Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 95 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
6 p, 110.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Diez Jimenez, Mercè ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
6 p, 109.6 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Diez Jimenez, Mercè ; Torras Planas, Núria ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...]
This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...]
Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos
3.
4 p, 104.3 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Diez Jimenez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
The concept of media system refers to the set of economic, political and social actors that contribute to the articulation of social communication processes in a given territory (which may or may not be a State) and the interrelationships that are established between them. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documentos
4.
4 p, 102.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Diez Jimenez, Mercè ; Ferre Pavia, Carme ; Gayà Morlà, Catalina ; Rizo Garcia, Marta ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
5.
308 p, 4.7 MB La gobernanza de la radiotelevisión pública estatal en España: Análisis del papel del comité de expertos en el concurso público para la elección de la presidencia y los miembros del consejo de administración de RTVE (2018) / García Caldeiro, Natalia ; Díez Jiménez, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball tracta el concurs públic per a la presidència i membres del Consell d'Administració de RTVE a través d'una anàlisi del paper del Comitè d'Experts.
El trabajo trata el concurso público para la presidencia y miembros del Consejo de Administración de RTVE a través de un análisis del papel del Comité de Expertos.
The work deals with the public tender for the presidency and members of the Board of Directors of RTVE through an analysis of the role of the Committee of Experts.

2019
Grau en Periodisme [971]  
6.
4 p, 104.6 KB Sistemes de Mitjans Comparats [42451] / Díez Jiménez, Mercè ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El concepte de sistema de mitjans fa referència al conjunt d'actors econòmics, polítics i socials que contribueixen a l'articulació dels processos de comunicació social en un determinat territori (que pot ser o no un Estat) i a les interrelacions que s'estableixen entre ells. [...]
The concept of media system refers to the set of economic, political and social actors that contribute to the articulation of social communication processes in a given territory (which may or may not be a State) and the interrelationships that are established between them. [...]
El concepto de sistema de medios hace referencia al conjunto de actores económicos, políticos y sociales que contribuyen a la articulación de los procesos de comunicación social en un determinado territorio (que puede ser o no un Estado) y a las interrelaciones que se establecen entre ellos. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
Màster en Estudis Globals d'Àsia Oriental [1452]
3 documentos
7.
6 p, 109.3 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
8.
6 p, 110.5 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Díez Jiménez, Mercè ; Torras Planas, Núria ; Castellanos Díaz, Ángel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...]
This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...]
Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]

2021-22
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos
9.
411 p, 11.7 MB Calidad democrática y políticas de comunicación durante el kirchnerismo. Análisis de la elaboración e implementación de la Ley Argentina Digital (2014-2015) / Luna, Víctor Hugo ; Díez, Mercè (Díez Jiménez), dir. ; Tresserras, Joan Manuel, 1955-, dir.
La investigació aborda l'anàlisi de les polítiques de convergència tecnològica a l'Argentina durant l'etapa kirchnerista, centrant-se en l'elaboració de la Llei Argentina Digital (LAD, Butlletí Oficial No. [...]
La investigación aborda el análisis de las políticas de convergencia tecnológica en Argentina durante la etapa kirchnerista, centrándose en la elaboración de la Ley Argentina Digital (LAD, Boletín Oficial No. [...]
The research addresses the analysis of technological convergence policies in Argentina during the Kirchnerist period, focusing on the Argentine development Digital Law (ADL, Official Gazette No. 33. [...]

2021  
10.
4 p, 102.2 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme 1969- ; Vidal Castell, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 95 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.