Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 99 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
137 p, 1009.4 KB Premier League : una marca a explotar por los medios de comunicación / Urgell Fernández, Raúl ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball es busca fer una anàlisi sobre com alguns mitjans de comunicació utilitzen la Premier League, la lliga anglesa de futbol, com un producte a explotar per a revaloritzar-se. L'objectiu és estudiar la metodologia que segueixen aquests mitjans i les dificultats que afronten alguns al no ser els posseïdors dels drets de la Premier League.
En este trabajo se busca hacer un análisis sobre cómo algunos medios de comunicación utilizan la Premier League, la liga inglesa de fútbol, como un producto a explotar para revalorizarse. El objetivo es estudiar la metodología que siguen estos medios y las dificultades que afrontan algunos al no ser los poseedores de los derechos de la Premier League.
This work aims to do an analysis of how some media outlets use the Premier League, the English soccer league, as a product to exploit in order to revalue themselves. The objective is to study the methodology followed by these media and the difficulties faced by some of them as they are not the owners of the Premier League rights.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
88 p, 6.1 MB Anàlisi de l'estratègia digital del Real Betis Balompié durant la Copa del Rey 2021-2022 a TikTok / Rodríguez Sola, Christian ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball pretén analitzar quina és l'estratègia de continguts que el Real Betis va seguir al seu compte de TikTok durant la Copa del Rey 2021-2022. L'objectiu és conèixer com un club de primera divisió aborda una estratègia de continguts digital durant una competició i observar el comportament que els seguidors tenen davant dels continguts generats pel club. [...]
El trabajo pretende analizar cuál es la estrategia de contenidos que el Real Betis siguió en su cuenta de TikTok durante la Copa del Rey 2021-2022. El objetivo es conocer como un club de primera división aborda una estrategia de contenidos digital durante una competición y observar el comportamiento que los seguidores tienen ante los contenidos generados por el club. [...]
The aim of the study is to analyse the content strategy that Real Betis followed on its TikTok account during the Copa del Rey 2021-2022. The objective is to find out how a first division club approaches a digital content strategy during a competition and to observe the behaviour that fans have towards the content generated through the analysis of the content of all the videos of the competition and interviews with users who follow the account, the intention is to draw an image of the actors involved in the process of creation and reception of the content.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
124 p, 2.3 MB La comunicació a Instagram de la festa "Caníbal" i el seu impacte al públic universitari de Barcelona / Yadav Massó, Nil ; Blanco, Josep Ma., (Josep Maria) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tracta l'anàlisi dels continguts de la comunicació de la festa "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona a la xarxa social Instagram i l'impacte que aquests tenen en els joves universitaris de Barcelona en quant a la seva decisió d'assistir-hi, o la seva consciència del perfil i publicacions de l'esdeveniment.
Trata el análisis de los contenidos de la comunicación de la fiesta "Caníbal" de la Sala Apolo de Barcelona en la red social Instagram y el impacto que éstos tienen en los jóvenes universitarios de Barcelona en cuanto a su decisión de asistir al evento, o su consciencia de la existencia del perfil y publicaciones de éste.
The analysis deals with the content of the communication present on the Instagram profile of the "Caníbal" party at Sala Apolo in Barcelona, and the impact it has on young university students in Barcelona in terms of their decision to attend or their awareness of the event's profile and publications.

2023
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]  
4.
El fútbol grabado desde el cielo : El uso de los drones en las retransmisiones televisivas de LaLiga Santander / Fernández Gallardo, Adrián ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"El futbol gravat des del cel" és una recerca empírica sobre l'ús real i el valor documental, descriptiu i narratiu que aporten els drons amb càmeres a les retransmissions televisives dels partits de la LaLiga Santander, la màxima categoria del sistema de lligues de futbol d'Espanya i el principal reclam televisiu de continguts esportius en aquest país.
"El fútbol grabado desde el cielo" es una investigación empírica sobre el uso real y el valor documental, descriptivo y narrativo que aportan los drones con cámaras a las retransmisiones televisivas de los partidos de la LaLiga Santander, la máxima categoría del sistema de ligas de fútbol de España y el principal reclamo televisivo de contenidos deportivos en este país.
"Soccer recorded from the sky" is an empirical research on the real use and the documentary, descriptive and narrative value that drones with cameras bring to television broadcasts of LaLiga Santander matches, the highest category of Spain's soccer league system and the main television attraction of sports content in this country.

