Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 25 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
5 p, 122.1 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Ramón Pinat, Ezequiel ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación i del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
2.
118 p, 9.6 MB Anàlisi de l'evolució publicitària de la marca de desodorants, gels i fragàncies AXE des d'una perspectiva de gènere / Martínez Agustí, Sara ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball consisteix en una anàlisi de les campanyes publicitàries d'AXE des d'una perspectiva de gènere, des de la seva creació el 1983 fins a dia d'avui. L'estudi dels anuncis permetrà veure si el contingut d'aquests va lligat al present que la societat experimenta en cada moment de la història. [...]
Este trabajo consiste en un análisis de las campañas publicitarias de la marca AXE desde una perspectiva de género, desde su creación el 1983 hasta día de hoy. Su estudio permitirá observar si el contenido de estos guarda relación con el presente que la sociedad experimenta en cada momento de la historia. [...]
This project consists of an analysis about the advertising of AXE's brand from a gender perspective, since its creation in 1983 until nowadays. This research will allow us to discover if the content is related with society's present and with every important moment of history. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
79 p, 2.5 MB Rompiendo las barreras del género / Hernández Aguiar, Suam Naylet ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Trencant les barreres del gènere' pretén qüestionar el sistema binari del gènere. El contingut de la recerca està presentat en una escaleta audiovisual perquè el lector pugui imaginar com seria el documental si ho veiés en televisió. [...]
'Rompiendo las barreras del género' pretende cuestionar el sistema binario del género. El contenido de la investigación está presentado en una escaleta audiovisual para que el lector pueda imaginar cómo sería el documental si lo viese en televisión. [...]
'Breaking gender barriers' seeks to challenge binary gender. The content of the research is presented in an audiovisual script so that the reader can imagine what the documentary would be like if he saw it on television. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documentos
4.
101 p, 2.8 MB La comunicació corporativa en salut a Catalunya : estudi de cas de l'Hospital Sant Joan de Déu, l'Hospital Vall d'Hebrón i La Fundació La Marató de TV3 / Ariza Rodríguez, Pol ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La comunicació s'ha convertit en una eina estratègica de gestió en salut. A mesura que les organitzacions públiques vinculades al sector de la salut creixen, diversifiquen la seva activitat i entren a l'era digital, apareix la necessitat d'impulsar una comunicació corporativa eficaç. [...]
La comunicación se ha convertido en una herramienta estratégica en salud. A medida que las organizaciones públicas vinculadas al sector de la salud crecen, diversifican su actividad y entran en la era digital, aparece la necesidad de impulsar una comunicación corporativa eficaz. [...]
The communication has become an strategic tool in health. The public organizations linked to the health sector grows, diversify their activity and enter to the digital era. Then, it is necessary to promote an effective corporate communication. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
5.
39 p, 4.3 MB Dolça amargor : la veritable cara del sucre / Alcoverro Gil, Laura ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball és un reportatge escrit que investiga la cara que no veiem del sucre. En concret, se centra en com l'excés de sucre està emmalaltint la societat i com la indústria alimentària ho amaga i explota milers d'infants per a la seva producció. [...]
Este trabajo es un reportaje escrito que investiga la cara que no vemos del azúcar. En concreto, se centra en cómo el exceso de azúcar está enfermando a la sociedad y en cómo la industria alimentaria lo esconde y explota a miles de niños para su producción. [...]
This is a report about the side of sugar that we do not see. It talks about how the excess of sugar is making the society sick and how the industry is hiding it and exploits thousands of children for its production. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
4 p, 74.9 KB Treball de Final de Màster [44116] / Montero Sánchez, María Dolores ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Corominas Piulats, Maria ; Gallego Ayala, Juana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín Otto, Enric ; Soriano Clemente, Jaume ; Tresserras Gaju, Joan Manuel ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme ; Vidal Castell, David ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització individual d'un treball de recerca que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización individual de un trabajo de investigación que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documentos
7.
6 p, 91.0 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documentos
8.
3 p, 71.4 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económmicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2018-19
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
2 documentos
9.
5 p, 82.7 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Martori Muntsant, Aida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'Estructura de la Comunicació estudia les indústries comunicatives i culturals, així com els actors polítics, econòmics i socials que les configuren amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
La Estructura de la Comunicación estudia las industrias comunicativas y culturales, así como los actores políticos, económicos y sociales que las configuran mediante su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
10.
5 p, 80.3 KB Estructura de la Comunicació [103844] / Fernandez Viso, Ana Isabel ; Martori Muntsant, Aida ; Torras Planas, Nuria ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura pretén introduir l'alumnat en el coneixement dels trets estructurals dels sistemes de mitjans de l'entorn europeu, prestant especial atenció als casos català i espanyol, però també mitjançant l'anàlisi dels àmbits internacional i transnacional. [...]
Esta asignatura se propone introducir al alumnado en el conocimiento de las características estructurales de los sistemas de medios del entorno europeo, prestando especial atención a los casos catalán y español, aunque también mediante el análisis de los ámbitos transnacional e internacional. [...]

2018-19
Grau en Comunicació Audiovisual [1196]
2 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 25 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.