Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 60 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
16 p, 1.2 MB Civic Solidarity and Public Health Ethics / Farrés Juste, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Is solidarity in bioethics or public health ethics necessary? If so, why? Is there room for a principle of obligatory solidarity in bioethics or in public health ethics? In the first part of this paper, I assess the meaning of the value of solidarity in ethics. [...]
2023 - 10.3390/philosophies8010011
Philosophies, Vol. 8 Núm. 1 (february 2023) , p. 11  
2.
5 p, 108.4 KB Lectura de textos filosòfics [100293] / Farrés Juste, Oriol ; Benítez Valero, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu general és que els alumnes de primer copsin les problemàtiques filosòfiques clàssiques familiaritzant-se amb els diversos estils del textos filosòfics. L'objectiu específic és comprendre els textos en la seva riquesa, gràcies a detectar el problema principal, saber-lo contextualitzar en la tradició històrica de la filosofia, analitzar els conceptes i terminologia específica filosòfica utilitzada, i desenvolupar un raonament crític argumentat dels conflictes subjacents. [...]
The general objective is for the students to first learn to detect classical philosophical problems, becoming familiar with the differen specific objective is to understand the texts in all their richness, thanks to detecting the main problem, know how to contextuali The ultimate goal is to provide the student with philosophical tools that allow him/her an autonomous thought that opens the doors At the end of the course, the student must be able to: 1 Appropriating the specificity of a philosophical reading. [...]
El objectivo general es que los/as alumnos/as de primero aprehendan a detectar las problemáticas filosóficas clásicas familiarizándose con los diversos estilos de textos filosóficos. El objectivo específico es entender los textos en toda su riqueza, gracias a detectar el problema principal, saber contextualizarlo en la tradición histórica de la filosofía, analizar los conceptos y la terminología filosófica específica utilizada y desarrollar un razonamiento crítico argumentado de los conflictos subjacentes. [...]

2023-24
Grau en Filosofia [802]
3 documentos
3.
4 p, 102.5 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2022-23
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documentos
4.
5 p, 112.7 KB Treball de Final de Màster [43838] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els objectius consisteixen en desenvolupar de manera individual, i amb la guia d'un professor tutor, un treball de recerca específic sobre alguns dels continguts treballats en el marc dels estudis de màster. [...]
The objectives are to develop individually, and with the guidance of a tutor, a specific research work on some of the contents worked on in the framework of master's studies. The work will be defended in a public session before an evaluation tribunal, formed by three professors of the master's degree.
Los objetivos consisten en desarrollar de manera individual, y con la guía de un profesor tutor, un trabajo de investigación específico sobre algunos de los contenidos trabajados en el marco de los estudios de máster. [...]

2022-23
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documentos
5.
5 p, 105.1 KB Política [43835] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul consta de dues parts: 1. Política i emocions Les emocions són un aspecte penetrant, inevitable i polèmic de la vida política. Es pot veure com un factor clau que contribueix a la millora de l'ordre polític o com a causa fonamental d'inestabilitat i desordre. [...]
This subject has two parts: 1. Politics and Emotions Emotions are a pervasive, unavoidable and controversial aspect of political life. They can be seen either as a key factor contributing to the betterment of the political order or as a fundamental cause of instability and disorder. [...]
Este módulo se divide en dos partes: 1. Política y emciones Las emociones son un elemento ubicuo, inevitable y controvertido de la vida política. Pueden ser consideradas un factor que contribuye a la mejora del orden político o como una causa fundamental de inestabilidad y desorden. [...]

