition to Elite Athletic Performance : A Longitudinal Study / Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pons, Joan (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Pallarès Parejo, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Muñoz-Justicia, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
This study aimed to longitudinally evaluate talented athletes' levels of perfectionism, irrational beliefs, and motivations with regard to their athletic careers. A total of 390 athletes from U14, U16, and junior categories (M = 15. [...]
2023 - 10.3390/ijerph20085561
International journal of environmental research and public health, Vol. 20 (april 2023)  
2.
7 p, 230.9 KB "No es solo pitar" : diseño e implementación de un taller de formación para árbitros y jueces de deporte escolar / Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Cruz Feliu, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
El objetivo de este trabajo es explicar cómo a partir de una demanda realizada por la Unió de Consells Esportius Catalans (UCEC), el Grup d'Estudis en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física (GEPE) diseñó e implementó un taller de formación dirigido a árbitros y jueces de deporte escolar. [...]
The purpose of this paper is to describe how the GEPE (Research Group in Sport and Exercise Psychology), in response to a demand from the UCEC (Group of Sport Councils of Catalunya), designed and implemented a workshop to train officials and judges in Catalan school sports. [...]
O objetivo deste trabalho é explicar como a partir de um pedido feito pela Unió de Consells Esportius Catalans (UCEC), o Grup d'Estudis en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física (GEPE) desenvolveu e implementou um workshop de formação destinado a árbitros e juízes de desportos escolares. [...]

2019 - 10.5093/rpadef2019a11
Revista de Psicología Aplicada al Deporte y el Ejercicio Físico, Vol. 4 Núm. 2 (2019)  
3.
5 p, 105.1 KB Entrenament Psicològic en Esports Específics [43890] / Palmí i Guerrero, Joan Emili ; Alcaraz Garcia, Saül ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant conegui les característiques bàsiques de diferents esports i les propostes d'intervenció psicològica per a cadascun d'ells. L'estudiant tindrà clar, a partir dels coneixements adquirits en els mòduls anteriors, un model base d'intervenció que s'adaptarà a cadascuna de les característiques i requeriments esportius. [...]
The objective of this module is that the student knows the basic characteristics of different sports and the proposals for psycho First of all, a sports classification is performed according to the different levels of relationship (type of track, number of particip 1 First of all, a sports classification is performed according to the different levels of relationship (type of track, number of particip Secondly, the most common psychological assessment systems applied to different sports are valued, and finally different pro.
El objetivo de este módulo es que el estudiante conozca las características básicas de diferentes deportes y las propuestas de intervención psicológica para cada uno de ellos. El estudiante tendrá claro, a partir de los conocimientos adquiridos en los módulos anteriores, un modelo base de intervención que adaptará a cada una de las características y requerimientos deportivos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documentos
4.
71 p, 4.3 MB Relación entre el feedback de los y las entrenadoras y el refinamiento de destrezas motrices en deportistas experimentados/as: una revisión sistemática / Merino Expósito, Victor ; Alcaraz Garcia, Saül, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Los tipos o características del feedback que proporcionan los y las entrenadoras tienen efecto sobre el refinamiento de destrezas motrices en deportistas experimentados/as. Por ello, se realiza una revisión sistemática con el objetivo examinar dicha relación y que, al mismo tiempo, permita extraer recomendaciones para los y las entrenadoras. [...]
Els tipus o característiques del feedback que proporcionen els i les entrenadores tenen efecte sobre el refinament de destreses motrius en esportistes experimentats. Per això, es realitza una revisió sistemàtica amb l'objectiu d'examinar aquesta relació i que, al mateix temps, permeti extraure recomanacions per als i les entrenadores. [...]

2021
Grau en Psicologia [1485]  
5.
3179x4494, 1.7 MB Failing to qualify for the Olympics : A Creative Nonfiction / Zamora Solé, Rocio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Regüela, Susana (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Viladrich, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
2022
International Conference on Qualitative Research in Sport and Exercise. Durham, United Kingdom, : 2022
2 documentos
6.
