1.
|
6 p, 110.4 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Diez Jimenez, Mercè ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
|
|
2.
|
6 p, 109.6 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Diez Jimenez, Mercè ;
Torras Planas, Núria ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...] This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...] Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]
2022-23 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos
|
|
3.
|
|
4.
|
4 p, 102.9 KB |
Treball de Final de Màster [44116]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Chillón Asensio, Lluís Albert ;
Gallego Ayala, Joana ;
Marín, Enric 1956- ;
Soriano Clemente, Jaume 1965- ;
Diez Jimenez, Mercè ;
Ferre Pavia, Carme ;
Gayà Morlà, Catalina ;
Rizo Garcia, Marta ;
Carrillo Pérez, Nereida ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació. Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge. Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.
2022-23 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
|
|
5.
|
|
6.
|
|
7.
|
6 p, 109.3 KB |
Estructura de la Comunicació [103866]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...] This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...] Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]
2021-22 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
|
|
8.
|
6 p, 110.5 KB |
Estructura de la Comunicació [103844]
/
Díez Jiménez, Mercè ;
Torras Planas, Núria ;
Castellanos Díaz, Ángel ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...] This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...] Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]
2021-22 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos
|
|
9.
|
411 p, 11.7 MB |
Calidad democrática y políticas de comunicación durante el kirchnerismo. Análisis de la elaboración e implementación de la Ley Argentina Digital (2014-2015)
/
Luna, Víctor Hugo ;
Díez, Mercè (Díez Jiménez), dir. ;
Tresserras, Joan Manuel, 1955-, dir.
La investigació aborda l'anàlisi de les polítiques de convergència tecnològica a l'Argentina durant l'etapa kirchnerista, centrant-se en l'elaboració de la Llei Argentina Digital (LAD, Butlletí Oficial No. [...] La investigación aborda el análisis de las políticas de convergencia tecnológica en Argentina durante la etapa kirchnerista, centrándose en la elaboración de la Ley Argentina Digital (LAD, Boletín Oficial No. [...] The research addresses the analysis of technological convergence policies in Argentina during the Kirchnerist period, focusing on the Argentine development Digital Law (ADL, Official Gazette No. 33. [...]
2021
|
|
10.
|
4 p, 102.2 KB |
Treball de Final de Màster [44116]
/
Corominas, Maria 1961- ;
Chillón Asensio, Lluís Albert ;
Gallego Ayala, Joana ;
Marín, Enric 1956- ;
Soriano Clemente, Jaume 1965- ;
Díez Jiménez, Mercè ;
Ferré Pavia, Carme 1969- ;
Vidal Castell, David ;
Gayà Morlà, Catalina ;
Carrillo Pérez, Nereida ;
Reales Guisado, Lluís ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació. Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge. Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.
2021-22 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
|
|