Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 250 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
11 p, 2.3 MB Decreased TESK1-mediated cofilin 1 phosphorylation in the jejunum of IBS-D patients may explain increased female predisposition to epithelial dysfunction / Rodiño-Janeiro, Bruno K. (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Martínez, Cristina (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Fortea, Marina (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Lobo Álvarez, Beatriz (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Pigrau Pastor, Marc (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Nieto, Adoración (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; González-Castro, Ana María (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Salvo Romero, Eloísa (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Guagnozzi, Danila (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Pardo-Camacho, Cristina (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Iribarren, Cristina (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Azpiroz Vidaur, Fernando (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Alonso-Cotoner, Carmen (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Santos, Javier (Vall d'Hebron Institut de Recerca) ; Vicario Pérez, María (Vall d'Hebron Institut de Recerca)
Disturbed intestinal epithelial barrier and mucosal micro-inflammation characterize irritable bowel syndrome (IBS). Despite intensive research demonstrating ovarian hormones modulation of IBS severity, there is still limited knowledge on the mechanisms underlying female predominance in this disorder. [...]
2018 - 10.1038/s41598-018-20540-9
Scientific Reports, Vol. 8 (2018) , art. 2255  
2.
7 p, 111.3 KB Treball de Fi de Màster [43665] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Moore, Emilee ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat amb el mòdul de pràctiques de cada especialitat. El Treball de Fi de Màster (TFM) és un treball d'indagació a l'aula, d'aprofundiment i reflexió teòrica o de projecte d'innovació concebut com una activitat d'autoformació. [...]
La estructura del módulo es común a todas las especialidades, aunque su contenido y desarrollo se relaciona con el módulo de prácticas de cada especialidad. El Trabajo Final de Máster (TFM) constituye un trabajo de indagación en el aula o de profundización y reflexión teórica, y se concibe como una actividad autoformativa. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
3.
6 p, 108.7 KB Pràcticum [43664] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Márquez Bargalló, Conxita ; Sanahuja Gavaldà, José María ; Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Monfort, Neus ; Pallarés Monge, Oriol ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. [...]
La estructura del módulo es la misma en todas las especialidades. Los contenidos se desarrollan en relación con el módulo común (formación psicopedagógica y social) y con el módulo específico correspondiente a cada especialidad. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
4.
4 p, 110.2 KB Polítiques d'Igualtat entre Homes i Dones a Europa: Treball, Salut i Vida Quotidiana [42715] / Espluga Trenc, Josep ; Carrasquer Oto, Pilar ; Mora Malo, Enrico ; Gonzalez Ramos, Ana Maria ; Llorens Serrano, Clara Aurora ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L'objectiu general del mòdul és abordar la problemàtica de la igualtat de gènere des d'una perspectiva de salut, a partir d'un conjunt de polítiques que impacten en la intersecció del treball productiu i de la vida quotidiana de les persones, així com proporcionar els instruments necessaris per a la seva anàlisi crítica i per a l'elaboració de propostes d'actuació, des d'una perspectiva europea.
El objetivo general del módulo es abordar la problemática de la igualdad de género desde una perspectiva de salud, a partir de un conjunto de políticas que impactan en la intersección del trabajo y de la vida cotidiana de las personas, así como proporcionar los instrumentos necesarios para su análisis crítico y para la elaboración de propuestas de actuación, desde una perspectiva europea.

2019-20
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documentos
5.
15 p, 143.1 KB Llengua i Literatura Catalana i Espanyola i la seva Didàctica [42094] / Margallo Gonzalez, Ana Maria ; Vilà Santasusana, Montserrat ; Aguilar Cuevas, Lourdes ; Garriga Escribano, Cecilio ; Duran Rivas, Carmen ; Munita Jordán, Felipe ; Bustamante Escalona, Maria Fernanda ; Ritondale, Elena ; Pallarés Monge, Oriol ; Foguet Boreu, Francesc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de llengua i literatura dels llicenciats o graduats futurs professors de català o castellà així com apropar-los al coneixement de la didàctica de la llengua i de la literatura. [...]
El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de lengua y literatura de los licenciados o graduados para capacitarlos para ejercer la profesión de profesores de catalán o castellano, así como ponerles en contacto con la didáctica de la lengua y la literatura. [...]

