Depósito Digital de Documentos de la UAB Encontrados 23 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro: La búsqueda tardó 0.00 segundos. 
1.
11 p, 142.7 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Carol Pons, Cristina ; Noguera Llopart, Eulalia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
The subject comprises two main parts: Part A: Early intervention Part B: Intervention in language disorders related to other pathologies and Augmentative and Alternative Communication Systems GOALS: Part A: Broaden knowledge of the method of direct and systematic observation in children between 0 and 6 years. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. Saber cómo se elabora un plan terapéutico, aprender estrategias y procedimientos de intervención y finalmente, conocer como finaliza el proceso asistencial. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
2.
5 p, 108.5 KB Avaluació psicològica en els trastorns del llenguatge [101734] / Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Objectius formatius de l'assignatura 1. L'alumne sabrà utilitzar diverses tècniques i instruments d'avaluació, propis de la professió. 2. L'alumne sabrà interpretar els resultats de diferents instruments i tècniques d'avaluació psicològica. [...]
Subject learning objectives 1. Students will know how to use several assessment tools and techniques of the profession. 2. Students will know how to interpret the scores of several psychological assessment tools and techniques. [...]
Objectivos formativos de la asignatura 1. El alumno sabrá utilizar diversas técnicas e instrumentos de evaluación, propios de la profesión 2. El alumno sabrá interpretar los resultados de diferentes instrumentos y técnicas de evaluación psicológica. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
3.
5 p, 105.8 KB Pràcticum IV [101695] / Cambra, Cristina ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius són, fonamentalment, els següents: - Conèixer les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques de les persones ateses al centre. - Conèixer les necessitats que presenten les famílies de les persones ateses i els recursos adequats per fer-hi front. [...]
The main aims are: To know the test and the strategies needed for each case. To know the resources to help the families to overcome any situation. To know the social and educational environment in which the families live.
Los objetivos formativos son, fundamentalmente, los siguientes: - Conocer las técnicas de evaluación y de tratamiento logopédico segun las características de los sujetos atendidos en el centro. - Conocer las necesidades que presentan las familias de los sujetos y los recursos adecuados para afrontarlos. [...]

2023-24
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
4.
6 p, 109.4 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Ivern Pascual, Ignasi ; Concha, Rocío ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Expand the professional training of speech therapy, providing it with the theoretical and practical contents that enable their qua.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2022-23
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documentos
5.
10 p, 138.5 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Carol Pons, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
The subject comprises two main parts: Part A: Early intervention Part B: Intervention in language disorders related to other pathologies and Augmentative and Alternative Communication Systems GOALS: Part A: Broaden knowledge of the method of direct and systematic observation in children between 0 and 6 years. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. Saber cómo se elabora un plan terapéutico, aprender estrategias y procedimientos de intervención y 1 Saber cómo se elabora un plan terapéutico, aprender estrategias y procedimientos de intervención y finalmente, conocer como finaliza el proceso asistencial. [...]

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos
6.
5 p, 103.5 KB Pràcticum II [101697] / Serrano Pau, Carrasumada ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Atès que la formació es realitza en un centre de pràctiques extern a la Universitat en el qual l'estudiant està en contacte amb professionals de la logopèdia i pacients, l'assignatura contempla tres objectius fonamentals: - que l'estudiant conegui les condicions en les quals es desenvolupa la tasca de logopèdia en el centre on realitzi el Pràcticum, la qual cosa pressuposa la relació amb els professionals d'altres disciplines (psicòlegs, metges, fisioterapeutes,etc) i d'altres institucions (EAP, escoles bressols,CEIP) - que l'estudiant conegui les tècniques d'avaluació i de tractament logopèdic segons les característiques dels pacients atesos al centre - que l'estudiant sàpiga i esbrini les necessitats que presenten les famílies dels pacients i alhora conegui els recursos adequats per a l' assessorament i la intervenció específica.
Since the training is carried out in a center of internships at the University in which the student is in contact with professionals o - that the student knows the conditions under which the work of speech therapy in the - that the student knows the techniques of evaluation and of logopedic treatment acco - Let the student know and find out the needs presented by the families of the patients.
Dado que la formación se realiza en un centro de prácticas externo a la Universidad en el que el estudiante está en contacto con profesionales de la logopedia y pacientes, la asignatura contempla tres objetivos fundamentales: - que el estudiante conozca las condiciones en las que se desarrolla la tarea de logopedia en el centro donde realice el Prácticum, lo que presupone la relación con los profesionales de otras disciplinas (psicólogos, médicos, fisioterapeutas, etc) y de otras instituciones (EAP, guarderías, CEIP) - que el estudiante conozca las técnicas de evaluación y de tratamiento logopédico según las características de los pacientes atendidos en el centro - que el estudiante sepa y averigüe las necesidades que presentan las familias de los pacientes ya la vez conozca los recursos adecuados para el asesoramiento y la intervención específica.

