Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 1 registros  La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
72 p, 22.9 MB Del briefing al nou concepte de marca. Calvé : un cas pràctic / Martí Gómez, Júlia ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Es tracta d'un treball acadèmic i pràctic basat en el desenvolupament d'una campanya publicitària que respon a un briefing creatiu real i actual de la marca Calvé, lliurat des de l'agència de publicitat Ogilvy Barcelona. [...]
Se trata de un trabajo académico y práctico basado en el desarrollo de una campaña publicitaria que responde a un briefing creativo real y actual de la marca Calvé, librado desde la agencia de publicidad Ogilvy Barcelona. [...]
It is an academic and practical work, based on the development of an advertising campaign, which responds to a real and current creative briefing of the brand Calvé, given from the advertising agency Ogilvy Barcelona. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.