Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 17 registros  1 - 10siguiente  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
11 p, 265.1 KB Safinamide in clinical practice : A Spanish multicenter cohort study / Martí-Andrés, Gloria (Clínica Universidad de Navarra) ; Jiménez-Bolaños, Rayco (Hospital Universitario Insular de Gran Canaria) ; Arbelo, José Matías (Hospital Universitario Insular de Gran Canaria) ; Pagonabarraga Mora, Javier (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Duran-Herrera, Carmen (Hospital Universitario de Badajoz) ; Valenti-Azcarate, Rafael (Clínica Universidad de Navarra) ; Luquin, Maria-Rosario (Clínica Universidad de Navarra) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Safinamide is an approved drug for the treatment of motor fluctuations of Parkinson's Disease (PD) patients with a potential benefit on non-motor symptoms (NMS). A retrospective multicenter cohort study was conducted, in which the clinical effect of safinamide on both motor and NMS was assessed by the Clinical Global Impression of Change scale. [...]
2019 - 10.3390/brainsci9100272
Brain sciences, Vol. 9 Núm. 10 (october 2019) , p. 272  
2.
8 p, 118.0 KB Didàctica de la Llengua i de la Literatura Catalana i Espanyola [44319] / Margalló González, Ana María ; Durán, Carmen ; Delgado Giron, Rosalia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul de didàctica específica és capacitar al futur professor de secundària perquè pugui ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la llengua i de la literatura integrant els coneixements disciplinaris i els de didàctica. [...]
The goal is to train future secondary school teachers to be able to teach the contents of the language as well as teach literature by integrating disciplinary and didactic knowledge. It includes the Teaching and Learning Blocks of the Language and Literature (9 cr) and Initiation of Research Skills (6 cr).
El objetivo de este módulo es capacitar al futuro profesorado de secudnaria para que pueda enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento disciplinar integrádolos con la didáctica. Incluye los bloques de Enseñanza y aprendizaje de la lengua y la literatura (9 cr. [...]

2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
3 documentos
3.
21 p, 9.8 MB Cardiac, mandibular and thymic phenotypical association indicates that cranial neural crest underlies bicuspid aortic valve formation in hamsters / Martínez-Vargas, Jessica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Ventura Queija, Jacinto (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Machuca, Ángela (Universidad de Málaga. Departamento de Biología Animal) ; Muñoz Muñoz, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia) ; Fernández, María Carmen (Instituto de Investigación Biomédica de Málaga) ; Soto-Navarrete, María Teresa (Universidad de Málaga. Departamento de Biología Animal) ; Durán, Ana Carmen (Instituto de Investigación Biomédica de Málaga) ; Fernández-Félix, Borja (Centro de Investigación Biomédica en Red en Enfermedades Cardiovasculares)
Bicuspid aortic valve (BAV) is the most prevalent human congenital cardiac malformation. It may appear isolated, associated with other cardiovascular malformations, or forming part of syndromes. Cranial neural crest (NC) defects are supposed to be the cause of the spectrum of disorders associated with syndromic BAV. [...]
2017 - 10.1371/journal.pone.0183556
PloS one, Vol. 12 (Sep. 2017) , art. e0183556  
4.
8 p, 118.6 KB Didàctica de la Llengua i de la Literatura Catalana i Espanyola [44319] / Margalló González, Ana María ; Durán, Carmen ; Delgado Giron, Rosalia ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul de didàctica específica és capacitar al futur professor de secundària perquè pugui ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la llengua i la literatura integrant els coneixements disciplinaris i els de didàctica. [...]
The goal is to train future secondary school teachers to be able to teach the contents of the language as well as teach literature by integrating disciplinary and didactic knowledge. It includes the Teaching and learning blocks of the language and literature and initiation of research skills.
El objetivo de este módulo es capacitar al futuro profesorado de secudnaria para que pueda enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento disciplinar integrádolos con la didáctica. Incluye los bloques de Enseñanza y aprendizaje de la lengua y la literatura y de Innovación docente e iniciación a la investigación.