2022-23
Grau en Logopèdia [1383]
Grau en Logopèdia [828]
3 documentos
7.
4 p, 104.8 KB Alteracions del Llenguatge Derivades de Trastorns del Neurodesenvolupament [44394] / Brun-Gasca, Carme ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest modul és proporcionar a l'estudiant coneixements actualitzats del fenotip conductual, especialment en l'àrea de llenguatge i parla de dos trastorns del neurodesenvolupament: la discapacitat intel·lectual i els trastorns de l'espectre de l'autisme. [...]
The objective of this module is to provide the student with updated knowledge of the behavioral phenotype, especially in the area of language and speech, of two neurodevelopmental disorders: Intellectual Disability and Autism Spectrum Disorders. [...]
El objetivo de este módulo es proporcionar al estudiante conocimientos actualizados del fenotipo conductual, especialmente en el área de lenguaje y habla de dos trastornos del neurodesarrollo: Discapacidad intelectual y Trastornos del Espectro del Autismo. [...]

2022-23
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documentos
8.
4 p, 105.0 KB Alteracions del Llenguatge Derivades de Trastorns del Neurodesenvolupament [44394] / Brun-Gasca, Carme ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest modul és proporcionar a l'estudiant coneixements actualitzats del fenotip conductual, especialment en l'àrea de llenguatge i parla de dos trastorns del neurodesenvolupament: la discapacitat intel·lectual i els trastorns de l'espectre de l'autisme. [...]
The objective of this module is to provide the student with updated knowledge of the behavioral phenotype, especially in the area of language and speech, of two neurodevelopmental disorders: Intellectual Disability and Autism Spectrum Disorders. [...]
El objetivo de este módulo es proporcionar al estudiante conocimientos actualizados del fenotipo conductual, especialmente en el área de lenguaje y habla de dos trastornos del neurodesarrollo: Discapacidad intelectual y Trastornos del Espectro del Autismo. [...]

2021-22
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documentos
9.
6 p, 109.4 KB Trastorns Específics de la Comunicació i del Llenguatge Oral i Escrit [43612] / Pérez Pérez, Encarna ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Ampliar la formació del professional de la logopèdia, dotant-lo dels continguts teòrics i pràctics que possibiliten la seva qualificació i especialització en la investigació, el diagnòstic i la intervenció dels trastorns específics de la comunicació i del llenguatge oral i escrit.
Expand the professional training of speech therapy, providing it with the theoretical and practical contents that enable their qua.
Ampliar la formación del profesional de la logopedia, dotándolo de los contenidos teóricos y prácticos que posibiliten su cualificación y especialización en la investigación, el diagnóstico y la intervención de los trastornos específicos de la comunicación y del lenguaje oral y escrito.

2021-22
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1336]
Màster Universitari en Trastorns de la Comunicació i del Llenguatge [1463]
3 documentos
10.
9 p, 133.1 KB Intervenció en alteracions del llenguatge associades a altres patologies: factors d'interacció i comunicació alternativa i augmentativa [104148] / Andrés Carrillo, Cristina ; Noguera Llopart, Eulàlia ; Vilaltella Verdes, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Bloc A: Aprofundir en el coneixement del mètode d'observació directa i sistemàtica en nens entre 0 i 6 anys. Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, 1 Saber com s'elabora un pla terapèutic, aprendre estratègies i procediments d'intervenció, i finalment, conèixer com finalitza el procés assistencial en un CDIAP. [...]
The subject comprises two main parts: Part A: Early intervention Part B: Intervention in language disorders related to other pathologies and Augmentative and Alternative Communication Systems GOALS: Part A: Broaden knowledge of the method of direct and systematic observation in children between 0 and 6 years. [...]
Bloc A: Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 1 Profundizar en el conocimiento del método de observación directa y sistemática en niños de 0 a 6 años. [...]

2021-22
Grau en Logopèdia [1383]
3 documentos

Depósito Digital de Documentos de la UAB : Encontrados 23 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.