Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 19 registros  1 - 10siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
6 p, 109.5 KB Pràcticum II [102021] / Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
Nuestro sistema educativo contempla la etapa de 0 a 6 años organizada en dos ciclos: el primero de 0 a 3 años, y el segundo de 3 a 6. Es por ello que las prácticas de segundo tienen como objetivo fundamental que los estudiantes entren en contacto, como futuros profesionales, con una escuela de infantil, es decir, con un centro escolar donde se educan niños de 0 a 3 años. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
2.
7 p, 118.1 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Muzzi, Sandra ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica espe La "Didáctica del Conocimiento del Medio social y Natural Y" constituye una asignatur Objetivos formativos: 1. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
3.
7 p, 130.4 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banque Martinez, Neus ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Muzzi, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y la ciencias experimentales. [...]

2019-20
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
4.
5 p, 109.6 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
El mundo afronta retos y problemas importantes, complejos e interrelacionados, que afectan a los estilos de vida, los valores y el desarrollo. Los desafíos surgen de valores que han creado, y crean, sociedades insostenibles. [...]

2019-20
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documentos
5.
7 p, 92.5 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil II [101988] / Banque Martinez, Neus ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Muzzi, Sandra ; Calafell Subirá, Genina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i experimentals. La Didàctica del Coneixement del Medi Natural i Social en Ed. [...]
Context: It is a subjecte third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental. The Didactics of Knowledge of the Natural and Social Environment in Ed. [...]
Contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y la ciencias experimentales. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
6.
5 p, 82.9 KB Educació, sostenibilitat i consum [101639] / Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El món afronta reptes i problemes importants, complexos i interrelacionats, que afecten els estils de vida, els valors i el desenvolupament. Els desafiaments sorgeixen de valors que han creat, i creen, societats insostenibles. [...]
The world is facing major challenges and problems, complex and interrelated, affecting lifestyles, values and development. The challenges arise from values that have created, and create, unsustainable societies. [...]
El mundo afronta retos y problemas importantes, complejos e interrelacionados, que afectan a los estilos de vida, los valores y el desarrollo. Los desafíos surgen de valores que han creado, y crean, sociedades insostenibles. [...]

2018-19
Graduat o Graduada en Pedagogia [1211]
Graduat o Graduada en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documentos
7.
7 p, 90.2 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Calafell Subirá, Genina ; Fontán Rodríquez, Adelaida ; Banque Martinez, Neus ; Muzzi, Sandra ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Es tracta d'una assignatura obligatòria de tercer curs centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
context: It is a compulsory third year focused on a specific teaching shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental sciences. So from conception to implementation of the subject in the classroom, the two work areas based on an interdisciplinary structure. [...]
contextualización: Se trata de una asignatura obligatoria de tercer curso centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y las ciencias experimentales. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
8.
6 p, 82.2 KB Pràcticum II [102021] / Banque Martinez, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El nostre sistema educatiu contempla l'etapa de 0 a 6 anys organitzada en dos cicles: el primer de 0 a 3 anys i el segon de 3 a 6. És per això que les pràctiques de segon tenen com a objectiu fonamental que els estudiants entrin en contacte, com a futurs professionals, amb una escola bressol, és a dir, amb un centre escolar on s'eduquen infants de 0 a 3 anys. [...]
Our educational system includes the area that goes from 0 to 6 years, organized in two cycles: the first from 0 to 3 years, and the second from 3 to 6. This is why the second internship aimed that students get to know, as future professionals, a nursery school, a school that educate children from 0 to 3 years. [...]
Nuestro sistema educativo contempla la etapa de 0 a 6 años organizada en dos ciclos: el primero de 0 a 3 años, y el segundo de 3 a 6. Es por ello que las prácticas de segundo tienen como objetivo fundamental que los estudiantes entren en contacto, como futuros profesionales, con una escuela de infantil, es decir, con un centro escolar donde se educan niños de 0 a 3 años. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documentos
9.
137 p, 3.6 MB Avaluació de l'ambientalització curricular de l'assignatura Didàctica del coneixement del medi natural i social del Grau en Educación Infantil de la Universitat Autònoma de Barcelona / Rial Roset, Noèlia ; Mata Manzanares, Janet ; Calafell, Genina, tutora, (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Banqué, Neus, tutora, (Univesitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Raya, Jordi Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències
La Universitat Autònoma de Barcelona és una de les institucions que han apostat per la innovació i l'ambientalització curricular, això significa incorporar principis ambientals en els estudis. A la UAB, el grup de recerca Còmplex i el projecte IDES treballen per ambientalitzar les facultats dins el marc de l'Educació pel Desenvolupament Sostenible, en la qual el medi ambient esdevé objecte d'estudi però també el principal recurs didàctic. [...]
La Universidad Autónoma de Barcelona es una de las instituciones que han apostado por la innovación y la ambientalización curricular, esto significa incorporar principios ambientales en los estudios. [...]
The UAB is one of the institutions that has opted for the innovation and curriculum greening, this means the incorporation of environmental principles in their studies. The UAB research group called Cómplex and the project called IDES, are working for greening the studies within the framework of Education for Sustainable Development, in which the environment becomes an object of study but also the main teaching resource. [...]

2017
Graduat o Graduada en Ciències Ambientals [959]
2 documentos
10.
8 p, 997.2 KB La Feria de Ciencias, una oportunidad para ambientalizar una asignatura de la formación inicial de maestros en educación infantil / Calafell, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Banqué, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona)
La comunicación presenta la Feria de ciencias como una acción de ambientalización para introducir la sostenibilidad en una asignatura de didáctica de las ciencias del Grado de formación de maestros en Educación infantil. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 3117-3124  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 19 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.