2019-20
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documentos
6.
12 p, 132.2 KB Las traducciones al castellano de la obra de Carme Riera / González Davies, María (Universitat Ramón Llull)
2008
Designis, Núm. 12 (2008) , p. 177-188  
7.
7 p, 118.5 KB Pràctica Clínica Assistencial II [104071] / Molinuevo Alonso, Beatriz ; Azagra Ledesma, Rafael ; Mundet Tuduri, Javier ; Flor Escriche, Xavier ; Grau Majo, Inmaculada ; Giménez Llort, Lydia ; López López, Maria Isabel ; Bassa Massanas, Alexandre ; Altaba Barceló, Ana María ; Juvanteny Gorgals, Joan ; Lopez Exposito, Francisco ; Gonzalez Saavedra, Maria Isabel ; Juncosa Font, Sebastián ; Guell Parnau, Silvia ; Mengual Martinez, Lucas ; Bosch Fontcuberta, Jose Maria ; Llussa Arboix, Judit ; Morera Garcia, Marta ; Wilke Trinxant, Maria Asuncion ; Llauger Rossello, Maria Antonia ; Bare Mañas, Montserrat ; Mulero Collantes, Miriam ; Pérez León, Noemí ; Escobar Oliva, Ana Belén ; Mas Casals, Ariadna ; Cirera Perich, Miquel ; Rodríguez Mas, Montserrat ; Blanch Mon, Alba ; Díaz Gete, Laura ; Rebollar Gil, Mónica ; Lacasta Tintorer, David ; Taberner Viera, Joan ; Cánovas Zaldúa, Yoseba ; Vega Moreno, Daniel ; Cos Claramunt, F. Xavier ; Piquer Farres, Nuria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'assignatura Pràctica Clínica Assitencial II s'imparteix a segon curs del Grau de Medicina i forma part de la Matèria Pràctica Clínica amb l'objectiu d'apropar a l'estudiant a la pràctica clínica des del primer any de carrera. [...]
La asignatura de Práctica Clínica Asistencial II se imparte en el segundo curso del grado de Medicina y forma parte de la materia Práctica Clínica, con el objetivo de acercar al alumnado a la práctica clínica desde el primer año de carrera. [...]

2019-20
Grau en Medicina [1192]
3 documentos
8.
5 p, 104.3 KB Introducció a e-Business i e-Government [104058] / Blabia Girau, Daniel ; Gallart Gonzalez Palacio, Josep Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Es tracta d'una assignatura dividida en dues parts diferenciades però que tenen vincles: La primera part, dedicada a l'e-business, es centrarà en el desenvolupament de models de negoci en l'entorn digital i en com les TIC poden aportar valor a les organitzacions. [...]
Se trata de una asignatura dividida en dos partes diferenciadas pero que tienen vínculos: La primera parte, dedicada al e-business, se centrará en el desarrollo de modelos de negocio en el entorno digital y en cómo las TIC pueden aportar valor a las organizaciones. [...]

2019-20
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documentos
9.
4 p, 101.3 KB Pràctiques Externes [102155] / Estapé Dubreuil, Gloria ; Blabia Girau, Daniel ; Bosch Dalmau, Ramon ; Gallart Gonzalez Palacio, Josep Maria ; Espluga Campabadal, Sergio ; Casablancas Segura, Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Les pràctiques curriculars són experiències de treball durant les que els estudiants completen (amb l'ajut i supervisió d'un tutor a l'Organització on les realitzen, així com amb un tutor acadèmic) un conjunt d'activitats o projecte(s) dissenyats per tal de proporcionar una primera immersió en el món laboral. [...]
Las prácticas curriculares son experiencias laborales en las que los estudiantes completan (con la ayuda y supervisión de un tutor/a en la Organización en la que se realizan, así como la de un tutor/a académico) un conjunto de actividades o proyecto(s) diseñados para proporcionar una primera inmersión en el mundo laboral. [...]

2019-20
Grau en Empresa i Tecnologia [948]
3 documentos
10.
61 p, 1.8 MB En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula / González Rof, Maria Teresa ; Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.
2019  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 250 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.