9 p, 737.0 KB Where Did All the Sport Go? Negative Impact of COVID-19 Lockdown on Life-Spheres and Mental Health of Spanish Young Athletes / Pons, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jordana, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
During the 2020, the pandemic caused by the massive spread of the SARS-CoV-2 coronavirus (COVID-19) resulted in a global crisis. In Spain, the COVID-19 pandemic caused a lockdown for almost 100 days and forced the sudden stop of sport practices and competitions. [...]
2020 - 10.3389/fpsyg.2020.611872
Frontiers in psychology, Vol. 11 (december 2020)  
7.
4 p, 103.2 KB Treball de Final de Màster [43894] / Alcaraz Garcia, Saül ; Ramis Laloux, Yago ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El Treball Final de Màster (TFM) té com a objectiu principal confrontar a l'estudiant amb un cas pràctic de recerca, avaluació i/o intervenció que tingui relació amb les activitats desenvolupades en els mòduls previs del pla d'estudis, amb els mòduls propis de pràctiques externes i amb les línies pròpies de recerca del professorat del màster. [...]
The Master's Degree Dissertation (MDD) aims at confronting the student with a practical case of research, evaluation and/or intervention related to the activities developed in the previous modules of the Master Program, to the external practices and to the lines of research of the supervisors of the master's degree. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo principal confrontar al estudiante con un caso práctico de investigación, evaluación y/o intervención que esté relacionado con las actividades desarrolladas en los módulos previos del plan de estudio, con los módulos propios de las prácticas externas, y/o con las líneas propias de investigación del profesorado del máster. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documentos
8.
5 p, 107.5 KB Iniciació Esportiva: Assessorament a Famílies i Entrenadors [43887] / Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Jordana, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Amblar Burgos, Eduardo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és que l'estudiant comprengui el paper dels diferents agents que intervenen en la iniciació esportiva (e. g. , famílies, entrenadors, companys, agents esportius) des de l'anàlisi i la comprensió dels processos psicològics implicats en aquesta etapa de carrera. [...]
The objective of this module is to help the student understand the role of the different agents involved in youth sport (e. g. , families, coaches, peers) from the analysis and comprehension of the psychological processes involved in this stage of the athletic career. [...]
El objetivo de este módulo es que el estudiante comprenda el papel de los diferentes agentes que intervienen en la iniciación deportiva (e. g. , familias, entrenadores, compañeros, agentes deportivos) desde el análisis y la comprensión de los procesos psicológicos implicados en la misma. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380]
3 documentos
9.
7 p, 113.2 KB Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament [102605] / Blasco, Tomás ; Borràs, Xavier ; Alcaraz Garcia, Saül ; Parrado Romero, Eva ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'assignatura "Processos Psicològics: Aprenentatge i Condicionament" continua la formació en Processos Psicològics iniciada a primer curs amb les assignatures "Processos Psicològics: Atenció i Percepció" i "Processos Psicològics: Motivació i Emoció", i que es completarà posteriorment amb "Processos Psicològics: Memòria" (2on curs, 2on semestre) i "Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge" (3er curs, 2on semestre). [...]
This subject belongs to the group of Psychological Processes Courses (Motivation and Emotion, Memory, Attention and Perception, and Thought and Language). Contents provide students with the main features and research strategies used in this field of knowledge. [...]
La asignatura "Procesos Psicológicos: Aprendizaje y Condicionamiento" continúa la formación en Procesos Psicológicos iniciada en primer curso con las asignaturas "Procesos Psicológicos: Atención y Percepción" y "Procesos Psicológicos: Motivación y Emoción", y que se completará posteriormente con "Procesos Psicológicos: Memoria" (2º curso, 2º semestre) y "Procesos Psicológicos: Pensamiento y Lenguaje" (3er curso, 2º semestre). [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos
10.
7 p, 111.6 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Fernández-Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Pons Bauzá, Joan ; Mejías Riquelme, José Tomás ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 26 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.