2022-23
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documentos
6.
5 p, 108.5 KB Lectura de textos filosòfics [100293] / Farrés Juste, Oriol ; Ruiz Artiga, Marina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu general és que els alumnes de primer copsin les problemàtiques filosòfiques clàssiques familiaritzant-se amb els diversos estils del textos filosòfics. L'objectiu específic és comprendre els textos en la seva riquesa, gràcies a detectar el problema principal, saber-lo contextualitzar en la tradició històrica de la filosofia, analitzar els conceptes i terminologia específica filosòfica utilitzada, i desenvolupar un raonament crític argumentat dels conflictes subjacents. [...]
The general objective is for the students to first learn to detect classical philosophical problems, becoming familiar with the differen specific objective is to understand the texts in all their richness, thanks to detecting the main problem, know how to contextuali The ultimate goal is to provide the student with philosophical tools that allow him/her an autonomous thought that opens the doors At the end of the course, the student must be able to: 1 Appropriating the specificity of a philosophical reading. [...]
El objectivo general es que los/as alumnos/as de primero aprehendan a detectar las problemáticas filosóficas clásicas familiarizándose con los diversos estilos de textos filosóficos. El objectivo específico es entender los textos en toda su riqueza, gracias a detectar el problema principal, saber contextualizarlo en la tradición histórica de la filosofía, analizar los conceptos y la terminología filosófica específica utilizada y desarrollar un razonamiento crítico argumentado de los conflictos subjacentes. [...]

2022-23
Grau en Filosofia [802]
3 documentos
7.
4 p, 106.3 KB Fonaments de Filosofia i Ètica [106213] / Farrés Juste, Oriol ; Kuffer Dinerstein, Paula ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura proporciona a l'estudiant les bases argumentals i els coneixements bàsics necessaris per abordar alguns temes i problemes centrals de la filosofia i l'ètica, com el coneixement, la llibertat, el bé, la justícia i la vida. [...]
This subject provides the student with the argumentative bases and the basic knowledge necessary to address some central issues and problems of philosophy and ethics, such as knowledge, freedom, good, justice and life. [...]
Esta asignatura proporciona al estudiante las bases argumentales y los conocimientos básicos necesarios para abordar algunos temas y problemas centrales de la filosofía y la ética, como el conocimiento, la libertad, el bien, la justicia y la vida. [...]

2022-23
Grau en Ciència, Tecnologia i Humanitats [1484]
3 documentos
8.
4 p, 102.6 KB Educació i Societat [43839] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'educació como a propedèutica d'una societat democràtica i participativa, en la qual la filosofia és entesa com una experiència significativa d'anàlisi, reflexió i diàleg. La filosofia com a ontologia del present i com a instrument per problematitzar les complexes relacions entre el saber i el poder que configuren la societat contemporània.
Education as a requisit of a democratic and participatory society, in which philosophy is understood as a significant experience of analysis, reflection and dialogue. Philosophy as an ontology of the present and as an instrument to problematize the complex relationships between knowledge and power in our contemporary society.
La educación como propedéutica de una sociedad democrática y participativa, en la que la filosofía es entendida como una experiencia significativa de análisis, reflexión y diálogo. La filosofía como ontología del presente y como instrumento para problematizar las complejas relaciones entre el saber y el poder que configuran la sociedad contemporánea.

2021-22
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documentos
9.
5 p, 112.4 KB Treball de Final de Màster [43838] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els objectius consisteixen en desenvolupar de manera individual, i amb la guia d'un professor tutor, un treball de recerca específic sobre alguns dels continguts treballats en el marc dels estudis de màster. [...]
The objectives are to develop individually, and with the guidance of a tutor, a specific research work on some of the contents worked on in the framework of master's studies. The work will be defended in a public session before an evaluation tribunal, formed by three professors of the master's degree.
Los objetivos consisten en desarrollar de manera individual, y con la guía de un profesor tutor, un trabajo de investigación específico sobre algunos de los contenidos trabajados en el marco de los estudios de máster. [...]

2021-22
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documentos
10.
5 p, 104.9 KB Política [43835] / Farrés Juste, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul consta de dues parts: 1. Política i emocions Les emocions són un aspecte penetrant, inevitable i polèmic de la vida política. Es pot veure com un factor clau que contribueix a la millora de l'ordre polític o com a causa fonamental d'inestabilitat i desordre. [...]
This subject has two parts: 1. Politics and Emotions Emotions are a pervasive, unavoidable and controversial aspect of political life. They can be seen either as a key factor contributing to the betterment of the political order or as a fundamental cause of instability and disorder. [...]
Este módulo se divide en dos partes: 1. Política y emciones Las emociones son un elemento ubicuo, inevitable y controvertido de la vida política. Pueden ser consideradas un factor que contribuye a la mejora del orden político o como una causa fundamental de inestabilidad y desorden. [...]

2021-22
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1372]
Màster Universitari en Filosofia Aplicada [1429]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 60 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.