Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 32 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.01 segundos. 
1.
86 p, 2.6 MB El tratamiento informativo de los atentados de Barcelona y Cambrils desde los medios digitales de La Vanguardia, El Periódico, El Mundo y El País / Muñoz Martin, Sílvia ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present estudi fa una anàlisi sobre el tractament i la cobertura informativa que es van donar als atemptats de Barcelona i Cambrils des de les redaccions digitals de La Vanguardia, El Mundo, El País i El Periódico. [...]
El presente estudio hace un análisis sobre el tratamiento y la cobertura informativa que se dieron a los atentados de Barcelona y Cambrils desde las redacciones digitales de La Vanguardia, El Mundo, El País y El Periódico. [...]
This study analyses the treatment and coverage of the attacks in Barcelona and Cambrils by the digital newsrooms of La Vanguardia, El Mundo, El País and El Periódico. The research aims to find out about the construction and development of information for an event not included in the public agenda and to see the focus of interest in the analysis of news content from 17 August to 24 August.

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
2.
47 p, 2.9 MB Las narrativas de Twitter sobre violencia machista / Matiushkov Badia, Tatiana ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació es basa en la narrativa contra la violencia masclista que es va generar a Twitter els mesos previs a la jornada del 8 de març. S'analitzen els continguts tenint en compte qui els genera, quin tipus de missatges circulen i amb quins hashtags s'articulen els debats i diàlegs. [...]
La investigación se basa en la narrativa contra la violencia machista que se generó en Twitter los meses previos a la jornada del 8 de Marzo. Se analizan los contenidos teniendo en cuenta quien los genera, qué tipo de mensajes circulan y con qué hashtags se articulan los debates y diálogos. [...]
The investigation is based in the narrative against male violence generated on Twitter the months before May 8th. Contents are analised regarding who generates them, wich kind of messages circulate and which hashtags articulate its debates and dialogues. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
101 p, 2.9 MB L'Anàlisi de la narrativa de Les Tres Bessones : els valors i la Identitat cultural catalana / Parra Morell, Elisabeth ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén ser una anàlisi de contingut on s'estudiaran al detall els valors que transmeten "Les Tres Bessones" i els nombrosos símbols i referències de la identitat cultural catalana que mostren aquests dibuixos. [...]
El presente trabajo pretende ser un análisis de contenido donde se estudiarán en detalle los valores que transmiten "Las Tres Mellizas" y los numerosos símbolos y referencias de la identidad cultural catalana que muestran estos dibujos. [...]
The following study intends to be a content analysis where the values ​​transmitted by "The Triplets" and the numerous symbols and references of the Catalan cultural identity shown in these cartoons will be studied in detail. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
93 p, 16.3 MB Gilda : No apta per a la Dictadura : Anàlisi del consum de la representació cinematogràfica de la dona americana / Morda Ruiz, Núria ; Martínez Garcia, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi qualitativa basada en quina va ser la recepció de la representació cinematogràfica femenina que proposava el cinema americà, en concret amb la pel·lícula Gilda (1946), en una societat franquista amb un model de dona totalment oposat. [...]
Análisis cualitativo basado en identificar cuál fue la recepción de la representación cinematográfica femenina que proponía el cine americano, en concreto con la película Gilda (1946), en una sociedad franquista con un modelo de mujer totalmente opuesto. [...]
Qualitative analysis based on how the cinematographic portrayal of women proposed by the American cinema was received, particularly, regarding the film Gilda (1946), under Franco's regime with a completely opposed female role. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
60 p, 2.2 MB El consum dels Date Shows / Jamois i Ruiz, Irina ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'intenten trobar les raons per les quals els espectadors veuen els date shows, a més de saber els factors positius que aquests programes tenen per atreure a la gent. També s'analitza el fenomen de "First Dates" com a recent estrena del gènere i l'impacte que aquest tipus de programes tenen a nivell internacional.
En este trabajo se intentan encontrar las razones por las cuales los espectadores ven los date shows, además de saber los factores positivos que estos programas tienen para atraer a la gente. También se analiza el fenómeno "First Dates" como estreno reciente de este género y el impacto que este tipo de programas tienen a nivel internacional.
