1.
|
1.5 MB |
Roles of English in English-Medium Instruction (EMI) University Settings in Latin America : A Transnational Multiple-Case Study
/
Molina-Naar, Mario ;
Escobar Urmeneta, Cristina, dir. ;
Cros Alavedra, Anna, dir.
Sota un enfocament qualitatiu, aquesta tesi, la qual està estructurada com un estudi de cas múltiple transnacional realitzat en dues universitats internacionals, una Colòmbia i l'altra al Brasil, va apuntar a comprendre com la Docència Universitària en Anglès o DUA afecta els rols que l'anglès juga en contextos universitaris internacionals a Amèrica Llatina i quins rols específics, o funcions comunicatives, té l'anglès en aquests contextos. [...] Bajo un enfoque cualitativo, esta tesis, la cual está estructurada como un estudio de caso múltiple transnacional realizado en dos universidades internacionales, una Colombia y la otra en Brasil, apuntó a comprender cómo la Docencia Universitaria en Inglés o DUI afecta los roles que el inglés juega en contextos universitarios internacionales en América Latina y qué roles específicos, o funciones comunicativas, tiene el inglés en dichos contextos. [...] By adopting a qualitative approach, the thesis, which was framed as a transnational multiple-case study conducted in two international universities, one in Colombia and one in Brazil, aimed to gain an understanding of how English as a medium of instruction or EMI affects the roles that English plays in international university settings in Latin America and which specific roles, or functions, English performs in these settings. [...]
2022
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
254 p, 2.1 MB |
Children at-risk of writing difficulties
/
Pascual Peñas, Mariona ;
Salas, Naymé Daniela, dir. ;
Ribas Seix, Teresa, dir. ;
Cros Alavedra, Anna, dir.
Les dificultats amb l'escriptura fonamentalment s'han estudiat en relació als trastorns de l'aprenentatge. Així doncs, són normalment relegades a una conseqüència d'un trastorn primari. No obstant, la recerca en dislèxia, trastorn del llenguatge i altres trastorns de l'aprenentatge presenten perfils similars en quant a escriptura. [...] Las dificultades en la escritura se han estudiado fundamentalmente en relación a trastornos en el aprendizaje i por tanto, normalmente son consideradas como una consecuencia de un trastorno primario. [...] Writing difficulties have been mainly studied from the viewpoint of a specific learning disability. They are therefore treated as a byproduct of a primary diagnosis. Interestingly, research on the writing difficulties of children with dyslexia, language disorders, and other learning disabilities, present similar profiles. [...]
2020
|
|
5.
|
4.2 MB |
Bases didáctico-curriculares para la enseñanza y el aprendizaje de la argumentación oral en la educación media
/
Rodríguez León, Daniel Mauricio ;
Cros Alavedra, Anna, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
La present recerca integra tres camps d'estudi -la didàctica de la llengua, la de les ciències, i el currículum- articulats en un interès comparatiu internacional mitjançant el qual establim un conjunt de bases didàctic-curriculars per a l'ensenyament i l'aprenentatge de l'argumentació oral en l'etapa mitjana d'escolaritat. [...] La presente investigación integra tres campos de estudio -la didáctica de la lengua, la de las ciencias, y el curriculum- articulados en un interés comparativo internacional mediante el cual establecemos un conjunto de bases didácticocurriculares para la enseñanza y el aprendizaje de la argumentación oral en la etapa media de escolaridad. [...] This research integrates three fields of study -the didactics of language, science, and curriculum- articulated in the framework of an international comparative interest through which we establish a set of didactic-curricular bases for teaching and learning oral argumentation during the middle stage of schooling. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020.
|
|
6.
|
|
7.
|
7 p, 114.4 KB |
Llengües i aprenentatge [102075]
/
Birello, Marilisa ;
Cros Alavedra, Anna ;
Gracia Abadias, Maria Carmen ;
Vidal Sape, Artur ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres de primària. En concret dóna eines per a la fonamentació i actuació en l'ensenyament de la llengua escrita a totes les matèries dels cicles mitjà i superior, en l'ensenyament de la reflexió sobre els continguts lingüístics amb els nens i nenes, i en les formes d'organitzar les propostes de treball lingüístic a l'aula. [...] Esta asignatura aporta los conocimientos básicos necesarios para todos los futuro maestros de primaria. En concreto proporciona instrumentos para la fundamentación y la actuación en la enseñanza de la lengua escrita en todas las materias de los ciclos medio y superior, en la enseñanza de la reflexión sobre los contenidos lingüísticos con los niños y niñas, y en las fromas de organizar las propuestas de trabajo lingüístico en el aula. [...]
2019-20 Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
|
|
8.
|
|
9.
|
7 p, 89.4 KB |
Llengües i aprenentatge [102075]
/
Birello, Marilisa ;
Cros Alavedra, Anna ;
Vidal Sape, Artur ;
Giralt Ruiz, Marta ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta coneixements bàsics necessaris per a tots els futurs mestres de primària. En concret dóna eines per a la fonamentació i actuació en l'ensenyament de la llengua escrita a totes les matèries dels cicles mitjà i superior, en l'ensenyament de la reflexió sobre els continguts lingüístics amb els nens i nenes, i en les formes d'organitzar les propostes de treball lingüístic a l'aula. [...] This course provides the basic knowledge necessary for all future primary school teachers. In particular, it provides participants with theoretical and practical tools to teach 8 to 12 year olds how to write in all content areas, to engage their future pupils in activities that promote metalinguistic awareness and to organize language learning activities in the classroom. [...] Esta asignatura aporta los conocimientos básicos necesarios para todos los futuro maestros de primaria. En concreto proporciona instrumentos para la fundamentación y la actuación en la enseñanza de la lengua escrita en todas las materias de los ciclos medio y superior, en la enseñanza de la reflexión sobre los contenidos lingüísticos con los niños y niñas, y en las fromas de organizar las propuestas de trabajo lingüístico en el aula. [...]
2018-19 Grau en Educació Primària [896]
3 documentos
|
|
10.
|
30 p, 711.6 KB |
Emotionalization in new television formats of science popularization
/
Bassols i Puig, M. Margarida (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Cros Alavedra, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Torrent, Anna M. (Anna Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona)
The fierce struggle for television audiences is greatest when the content shown is not strictly entertainment, such as, for example, when specialized knowledge is brought to a wide audience. However, the appearance of new television formats has enabled scientific and technical contents to be brought closer to an unprepared and very diverse audience. [...] La lluita ferotge per les audiències televisives ho és més quan el contingut vehiculat no és estrictament d'entreteniment, com, per exemple, quan es pretén fer arribar coneixements especialitzats a una audiència àmplia. [...]
2013 - 10.1075/prag.23.4.02bas
Pragmatics, Vol. 23 Núm. 4 (2013) , p. 605-632
|
|