Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 67 registros  inicioanterior43 - 52siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
43.
Grup de Recerca GREDICS, didàctica del Patrimoni Cultural / González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014  
44.
5 p, 31.9 KB Investigació i innovació en didàctica de les ciències socials [102041] / González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar i valorar la situació de la recerca i la innovació en didàctica de les ciències socials a l'ensenyament primari. -Utiltzar resultats de recerques i projectes d'innovació per prendre decisions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
45.
65 p, 661.0 KB CLIL FAQs. Orientacions per introduir l'anglès en la docència universitària / Espinet Blanch, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Masats i Viladoms, M. Dolors (Maria Dolors) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Moore, Emilee (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
Recull d'orientacions per al professorat universitari que ha d'introduir una llengua estrangera a la seva assignatura. Aquestes orientacions parteixen de l'experiència i de la reflexió del grup de docents implicats en el projecte MQD 2010: 'Desenvolupament de material didàctic en anglès per a la integració de les competències lingüístiques i científiques en assignatures dels graus d'Educació Infantil i Primària'.
2015  
46.
359 p, 3.3 MB Els relats històrics a les aules de secundària. Un cas d'investigació-acció / Grau Verge, Ferran ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; González Monfort, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials
La finalitat essencial d'aquesta tesi és respondre a les següents preguntes: Com les i els alumnes de l'ESO construeixen relats històrics? I com s'aprèn o es pot aprendre a narrar i construir relats històrics? Per fer una aproximació prèvia a les respostes d'aquestes preguntes s'ha fet un repàs epistemològic i un altre de les recerques i aportacions realitzades des de l'ensenyament-aprenentatge. [...]
The essential goal of this thesis is to answer to the following questions: How do Compulsory Secondary Education students in Spain (ESO students) build historical narrative? And how does one learn or how can one learn to tell and build historical narrative? As a previous approximation to the answers of these questions, two types of review have been conducted: an epistemological review and a review of research and contributions from education-learning. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
47.
4 p, 105.3 KB Investigació i innovació en didàctica de les ciències socials [102041] / González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar i valorar la situació de la recerca en didàctica de les ciències socials a l'ensenyament primari. -Utiltzar resultats de recerques per prendre decisions sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les ciències socials. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
48.
24 p, 548.8 KB Quina història de Catalunya s'aprèn a l'educació primària? / Gómez Domingo, Marta ; González Monfort, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Un tema central en la didàctica de les ciències socials avui en dia, és com els alumnes de primària aprenen i què aprenen de la història de Catalunya. D'altra banda, recentment s'han dut a terme una gran quantitat d'estudis a tot el món per tal de trobar la resposta a aquestes preguntes en diferents contextos. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
49.
20 p, 402.3 KB Realment l'escola adoctrina en continguts històrics? : estudi de cas a l'escola Lluís Millet / Ahufinger Sanclemente, Nadia ; González Monfort, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estudi de cas que es presenta a continuació s'ha fet durant el curs 2012-2013. El treball parteix de la pregunta "Quina història de Catalunya s'aprèn a l'educació primària?" per tal de fer una recerca amb un grup–classe de 6è de l'escola Lluís Millet de El Masnou. [...]
2013
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]  
50.
4 p, 14.6 KB Didàctica de les ciències socials [102042] / González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
-Analitzar els principals conceptes de les ciències socials i els problemes que plantegen en l'ensenyament i aprenentatge de les Ciències Socials en l'Educació Primària. -Analitzar i valorar críticament propostes i materials didàctics de l'àrea de Ciències Socials per a l'educació primària. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
51.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González Monfor, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documentos
52.
5 p, 15.8 KB Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046] / González Monfort, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...]
2011-12
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 67 registros   inicioanterior43 - 52siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.