2021-22
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [937]
3 documentos
5.
23 p, 695.8 KB La enseñanza del verbo y la actividad metalingüística de los alumnos : dos investigaciones en aulas de Secundaria / Durán, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Rodríguez Gonzalo, Carmen (Universitat de València)
La investigación en Didáctica de la lengua persigue entender las relaciones entre la perspectiva de la enseñanza, la perspectiva del aprendizaje y la de los contenidos trabajados en el aula de Lengua. [...]
La investigació en Didàctica de la llengua persegueix entendre les relacions entre la perspectiva de l'ensenyament, la perspectiva de l'aprenentatge i la dels continguts treballats a l'aula de Llengua. [...]
Research in language learning seeks to understand the relationship between the teachers' perspective, the students' perspective and the content in the language classroom. This paper focuses on the verb as grammatical content from two investigations based on the metalinguistic activity of the students of ESO (Compulsory Secondary Education). [...]

2020 - 10.5565/rev/regroc.24
ReGroc : revista de gramática orientada a las competencias, Vol. 3 Núm. 1 (2020) , p. 113-135 (Gramática en el aula)  
6.
8 p, 118.6 KB Didàctica de la Llengua i de la Literatura Catalana i Espanyola [44319] / Margalló González, Ana María ; Durán, Carmen ; Delgado Giron, Rosalia ; Pallarés Monge, Oriol ; Manresa Potrony, Mireia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul de didàctica específica és capacitar al futur professor de secundària perquè pugui ensenyar els continguts de les àrees de coneixement de la llengua i la literatura integrant els coneixements disciplinaris i els de didàctica. [...]
El objetivo de este módulo es capacitar al futuro profesorado de secudnaria para que pueda enseñar los contenidos de las áreas de conocimiento disciplinar integrádolos con la didáctica. Incluye los bloques de Enseñanza y aprendizaje de la lengua y la literatura y de Innovación docente e iniciación a la investigación.

2020-21
3 documentos
7.
15 p, 143.1 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva Didàctica [42094] / Margalló González, Ana María ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Aguilar, Lourdes ; Garriga Escribano, Cecilio ; Durán, Carmen ; Munita, Felipe ; Bustamante Escalona, Maria Fernanda ; Ritondale, Elena ; Pallarés Monge, Oriol ; Foguet i Boreu, Francesc 1971- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de llengua i literatura dels llicenciats o graduats futurs professors de català o castellà així com apropar-los al coneixement de la didàctica de la llengua i de la literatura. [...]
El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de lengua y literatura de los licenciados o graduados para capacitarlos para ejercer la profesión de profesores de catalán o castellano, así como ponerles en contacto con la didáctica de la lengua y la literatura. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
8.
14 p, 945.1 KB Noves (i velles) didàctiques per a ensenyar llengua i literatura amb les TIC / Durán, Carmen (Durán Rivas) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2015
Ítaca. Revista de Filologia, Num. 6 (2015) , p. 71-84  
9.
14 p, 114.4 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva Didàctica [42094] / Margalló González, Ana María ; Aulet, Jaume 1959- ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Aguilar, Lourdes ; Garriga Escribano, Cecilio ; Durán, Carmen ; Munita, Felipe ; Bustamante Escalona, Maria Fernanda ; Ritondale, Elena ; Fontich, Xavier ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Es considera que els estudiants del Màster Universitari en Formació de Professorat de Secundària (Mòdul específic de Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva didàctica) tenen una formació lingüística en llengua catalana i/ o espanyola de nivell de grau universitari. [...]
It is considered that students in the Master in Secondary Teacher Training (Specific Module Catalan and Spanish Language and Literature and Teaching) have language training in Catalan and / or Spanish university degree level. [...]
Se considera que los estudiantes del Máster Universitario en Formación de Profesorado de Secundaria (Módulo específico de Lengua y literatura catalana y española y su didáctica) tienen una formación lingüística en lengua catalana y/o española de nivel de grado universitario. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
10.
28 p, 311.7 KB La construcció del coneixement gramaticals en aprenents d'educació primaria i secundària : algunes aproximacions a l'aprenentatge del verb / Casas i Deseures, Mariona (Universitat de Vic) ; Durán, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Fontich, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
El verb és una de les categories que una gramàtica escolar ha d'abordar necessàriament, tant pel que fa al coneixement de la noció i de la seva relació amb altres categories, com per la funció fonamental que pren en l'escriptura. [...]
The verb is one of the categories that a school grammar must necessarily face, not only in terms of the knowledge of the concept and the relationship with other categories, but also in terms of the role it plays in writing. [...]

2017 - 10.7203/Caplletra.63.10396
Caplletra, Núm. 63 (2017) , p. 111-138  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 17 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.