2023
Grau en Periodisme [1432]
   
5.
19 p, 672.8 KB Prácticas epistémicas de la e-Research en comunicación : el caso PARC / Lázaro Pernias, Patrícia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Blanco, Josep Ma. (Josep Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Quesada, Alfonso (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tenerife Sociedad Latina de Comunicación Social 2014 (CAC, Cuadernos Artesanos de Comunicación)
Ciencias Sociales y Humanidades Digitales : Técnicas, herramientas y experiencias de e-Research e investigación en colaboración, 2014, p. 195-213  
6.
131 p, 15.3 MB La creativitat publicitària com a eina de l'activisme creatiu : estudi de casos / Ujaque Porta, Judith ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació duta a terme en aquest treball consisteix en l'estudi i adquisició de coneixement sobre l'activisme creatiu aplicat a la publicitat mitjançant una revisió bibliogràfica i la realització d'entrevistes en profunditat. [...]
La investigación llevada a cabo en este trabajo consiste en el estudio y la adquisición de conocimiento sobre el activismo creativo aplicado a la publicidad mediante una revisión bibliográfica y la realización de entrevistas en profundidad. [...]
The research carried out in this work consists of the study and acquisition of knowledge about creative activism applied to advertising through a literature review and in-depth interviews. A case study is also carried out to determine which creative advertising techniques are most suitable for the successful implementation of creative activism executed in campaigns.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
95 p, 1.3 MB "Esportfem" : creació d'un programa radiofònic d'esport femení / Garrido Nicolàs, Marina ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Esportfem" és un projecte de programa radiofònic d'esport femení que neix de la necessitat de donar veu i espai a les dones esportistes als mitjans de comunicació. En els últims anys l'esport femení ha viscut un creixement i considerem imprescindible que els mitjans acompanyin aquest procés i facin cada vegada una major cobertura. [...]
"Esportfem" es un proyecto de programa radiofónico de deporte femenino que nace de la necesidad de dar voz y espacio a los equipos femeninos en los medios de comunicación. En los últimos años el deporte femenino ha vivido un crecimiento y consideramos imprescindible que los medios acompañen a este proceso y hagan cada vez una mayor cobertura. [...]
"Esportfem" is a project for a women's sports radio program that was born from the need to give voice and space to women's teams in the media. In recent years, women's sport has experienced growth and we consider it essential that the media accompany this process and provide greater coverage. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
8.
176 p, 1.8 MB Anàlisi del periodisme esportiu en català a Twitch / Deig Pérez, Jordi ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En el present treball es pretén fer una anàlisi del periodisme esportiu en català produït a la plataforma Twitch. L'objectiu és poder estudiar quina és la situació actual dels canals i saber els motius que els han portat a Twitch, així com conèixer què és el que duen a terme i de quina manera. [...]
En el presente trabajo se pretende hacer un análisis del periodismo deportivo en catalán producido a la plataforma Twitch. El objetivo es poder estudiar cuál es la situación actual de los canales y saber los motivos que los han llevado a Twitch, así como conocer qué es lo que llevan a cabo y de qué manera. [...]
This work aims to do an analysis of catalan sports journalism broadcasted on the platform Twitch. The objective is to be able to study the current situation of the channels and to know the reasons that have led them to Twitch, what are they doing and how. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
9.
94 p, 1.2 MB El volantazo de COPE : el proyecto del pódcast que explica el éxito de la redacción de deportes de la Cadena COPE desde 2010 / Bacigalupo Stein, Joaquín ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest escrit consisteix en el projecte del podcast El volantazo de COPE, que explica l'èxit de la redacció d'esports de la Cadena COPE des que en 2010 un grup de més de cinquanta periodistes van arribar provinents de la Cadena SER. [...]
Este escrito consiste en el proyecto del pódcast El volantazo de COPE, que explica el éxito de la redacción de deportes de la Cadena COPE desde que en 2010 un grupo de más de cincuenta periodistas llegaron provenientes de la Cadena SER. [...]
This brief consists of the El volantazo de COPE podcast project, which explains the success of Cadena COPE's sports newsroom since a group of more than fifty journalists arrived from Cadena SER in 2010. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
10.
664 p, 10.6 MB La transmisión de valores en la publicidad gráfica y su influencia en la intención de acción en los aficionados (as) de los clubes de fútbol mexicano; Leones Negros, Atlas y Chivas / Romero Sepúlveda, Luis Edgardo ; Blanco, Josep Ma, dir.
La present tesi doctoral se centra en l'estudi de la comunicació estratègica en entitats esportives específicament clubs de futbol. L'objectiu principal d'aquesta investigació és conèixer si els valors transmesos de forma textual en la publicitat gràfica d'un club de futbol influeixen en la intenció d'acció dels seus aficionats com per exemple assistir a l'estadi. [...]
La presente tesis doctoral se centra en el estudio de la comunicación estratégica en entidades deportivas específicamente clubes de fútbol. El objetivo principal de esta investigación es conocer si los valores transmitidos de forma textual en la publicidad gráfica de un club de fútbol influyen en la intención de acción de sus aficionados como por ejemplo asistir al estadio. [...]
This doctoral thesis focuses on the study of strategic communication in sports entities, specifically soccer clubs. The main objective of this research is to know if the values transmitted textually in the graphic advertising of a soccer club influence the intention of action of its fans, such as attending the stadium. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.

2021  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 99 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.