Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 71 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
15 p, 128.2 KB Canvi climàtic i benestar social a Barcelona : Històries personals de salut, menjar i pobresa / Díaz-Pont, Joana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Reales Guisado, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
La recerca parteix del problema que comunicar el canvi climàtic i fer visible el seu impacte en el benestar social és un repte complex per a la ciutat. La comunicació climàtica sovint incideix en els factors més negatius i conflictius de la relació entre clima i benestar, destacant la tragèdia i el conflicte. [...]
2023
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 65 (2023) , p. 223-237 (Articles)  
2.
47 p, 3.3 MB TulliTour : La plataforma de viajes para personas con discapacidad / Martínez Teodoro, Vicente ; Reales, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball es basa en la creació y elaboració d'un pla de negoci sobre una plataforma web y les seves xarxes socials, anomenada TulliTour, amb la que es vol mostrar com viatja una persona amb discapacitat d'una forma autònoma y, on es donen consells perquè aquest col·lectiu pugui viatjar d'una forma més segura e independent.
Este trabajo se basa en la creación y elaboración de un plan de negocio sobre una plataforma web y sus redes sociales, llamada TulliTour, con la que se quiere contar como viaja una persona con discapacidad de una forma autónoma y, donde se dan consejos para que este colectivo pueda viajar de una forma más segura e independiente.
This project is based on the creation and elaboration of a business plan on a web platform and its social networks, called TulliTour, with which you want to tell how a person with a disability travel autonomously and, where advice is given so that this group can travel in a safer and more independent way.

2023
Grau en Periodisme [1432]  
3.
4 p, 102.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluis ; Martori, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
4.
9 p, 120.0 KB Teories de la Comunicació [103862] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Pahisa Fontanals, Frederic ; Blasco Duatis, Marc ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura pertany a la matèria Comunicació del Grau de Publicitat i Relacions Públiques i està qualificada com a assignatura fonamental. Es considera que existeix una lògica progressiva entre tres de les cinc assignatures de formació bàsica de la matèria de Comunicació basada en una llarga experiència docent i estructurada de la següent manera: 1. [...]
This module belongs to the Communication matter and it is qualified as fundamental within the Advertising and Public Relations Bachelor Degree. It is believed there is a progressive logic linking the basic modules of the Communication matter, based on a long teaching experience and structured as follows: 1. [...]
La asignatura pertenece a la materia Comunicación del Grado de Publicidad y Relaciones Públicas y está calificada como asignatura fundamental. Se considera que existe una lógica progresiva en tres de las cinco asignaturas de formación básica de la materia de Comunicación basada en una larga experiencia docente y estructurada de la siguiente manera: 1. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
5.
7 p, 112.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez, Mercè (Díez Jiménez) ; Reales Guisado, Lluis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
6.
4 p, 100.9 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
7.
6 p, 110.4 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
8.
6 p, 109.6 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Díez Jiménez, Mercè ; Torras Planas, Núria ; Castellanos Díaz, Ángel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans i de les indústries de la comunicació i la cultura (amb un èmfasi especial en el sector audiovisual). [...]
This course introduces students to the structural features of media systems and the communication and culture industries (with special attention on audiovisual sector). In order to understand the reasons for their configuration, the historical, economic, political, social, cultural and technological framework in which they develop is taken into account, as well as the political, economic and social actors that shape them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities . [...]
Esta asignatura introduce el alumnado en el conocimiento de los rasgos estructurales de los sistemas de medios y de las industrias de la comunicación y la cultura (con una atención especial al sector audiovisual). [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documentos
9.
4 p, 102.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Díez, Mercè (Díez Jiménez) ; Ferre Pavia, Carme ; Gayà Morlà, Catalina ; Rizo Garcia, Marta ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2022-23
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documentos
10.
84 p, 3.9 MB Femtech : Start-ups con perspectiva de género / Sarmiento Santana, Marina ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest reportatge periodístic té l'objectiu de ressaltar una àrea que necessita atenció i suport: la salut de la dona. Després de segles d'androcentrisme i biaix de gènere en la medicina, el cos i el benestar de la dona han quedat invisibilitzats. [...]
Este reportaje periodístico tiene el objetivo resaltar un área que necesita atención y apoyo: la salud de la mujer. Después de siglos de androcentrismo y sesgo de género en la medicina, el cuerpo y el bienestar de la mujer quedaron invisibilizados. [...]
This journalistic report aims to highlight an area that needs attention and support: women's health. After centuries of androcentrism and gender bias in medicine, the body and well-being of women have become invisible. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 71 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.