In this paper I try to find out the reasons why the viewers watch date shows, plus I will investigate the different factors behind that shows that are used to attract people. Moreover, I will analyse the phenomena "First Dates" as a recent novelty of the gender and the international impact of those type of programmes.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
73 p, 1.5 MB Análisis del entorno narrativo de Silent Hill 2 / Sánchez Menchén, Sergio ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi estructural i de contingut del videojoc Silent Hill 2, prenent com a punt de sortida la rellevància dels personatges i de la seva psicologia respecte de la trama. L'anàlisis estructural comprèn la estructura narrativa emprada i l'ús dels recursos narratius, així com l'anàlisi de contingut investiga i relaciona qualsevol element del joc amb els personatges i la seva psicologia.
Análisis estructural y de contenido del videojuego Silent Hill 2, tomando coo punto de partida la relevancia de los personajes y su psicología respecto de la trama. El análisis estructural comprende la estructura narrativa empleada y el uso de los recursos narrativos, así como el análisis de contenido investiga y relaciona cualquier elemento del juego con los personajes y su psicología.
Structural and content analysis of the videogame Silent Hill 2, taking as a starting point the relevance of the characters and their psychology with respect to the plot. The structural analysis comprehends the narrative structure employed and the use of the narrative effects, likewise the content analysis investigates and connects enery element of the game with the characters and their psychology.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
141 p, 20.4 MB L'impacte de Netflix en el consum mediàtic de la població catalana / Artigas Vilà, Guillem ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum de productes audiovisuals està canviant a causa de l'aparició de les plataformes digitals i el vídeo a demanda. Aquest és un estudi sobre com ha impactat Netflix i les plataformes digitals en el consum de la població catalana. [...]
El consumo de productos audiovisuales está cambiando debido a la aparición de las plataformas digitales y el vídeo a demanda. Este es un estudio sobre cómo ha impactado Netflix y las plataformas digitales en el consumo mediático de la población catalana. [...]
The consumption of audiovisual products is changing due to the appearance of digital platforms and video on demand. This is a study about how has impacted Netflix and digital platforms in the media usage of the Catalan population. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
8.
114 p, 3.2 MB La representación del trabajo periodístico en las series de ficción de la HBO / Mur Casado, María Sofía ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"The Newsroom", és un drama basat en la vida dels periodistes que treballen en un telenotícies de televisió per cable. Com a ficció serveix d'instrument per dur a terme la representació cultural a través d'un canal com la HBO. [...]
"The Newsroom", es un drama basado en la vida de los periodistas que trabajan en un telediario de televisión por cable. Como ficción sirve de instrumento para llevar a cabo la representación cultural a través de un canal como la HBO. [...]
"The Newsroom" is a drama focused on a group of journalists working on a cable News program. As fiction, it works as a tool to carry out cultural representation via a channel like HBO. As an American television's product, it represents a lifestyle, a culture, and a way to understand the myths and archetypes of history, economics, culture, or politics from the United States. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
9.
11 p, 137.6 KB Les audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
L'article presenta els resultats de la recerca de les percepcions i actituds de les dones davant representacions del gènere al discurs publicitari. Aquest estudi forma part de la investigació iniciada l'any 2005 sobre el consum de la imatge de les dones a la publicitat i als mitjans de comunicació. [...]
This article presents the results of a study on women's perceptions and attitudes regarding gender representation in advertising discourse. The study was part of a research project begun in 2005 on the consumption of the woman's image in publicity and the mass media. [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.55
Treballs de comunicació, Num. 24 (Desembre 2008) , p. 131-142  
10.
12 p, 165.4 KB La ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana : estudio de caso de la sitcom Plats bruts. / Martínez García, Luisa del Carmen
L'article present exposa part dels resultats obtinguts en la investigació de tesi doctoral que té com a focus d'interès la creació de ficció, el text audiovisual i el seu consum. Per això, hem portat a terme una revisió en l'evolució de la ficció produïda a TV3 i ens hem decantat per l'estudi de la comèdia de situació Plats bruts. [...]
The present article describes some of the results arrived at in a doctoral dissertation research that focused on the creation of fiction products, audiovisual texts and consumption. We examined the trajectory of fiction produced by TV3 and made the decision to focus our study on the sitcom Plats bruts (Dirty Dishes). [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.51
Treballs de comunicació, Num. 25 (Desembre 2008) , p. 63-74  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 32 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.